Re: vakantie florida dec-jan
Uitdagende pretparken, bedoel je daar spannende attracties mee?
De Universal parken zijn wat spannender dan de Disney parken. Island of Adventure bevat een aantal goede achtbanen.
Over het boeken van Disney tickets kun je hier lezen:Disney-Tickets: Een prijsvergelijking
Gebruik ook eens de zoekfunctie. Veel vragen vind je snel een antwoord op.
Een dikke week Orlando met grote kids
In de meivakantie willen we graag een dikke week naar Orlando en omgeving. Nog nooit in amerika geweest dus alles is nieuw. We zijn geen echte pretparkgangers. ( wel universal, cape kennedy b.v.) Willen ook wat van de omgeving zien. Wat is aan te raden? Kinderen zijn 10 en 13 jaar oud.
Re: een dikke week orlando met grote kids
Welkom Shirley. Een week is best kort in Orlando. Pretparken in Orlando kun je niet echt vergelijken met nederlandse parken. Universal - bedoel je daar Universal Studios of Island of Adventures mee? Want dit zijn ook pretparken.
Lees eens wat reisverslagen door om een beeld te krijgen van de parken. Of haal wat reisgidsen (De Capitool bijvoorbeeld).
Met de feestdagen is het altijd feest om naar Florida te gaan. Je hebt niet aangegeven wat de gemiddelde leeftijd is van je mede reizigers. Enfin, Magic Kingdom en andere Disneyparken zijn heel erg leuk maar ik persoonlijk vind dat deze met name zijn gericht op de kinderen en jongere bezoekers. MGM, Universal en Epcot vind ik meer geschikt voor volwassenen. Uiteraard is op elk park alles versierd en ik bedoel dan ook VERSIERD! MGM heeft 'een dorp' met veel decors uit vroegere films. Wanneer je door dit dorp wandelt is het dan ook net echt. Op oudejaarsavond is op 'elke hoek van de straat' muziek en er wordt ook op straat gedanst door de bezoekers. Muziek is er voor elk wat wils. Bevalt het je niet, dan loopje gewoon een straatje verder en vind je hele andere muziek met de hierbij behorende sfeer. Om 00.00 uur zijn er gigantische blazers met confetti en geloof me, je kunt NIETS meer zien! Vergelijk met de beelden op tv van New York. En daarna geweldig vuurwerk!
Veel plezier!
Hallo,
Hangt er van af wat je wil gaan doen met oud 'n nieuw en wat je leuk vindt. Persoonlijk vindt ik old town leuk om naar toe te gaan. Of church street
Groet,
Seca
Wat wil je nou in Church Street met oud en nieuw :???:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Wat wil je nou in Church Street met oud en nieuw :???:
Ach foutje .... was op 2 januari....:-#:oops:
Wat wil je überhapt in Church Street... :???: