In 57min is dat echt wel te doen. Atlanta is wel groot, maar er rijdt onder de grond een metro naar de verschillende terminals. En, net zoals boven al gezegd, op de terugweg hoef je niet door allerlei controles, dus dat moet prima lukken.
Afdrukvoorbeeld
In 57min is dat echt wel te doen. Atlanta is wel groot, maar er rijdt onder de grond een metro naar de verschillende terminals. En, net zoals boven al gezegd, op de terugweg hoef je niet door allerlei controles, dus dat moet prima lukken.
Mattrob doe ik normaal ook maar kwam er om de een of andere reden niet doorheen daar gesprek werd tot 3x verbroken na opname door Delta dus toen maar via de KLM en daar hun doorverbonden.
Ah, dat is verstandig ! Ik vind KLM niet heel klantvriendelijk, maar doorverbinden kunnen ze blijkbaar wel ;-) !
Heb toch uiteindelijk toch de vlucht gewijzigd naar een vroegere vlucht met een overstaptijd van anderhalf uur.
Soms is het mogelijk om de avond voor de vlucht al in te cheken en je koffers alvast af te geven. Weet iemand of Delta ook zoiets heeft?
Niet bij Delta :)
Jammer. Het is zo makkelijk.
Ik vlieg op 16/9 met Delta Boeing 767 naar MCO. Aan welke kant van het toestel kan ik dan het beste zitten wanneer ik niet de zon in mijn raam wil hebben? Heen GH en terug AB of net andersom?
Klopt. Wij zitten wel lekker in het zonnetje. Op de heenweg linker kant van het toestel. Voor jullie zou het dan stoelen GH zijn en terug AB.
En toen waren de oegtickets van AMS naar MCo in novemver geannuleerd zonder bericht... de DL410 en 411 vliegt voorlopig niet. Een x aantal vluchten worden gereduceerd vanwege de crisis. Maar leuk dat ze het laten weten...
Nu maar vliegen via detroit met premium select. Dinsdag maar eens bellen want kan de ecredit niet online inwisselen.
Wij de vlucht in Oktober( KLM en uitgevoerd door Delta ) richting Tampa hetzelfde. Ook uit de schema’s gehaald. Wij hebben toch al besloten om niet meer te gaan dit jaar. Erg jammer, maar gezondheid gaat voor. Dan maar uitkijken naar wanneer get wel weer allemaal kan.
Ook bij mij Delta MCO-AMS rechtstreeks op 22 aug. eruit gehaald....
Toch fijn om even bij te lezen op het forum! Onze vlucht AMS-TPA van 27/9 ook voor de zekerheid gecheckt. Blijkt ook geannuleerd zonder bericht! Gebeld met KLM, we konden onze vlucht zonder problemen omboeken, maar dan wel met een overstap. Het wordt nu vertrek 27/9 Amsterdam-Minneapolis-Tampa en terug Tampa-Atlanta-Amsterdam met gunstige overstaptijden en vertrektijden. Beide lage vluchten in Economy comfort. Tevreden met de geboden service.
Waar zien jullie dat de vluchten eruit gehaald zijn?
Wij hebben een vlucht met Delta staan voor as 5 juli
(natuurlijk snappen we dat die niet door zal gaan maar zou fijn zijn als we dit zeker weten kunnen we ook verder met andere dingen)
Als het goed is dan heb je een confirmation number gekregen bij je boeking. Daarmee kan je inloggen op de site van Delta. Dan zie je vanzelf of je vlucht nog "bestaat". Het hoeft dus niet te betekenen dat alle vluchten zijn geannuleerd. Even een telefoontje naar Delta kan ook geen kwaad om het zeker te weten: 020-7219128.
