-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Wij zijn in de jaren 90 en net na de eeuwwisseling met de kids in veel parken geweest in Orlando. Nu zijn ze groot en hebben inmiddels twee kinderen (3 en 7 jaar). We gaan in de voorjaarsvakantie met de hele familie naar Orlando voor 10 dagen en natuurlijk een aantal parken bezoeken. Ik heb de forums hierover doorgelezen en heb nog een paar vragen.
1) Ik zie twee aanbieders steeds voorbij komen: Undercovertourist en attractionticketsdirect.de. Bij de eerste hebben ze een annuleringsregeling (95%). Bij de tweede moet ik een verzekering bijkopen à 10% toeslag. Ik heb een uitgebreide reisverzekering maar stel dat er iemand tijdens de reis ziek wordt. Niet alleen afgaand op voorgaande: bij welke kan ik overall het beste boeken?
2) We willen voor de rust van de kinderen om de andere dag een park bezoeken. We willen in totaal drie parken bezoeken: Magic Kingdom, Epcot en Seaworld. Of moeten we ipv Seaworld Animal Kingdom kiezen? Graag advies.
3) Als ik de tickets besteld heb kan ik 30 dagen vooraf FastPasses regelen. Maar pin ik mij dan vast op de data's en parken?
-
mbt vraag 1:
Veelal koop je tickets zonder einddatum (of bijv geldig heel 2018 of 2019) tickets zonder datum hoef je natuurlijk helemaal geen verzekering voor af te sluiten en tickets voor een heel jaar kan je op dit forum ook wel kwijt :) Scheelt toch weer wat geld mocht je vakantie wél gewoon doorgaan :) En ik zou zeggen informeer ook eens bij je reisverzekering wie weet wat die allemaal dekken!
2:
-
2) SeaWorld is een heel ander park dan Animal Kingdom. Natuurlijk zou ik voor Animal Kingdom kiezen omdat het mijn favoriete park is :). Het is ontzettend mooi opgezet en er zijn veel mooie en goede attracties, ook heel verschillend (voor ieder wat wils). Je kan er ook gewoon rondlopen en de sfeer opsnuiven. Aangezien je ook naar Epcot en MK gaat is het wat prijs betreft denk ik ook voordeliger. Je koopt dan meerdaagse tickets en die zijn per dag wat goedkoper dan tickets voor 1 dag. SeaWorld is meer op waterdieren gericht :p. Shows met orca's en dolfijnen maar ook achtbanen etc. De thematisering is niet zo mooi als van Disney (zeker de attracties niet) maar zeker ook geen vervelend park.
3) Je hoeft natuurlijk niet op die datum naar dat park te gaan maar dan heb je niets aan je fastpass. Dus ja dan pin je je vast op die data's en parken. Je kan natuurlijk de fastpasses steeds blijven aanpassen maar veel beschikbaarheid zal er niet meer zijn als je 2 dagen voor je bezoek gaat kijken. Disney verplicht je in ieder geval niet naar het park te gaan waar je een fastpass hebt.
-
Re: Dagticket Disneyworld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Hoi, zijn dit 2018 prijzen ? En zo ja waar te verkrijgen ?
-
Zeker niet, dit zijn oude prijzen. En tweedaags ticket is nu 185 euro.
Het bericht van Njit is van 2009.
-
-
We zijn ons een beetje aan het oriënteren op de te bezoeken parken. Universal hebben we een mooie deal voor gevonden via American Estates (14 dagen onbeperkt tot beide parken). Voor Disney twijfelen we nog. Wat een bedragen, zeg! Omdat we voornamelijk naar Animal Kingdom willen om Avatar te bezoeken denken we er nu over om slechts 1 dag en dan alleen naar AK te gaan. Weet iemand of er uberhaupt nog 1-day Park tickets zijn? En is die dan evt. ook nog met een hopper option (om dan toch nog even dat rondje rond de wereld te doen in Epcot)?
-
http://www.orlandosentinel.com/busin...217-story.html, dit las ik een tijdje terug over de wachttijden voor Pandora. Het schijnt op dit moment ook nog steeds lastig te zijn om voor beide attracties een fastpass vast te leggen, Iig niet op een en de zelfde dag. Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan, zodat het nieuwtje er vanaf is en de focus niet meer zo op Pandora ligt.
-
Ja er zijn 1 dag park tickets met hopper te koop. In verhouding wel erg duur per dag. Zie https://www.mousesavers.com/regular-...ticket-prices/
En wat betreft de wachttijden voor Pandora, die zullen in 2019 ook nog heel lang zijn. Kijk maar naar de mine train in MK, nog steeds lange wachttijden. Voorlopig is het nieuwe er nog niet vanaf en als het een goede attractie is, zullen de wachttijden altijd lang blijven. Voor advies hoe je het beste door AK kan toeren raad ik deze website aan: https://www.easywdw.com/easy/animal-...pass-priority/
Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan Welke zijn dat dan? In AK wordt binnenkort UP (aangepaste vogelshow) geopend maar verder niets spectaculairs nieuws. Of bedoelen ze Star Wars in HS, dat iedereen daar naar toe zou gaan. IK verwacht echt geen kortere wachttijden voor FoP in 2019.
