Re: Internet / Wifi in Florida
Ik ga binnenkort verhuizen naar florida op precies te zijn. Nu gebruik ik thuis een dongel en ik vroeg mij af of iemand weet of ik deze kpn dongel in florida kan gebruiken zonder dat ik een abo van kpn heb. Kortom als ontvanger van een andere provider.
Als het al kan, zal het je héél veel geld kosten!
Ik zou een alternatief zoeken!
Nog een paar internetmogelijkheden ("cafés") aan de 192:
- in de lobby van het Best Western Lakeside hotel staan een aantal desktop pc's voorzien van internet. Internettijd kan je betalen aan de balie erachter.
- IPG villamanagement, een klein kantorengebouwtje met een knalblauw dak, tegenover de Publix aan het eind van de 192. Klein kamertje met een paar internet pc's. Ter plaatse te betalen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
petitpeter
Ik ga binnenkort verhuizen naar florida op precies te zijn. Nu gebruik ik thuis een
dongel en ik vroeg mij af of iemand weet of ik deze kpn dongel in florida kan gebruiken zonder dat ik een abo van kpn heb. Kortom als ontvanger van een andere provider.
Ik zou dat even navragen bij KPN. Het ligt eraan of er een Simlock op zit.
Heb je het exacte type van je Dongel?
Ik heb twee keer een dongel te leen gehad van de managementcompany omdat de door ons gehuurde villas geen internetaansluiting bleken te hebben,
Deze dongel was van een abbo bij Sprint : http://shop.sprint.com/NASApp/online...isplayPackages
Werkte overigens prima, dus misschien is dit dan wel een goede keuze :wink:
Groetjes,
Pieter
Gaat alleen op contracten van minimaal 2 jaar... (US$ 49.95 per maand)
Citaat:
PENPE
Ik heb twee keer een dongel te leen gehad van de managementcompany ....Deze dongel was van een abbo bij Sprin
Citaat:
corrus
Gaat alleen op contracten van minimaal 2 jaar... (US$ 49.95 per maand)
De dongel van Virgin, waar ik eerder over schreef, werkt op het netwerk van Sprint, maar is een pre-paid variant.
Die dongel van Virgin is iets wat ik in de gaten hou mocht er geen internet aanwezig zijn , heb al her en der bij andere winkels op hun websites gekeken en daar verkopen ze hem ook dus in geval van nood altijd makkelijk.
Wel fijn dat zoiets ook in prepaid vorm bestaat.
Neem aan dat je daar in de winkels ook de opwaardeerkaarten kan kopen ?
Citaat:
Lea
Neem aan dat je daar in de winkels ook de opwaardeerkaarten kan kopen ?
Jahoor, de Best Buy is je beste vriend. Volgens mij kan je ook online met creditcard afrekenen en heb je zo'n kaart nieteens nodig. Je kan met de dongel dan alleen de Broadband2Go website opvragen om hem te activeren en tegoed te kopen.