Ik heb ingelogd bij delta om te kijken hoe het met de vlucht staat. (was bezig met het wijzigen van de vlucht van juni naar november, had dus 4 vluchten erin staan tot ik gisteren probeerde in te loggen en toen kreeg ik vlucht niet gevonden. Had ook een KLM nummer gekregen en daar stond dat het geannuleerd was. Contact met Delta gehad en die gaven aan dat alle directe vluchten vanaf AMS naar Orlando geannuleerd zijn vanwege de crisis en minder reizigers die verwacht worden. In de loop van het jaar kan het terugkomen maar dan zul je opnieuw moeten boeken aldus Delta.
Alle directe vluchten tussen Amsterdam en Orlando zijn t.n.o geschrapt, schijnbaar ook de directe vluchten tussen Tampa en Amsterdam. -> bron twitter van Delta.
Als ik inlog bij KLM en dan mijn vlucht gegevens zie ik alle vluchten staan. Ook de vluchten die
eruit zijn gehaald.
Bij Delta alleen nog mijn heenvlucht zichtbaar de rest is allemaal weg.
De heen vlucht zal wel blijven staan want die is op Detroit en daar wordt
nog steeds op gevlogen.
Bij de Broker staan alle vluchten nog steeds op " on time" :-)
Heb net even zitten zoeken en we hebben een KLM nummer dus daar gezocht en er staat bij Geannuleerd.
We hebben van het reisbureau nog niks gehoord maar daar zal het vast heel druk zijn en het is natuurlijk nog geen 5 juli.
Ook dit was een rechtstreekse vlucht.
We gaan morgen maar es navraag doen bij het reisbureau.
Onze vluchten op 9juli van Dusseldorf naar Atlanta en terug plus de daarbijbehorende binnenlandse lijnvluchten staan er nog wel in. Ben benieuwd. We wachten ook maar af.
Ik denk dat die er ook spoedig uit worden gehaald, helaas.
Inmiddels rechtstreekse vlucht Ams-Tpa omgeboekt (na annulering door Delta) naar 1 overstap in Atlanta. Ook als is de kans aanwezig dat het niet door gaat toch maar alvast vastgelegd incl. de stoelen.
Heb je daar wel iets van een compensatie voor gekregen vanuit Delta als ik mag vragen? Met tussenstop is toch minder ‘waardevol’ dan direct, hoewel je op dit moment blij bent met ieder mogelijk ticket natuurlijk.
Die overtuiging had ik ook, onze Delta tickets zijn bij de KLM omgeboekt en daar zit qua prijs (incl. stoelreservering) een verschil in van 330 euro. Eerst geprobeerd een claim in te dienen, maar dat lukt niet online omdat de vlucht niet meer bestaat :mad:. Daarna gebeld met Delta, maar die waren gewoon "rude" en zeiden dat beide tickets dezelfde prijs hadden. Terwijl ik toch echt weet wat ik in totaal aan Delta betaald heb en wat het nu omgeboekte ticket incl. comfortstoelen bij de KLM kost. Ik heb nu een schriftelijke klacht ingediend, kijken hoever we komen. En anders zijn we inderdaad toch wel blij dat we als we kunnen vliegen. Het geld was toch al uitgegeven en begroot. :rolleyes:
.
Nee helaas niet, echter de nu geboekte tickets kosten 6654 euro (comfort plus) en de rechtstreekse vluchten welke we in november 2019 hebben geboekt 4400. Kan er altijd voor kiezen om te annuleren en zonder kosten om te boeken naar rechtstreekse vlucht tot september 2022.
Wat een prima regeling is (vind ik), hiernaast vliegen we 3 van de 4 maal in een 3-3-(3) setup waarbij we zeer waarschijnlijk 2 rijen van 3 voor ons vieren hebben.
En weer een wijziging ( zelf ondekt want nog geen bericht gehad). Vlucht van MCO naar DTW stond zonder vliegtuig in het systeem en mijn stoelreservering dus weg. Bij het opnieuw boeken zie ik dezelfde route zelfde vluchttijden maar met een ander vluchtnummer. Nu dus overgezet naar dat vliegtuig. Hopelijk geen wijzigingen voorlopig. Niet goed voor je stresslevel. Zeker niet omdat je domnsetic comfort seats hebt en er bij dat vliegtuig er nog maar weinig beschikbaar waren. International premium selected seats. Ben benieuwd hoe dat is.