-
Ik verwacht ook geen kortere wachtrijen voor FoP. Hoogstens dat ze in de toekomst de capaciteit gaan uitbreiden.
-
wij hebben beiden attracties in oktober gedaan.
een fastpass voor the river en daarna regelmatig de app in de gaten houden tot de wachtijd afnam.
verstandig is zoiezo een dag te kiezen zonder magic hours
Je kunt dan direct om 9.00 richting avatar dat scheelt ook nog wel eens
Wij hebben uiteindelijk 90 min in de wachtrij gestaan en eerlijk gezegd leek het zo lang niet
En... daarbij de attractie was het meer dan waard
Ik koop 1 daagstickets op de wdw site zelf
-
Ik kijk net op de kalender voor tickets in de kerstweek
alleen de kalender stopt bij 22 december voor een 1 daagsticket
weet iemand of in die week gewoon de piek tickets van toepassing zijn ?
we zijn in 2015 ook in de kerstvakantie geweest maar toen waren de gewone tickets nog van toepassing
-
Ja dat is peak season: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/tickets.htm. Valt me gelijk op hoe duur 1-daagse tickets zijn :eek: Misschien een idee om tickets voor Mickeys very merry Christmas party te kopen? Die zijn iets goedkoper. Mag je natuurlijk niet heel de dag naar binnen van wel vanaf 16u en het duurt tot middernacht.
-
In de kerstweek is er geen Very merry xmas party meer
op de officiele website kun je tot 22 dec een dagticket kopen
voor de kerst week enkel meer daagse tickets
De datums na 22 dec zijn niet aan te klikken als je een dagkaart wil kopen
de kerstweek staat ook blanco
ik vraag me dan ook af als ik een peak ticket koop voor 1 dag of hij dan daadwerkelijk geldig
is in die week, het lijkt er nu op dat dagjes mensen worden vermijd
-
Citaat:
moniquekruiningen
http://www.orlandosentinel.com/busin...217-story.html, dit las ik een tijdje terug over de wachttijden voor Pandora. Het schijnt op dit moment ook nog steeds lastig te zijn om voor beide attracties een fastpass vast te leggen, Iig niet op een en de zelfde dag. Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan, zodat het nieuwtje er vanaf is en de focus niet meer zo op Pandora ligt.
Afgelopen jaar lukte het ons de tweede week van de Disneytrip ze wel vast te leggen met de fastpass.
We zaten in een Disneyhotel en dan mag je 60 dagen van te voren je fastpasses vastleggen. De eerste week zat direct al vol.. de tweede week echter niet. Dat komt omdat de Amerikanen zelf meestal maar een week maximaal gaan
-
Hallo, even een vraag, hopelijk heb ik er niet overheen gelezen.
Wij gaan in 2019 dus naar florida :-)
Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
Nu vind ik de prijzen bij undercover tourist op dit moment wel goed, alleen ze hebben alleen E-Tickets die geldig zijn voor heel 2019. De kaartjes per post zeg maar die lopen t/m februari 2019 (ik heb ze even gemaild).
Nu vraag ik mij alleen af... kan je met de e-tickets ook fastpasses regelen? Er staat wel iets over op de site maar ik snap het niet helemaal... hoe gaat dat in zijn werk? Je moet de tickets omruilen daar toch?
Alvast bedankt!
-
Wij zijn nu in Disney. ‘S morgens vroeg om 9 uur ook al lange wachttijden bij de Avatar attracties maar die nemen in de loop van de dag af. Althans onze ervaring. Seven Dwarfs Mine train op korte termijn geen fastpass te krijgen!
Wellicht als hotelgast meer voordeel? Bij ons was het wel een last minute beslissing om naar disney te gaan.
-
Citaat:
Romyvn
Hallo, even een vraag, hopelijk heb ik er niet overheen gelezen.
Wij gaan in 2019 dus naar florida :-)
Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
Nu vind ik de prijzen bij undercover tourist op dit moment wel goed, alleen ze hebben alleen E-Tickets die geldig zijn voor heel 2019. De kaartjes per post zeg maar die lopen t/m februari 2019 (ik heb ze even gemaild).
Nu vraag ik mij alleen af... kan je met de e-tickets ook fastpasses regelen? Er staat wel iets over op de site maar ik snap het niet helemaal... hoe gaat dat in zijn werk? Je moet de tickets omruilen daar toch?
Alvast bedankt!
