Re: You phone? We phone? i-Phone!
Ik plak het even hier vandaan: http://www.iphoneclub.nl/iphone-3gs-...alternatieven/
iPhone 3GS in de VS kopen
Toen de iPhone nog maar net op de markt was verschenen, gingen veel mensen in de VS een iPhone halen. Het was goedkoop dankzij de lage dollarkoers, je kon het toestel meteen meenemen en de simlock was eenvoudig te verwijderen. Dat is veranderd: sinds de iPhone 3G is het lastiger om de iPhone in de VS te kopen. Je hebt er veelal een Amerikaans social security-nummer en een Amerikaanse creditcard voor nodig.
Zelf heb ik overigens afgelopen vakantie een Ipod Touch 8Gb gekocht. Op veel plekken heb je tegenwoordig gratis WiFi (zeker in de USA - McD en Starbucks is gratis) en je kan er bijna alles mee wat op een iPhone ook kan. Handig om even het laatste nieuws te bekijken of de mail te checken. Ik heb hem overigens op Schiphol gekocht - was goedkoper dan in de USA :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
A3
Forummers,
Een 3g of 3gs schijnt te koop te zijn voor 99 dollar.
En dan krijg je er ook nog een perseel land in Florida bij. #-o
Die 99 dollar is in combinatie met een abonnement.
8GB : Black
From
$99.00*
AT&T Wireless Account
2-year contract required
Dit staat op de site van apple zelf! en dan heb je ook nog maar de 8 gb, maar dat is persoonlijk natuurlijk..
Voor de rest kan ik het niet laten: Iphone 4 (L)(L)(L) maar deze emoticon kennen ze hier nog niet ;)
Re: Electronica kopen in Florida
binnenkort naar Orlando. Willen daar graag een NAV kopen die we na terugkeer in NL kunnen blijven gebruiken. Kan dat met iedere bv. Garmin die een kaartslot heeft?
Moet volgens mij gewoon kunnen. Maar ik zou Garmin even bellen welke specifieke modellen hier het meest geschikt voor zijn. TomTom zie ik hier op het forum ook regelmatig voorbij komen.
http://www.garmin.nl/images/random/h...ound_250px.jpg
hulp gevraagd
ik wil een site to store aankoop doen op walmart.COM
Het invullen van de gevens gaat goed tot aan het adres. Er word om een zipcode gevraagd. een Nederlandse postcode wordt niet geaccepteerd, logisch maar wat nu. Het adres moet toch gelijk zijn aan mijn creditcard adres.
kan iemand mij vertellen hoe ik het anders kan doen.
Nog een vraag voor de floridakenners. Een externe harde schijf is dat de moeite om te zoeken naar een leuke prijs. Ik neem aan USB aansluiting hier hetzelfde is. Maar de prijs is die interesant voor ons?
Externe USB schijven heb je met en zonder voeding. Vaak zijn de 3.5'' modellen van 1Tb of meer met externe voeding. De 2.5'' of kleinere modellen kunnen zonder voeding.
Die met voeding zul je thuis met een verloopstekker moeten gebruiken. De USB aansluiting is verder hetzelfde.
Ik zou gewoon de Walmart site even bekijken en de prijzen daar omrekenen naar Euro (wel tax erbij tellen). En daarna even vergelijken met een keten als Mycom.
Mijn gevoel zegt dat het niet spectaculair veel scheelt..