En 2 uur later was de vlucht DTW naar MCO gewijzigd. Ook bij die vlucht was het vluchtnummer niet te vinden bij opnieuw boeken en waren mijn stoelen weg en stond er geen vliegtuig gekoppeld aan het nummer. Opnieuw zoeken wees uit dat een andere vlucht met een ander vluchtnummer precies dezelfde tijd had. Denk dus dat ze vluchtnummers aan het wijzigen waren maar de huidige vluchten nog niet gecanceld hadden.
De Twitter crew heeft her weer netjes omgezet.
En weer een wijziging vanuit delta, Twitter ontploft over de onbereikbaarheid van Delta. We hebben nog 56 dagen (als we überhaupt gaan)
Ongelooflijk, ik heb al 3 keer een wijziging van Delta gehad in de afgelopen weken, en ik kon per Messenger elke keer weer Delta heel snel bereiken en ze hebben ons elke keer super geholpen. Vreemd dat ze dan zo onbereikbaar zijn ... Ik ben (al vele jaren) extreem tevreden over de service (en bereikbaarheid) van Delta, zelfs in deze crisis. Sterker nog, denk één van de betere maatschappijen wat dat betreft. Maar laten we duidelijk zijn; op dit moment is het bij alle maatschappijen zo extreem druk, dat ik veel begrip zou hebben voor enige vertraging in beantwoording van welke maatschappij dan ook !
Hier ook super tevreden van Delta, maar zijn helaas de duurdere maatschappij. Zo gaan we volgend jaar uitkijken naar een vervanger. En misschien starten vanuit Düsseldorf of AMS.
Ik had vorige week op zondagochtend vroeg naar Delta in NL gebeld en had ze toen gelijk aan de lijn.
Hmmm ... Mijn ervaring is dat ze toch wel vergelijkbare tarieven hebben met de andere grote partijen. Misschien inderdaad verstandig om ook eens vanuit DUS of AMS te kijken, of wellicht ook Tampa als aankomst vliegveld ? In mijn ervaring, in zijn algemeenheid, kijken deze partijen allemaal goed naar elkaar met tarieven. Maar goed, je kan op een bepaalde dag of bepaald moment natuurlijk pech hebben ... Met Google Flights kan je verschillende vertrek- en verschillende aankomstvliegvelden invoeren. Wellicht een optie om te vergelijken !
Als je naar het 020-nummer van Delta belt en je kiest voor de optie Nederlands dan krijg je automatisch iemand van de KLM aan de telefoon die jou dan namens Delta verder helpt. Ik moet zeggen dat ik, ook na de derde vluchtwijziging, uitstekend geholpen ben met een vlucht van Amsterdam naar Tampa. Nu afwachten of het slikken van hydroxychloroquine een positief effect heeft gehad op de gemoedstoestand van die meneer met die kuif.
Witte kuif??
De man weet niet eens wat ie de vorige week heeft gezegd, laat staan heeft geslikt.
Hij heeft nog al een levendige fantasie. ;-)
gisteren wederom een vlucht wijziging, nu in de wacht voor een wijziging.
Voor de Deltagangers onder ons:
Wij zijn onze reservering weer kwijt en krijgen een foutmelding als we inloggen bij Delta. Dat is vaker gebeurd de laatste tijd en iedere keer blijkt er later weer iets gewijzigd te zijn. We zijn zijn benieuwd wat er dit keer uit komt.
Ik heb inmiddels al met 4 verschillende toestellen gezeten... Eerst een Airbus A350 / Toen een Boeing 768 300 / Toen een Boeing 767-200 / En nu weer terug in een Airbus A350.
Schiet mij maar lek. ;)