Als je het ticket aan je my Disney Experience koppelt dan kan je fastpasses reserveren. Het maakt niet uit wat voor ticket het dan is. Als je een Magicband hebt hoef je het eticket niet eens om te ruilen want dan is de koppeling genoeg. Zonder Magicband moet je wel even langs will call om je ticket te halen.
-
Citaat:
Romyvn
Alvast bedankt!
Waarom maar 1 dag met Parkhopper en geen 2 dagen base? Wij gaan nu voor de 6e keer en heb in Disney eigenlijk maar 1x ooit gehopt. Zo jammer als je niet de hele dag in 1 park kan zijn. Afgelopen jaar hebben we alle parken zelfs 2 dagen gedaan...
-
Citaat:
Mushu
Als je het ticket aan je my Disney Experience koppelt dan kan je fastpasses reserveren. Het maakt niet uit wat voor ticket het dan is. Als je een Magicband hebt hoef je het eticket niet eens om te ruilen want dan is de koppeling genoeg. Zonder Magicband moet je wel even langs will call om je ticket te halen.
Bedankt! Dat wilde ik even weten inderdaad!
Ik denk dat ik ze maar alvast koop, dan ben ik echt heleaal klaar :-)
Wij wilde eigenlijk helemaal niet naar dinsey gaan... we hebben een 14 daagse pas voor Universal. Maaaarr we zijn wel hele grote disney fans! We zijn al meerdere keren in parijs geweest, en dit is onze eerste keer Florida dus nog nooit in wdw geweest uiteraard. Maar we komen eigenlijk gewoon tijd te kort denk ik. Ik zit nog wel heel erg te twijfelen of we een 2 daagse pas moeten nemen... maar eigenlijk wilde we alleen naar AK gaan, omdat die zo totaal andres is dan parijs. Maar nu denken we toch om naar MK te gaan, alleen maar om er geweest te zijn. We hoeven dan niet zo nodig in de attracties denk ik...
maar ik ga er toch nog even over nadenken :-) ik heb gelukkig nog wel even tijd.
-
Ik raad je aan om toch echt minimaal een dagje langer te pakken. Zeker als je aangeeft grote Disney fan te zijn. WDW is zo anders dan Parijs. Welk park je kiest en ook al zijn sommige attracties hetzelfde, alleen al de sfeer is anders. MK lijkt het meest op Parijs maar is ook net weer een beetje anders.
-
Wij kiezen dit jaar voor een 14dagen Universal pas + 2 dagen Disney. Epcot vind ik zelf het minst leuke (dus die valt af). Onlangs nog in Parijs geweest waar ik toch wel merk dat de Hollywood studio's erg vergelijkbaar zijn (ook qua show). Dus voor ons wordt het MK & AK!
-
Ja... ik denk dat het toch ook wel een twee daagse pas wordt hoor... dus toch MK & AK! Nu even kijken waar de tickets te kopen.
En hoe zit dat nou toch met die magic bands? is dat aan te raden om die nu online te bestellen, of is dat voor die twee daagjes dat we gaan echt niet nodig?
-
Magic bands? Nergens voor nodig, je kan alles (fastpasses) met je ticket doen. Ik heb voor 2 dagen gewoon direct bij Disney besteld, via de diverse sites waren ze niet goedkoper (of je moet zin hebben in een timeshare praatje haha)
-
Citaat:
Mattie
Magic bands? Nergens voor nodig, je kan alles (fastpasses) met je ticket doen. Ik heb voor 2 dagen gewoon direct bij Disney besteld, via de diverse sites waren ze niet goedkoper (of je moet zin hebben in een timeshare praatje haha)
Bedankt Mattie! dan laat ik die :-)
Ooh gewoon via de disneysite? is dat disneyholidays.com? en krijg je dan fysieke kaartjes? of e-tickets ofzo? Ik zie dat de prijs wel ongeveer hetzelfde is als bij undercover tourist
-
Je krijgt een mail en als je de eerste keer bij het park komt krijg je ter plekke een pasje. Je kunt gewoon vooraf alle fastpass ed vastleggen. Werkt prima!
-
Bedankt Hollemand!
Sorry hoor, heb toch nog een vraag erover... hoe hebben jullie het gedaan met de datum? Bij Disney zie ik dat je een datum op moet geven, er staat dan bij dat je tickets geldig zijn vanaf die datum. beter dan de datum iets naar voren halen, want neem aan dat als je het later 'verzilverd' dat lijkt mij dan ook geen probleem
-
Er staat inderdaad dat ze vanaf die datum geldig zijn, maar natuurlijk pas vanaf het eerste gebruik. Ik zou zeggen zet de tickets lekker op je eerste vakantie dag dan zit je zeker goed. Houd er wel rekening mee dat ze na activatie binnen 14 dagen gebruikt moeten worden! O en je krijgt inderdaad een e-ticket. Wij gaan op de eerste dag even langs Disney Springs (sowieso leuk) om ze daar even om te wisselen. Kunnen we de dag dat we naar Disney gaan in 1x doorlopen zonder te wachten.
-
Citaat:
Mattie
Er staat inderdaad dat ze vanaf die datum geldig zijn, maar natuurlijk pas vanaf het eerste gebruik. Ik zou zeggen zet de tickets lekker op je eerste vakantie dag dan zit je zeker goed. Houd er wel rekening mee dat ze na activatie binnen 14 dagen gebruikt moeten worden! O en je krijgt inderdaad een e-ticket. Wij gaan op de eerste dag even langs Disney Springs (sowieso leuk) om ze daar even om te wisselen. Kunnen we de dag dat we naar Disney gaan in 1x doorlopen zonder te wachten.
Nogmaals bedankt Mattie :-)!
Ik ga het ook zo doen! Super!
Jij gaat deze maand toch? Heb ik dat goed begrepen? Heel veel plezier!
-
Correct, aankomende vrijdag vertrekken we :D (Alleen Disney zelf is "pas" volgende maand haha)
-
Hallo,
In december gaan wij eindelijk nog eens naar WDW. We hebben gekozen om 3 daagjes 1 park per dag te verkennen. Nou ja, verkennen hoeft niet meer want zijn er al een 5tal keer geweest.
Maar wegens zwangerschap en de jongste die te jong was om er ook iets aan te hebben, hebben we gekozen om WDW effe een paar jaar te laten gaan.
Nu is de jongste 2 (tegen dat we gaan 2j en 11m) en is helemaal verzot op Minnie en haar vriendjes.
Mijn vraag;
Ik wil een pakket boeken op de officiële website maar als ik onze aankomstdatum ingeef (19dec) dan 3 nachten erbij dan word ik automatisch doorverbonden naar 4-daagse tickets.
Terwijl ik maar 3-daagse tickets wil.
wij zouden kiezen voor een All Star hotel.
Kan ik de combo dan niet boeken en moet ik dus alles apart boeken? Maar dan kan ik wss geen gebruik maken van de beloofde korting?
-
3 nachten zal inderdaad als 4 dagen worden gezien en dus automatisch 4-daagse tickets eraan gekoppeld. Misschien zou je per mail de vraag bij WDW neer kunnen leggen of vragen voor een aangepaste boeking. Wel zou ik kijken of er veel prijsverschil zit tussen een 3-daags en 4-daags ticket en anders heb je een bonus dag. Vaker contact gehad met Disney US en altijd zeer goed geholpen, zowel telefonisch als per mail.
-
Je kan gewoon aangeven voor hoeveel dagen je tickets wil hebben. Dat is in ieder geval zo op de USA site. Ik zie dat het op de Europe site niet zo is inderdaad. Dus even naar USA omzetten rechts boven. En goed prijzen vergelijken, misschien ben je met alles los wel goedkoper uit. (De UK/Ie site biedt alleen 7, 14 en 21 dagen tickets.)
-
Iemand al tickets besteld via deze site? En wat zijn je ervaringen?https://orlandoticketconnection.com/...roduct-offers/
-
Wij willen dit keer maar 1 dag naar Disney. 2 jaar geleden hadden we 14 dagen tickets en dus vaak in Disney geweest. Dit jaar hebben we voor Universal gekozen (2 dagen + 3 dagen gratis) maar aangezien onze zoon van 10 méga fan is van Toy Story wil hij héél graag naar Toy Story Land in Hollywood Studio's.
Wat adviseren jullie voor het kopen van 1-dag tickets? Gewoon daar doen? Of alvast thuis kopen? En zijn daar ook wel eens kortingsacties voor?
-
Gewoon daar kopen. Voor Universal/Disney zijn er geen acties of je moet een Timesharing bijeenkomst willen bijwonen :confused::rolleyes:
-
Citaat:
Njit
Gewoon daar kopen. Voor Universal/Disney zijn er geen acties of je moet een Timesharing bijeenkomst willen bijwonen :confused::rolleyes:
Eh, nee bedankt hahaha!
Maar kan je 1 dag tickets wel online kopen? Zodat je op de dag zelf niet in de rij voor de kassa hoeft? Ik heb ook wel eens ergens iets gelezen over een kiosk in een Wal-mart waar je kaarten kunt kopen. Of zijn de kaarten dan duurder?
-
Er zijn in Disney/Universal meer dan voldoende kassa's. Die laten je echt niet wachten hoor :)
Zie ook https://www.mousesavers.com/advice-t...ts-and-passes/
-
Ik heb nog nooit echt lange rijen gezien bij de kassa's. De zijn er namelijk zo veel en ze willen echt niet dat mensen lang moeten wachten :)
-
Mensen die wel eens via deze site hebben besteld :
Www.floridatix.com