Ik zit momentueel in Amerika met een TomTom910 en die werkt perfect, Ben zeer blij dat ik hem gekocht heb en nu heb, zou dit apparaat niet meer willen missen!
Afdrukvoorbeeld
Ik zit momentueel in Amerika met een TomTom910 en die werkt perfect, Ben zeer blij dat ik hem gekocht heb en nu heb, zou dit apparaat niet meer willen missen!
Hallo Calypso,
Is het nodig om in Florida een TomTom te hebben?
Wij gaan daar op 1 oktober ook naar toe. De eerste 2 weken een rondreis.
Tijdens de rondreis hebben wij geen adressen. We rijden 's morgens weg met als doel de volgende plaats.
Staan er op de kaart ook standaard adressen van hotels en/of bezienswaardigheden?
Alvast
Alvast bedankt voor jouw antwoord. Maar mijn reactie was al verzonden.
Groetjes,
Nancie
Volgende week gaan we (slechts een weekje :-k) naar Florida. Vanuit Orlando naar Bonita Springs, Key Largo, Key West naar Miami. Ik weet het, veel zien in véééél te weinig tijd.
Nu heb ik TomTom mobile 5.2 met Florida-map op m'n telefoon staan. Is dit actueel genoeg om betrouwbaar de weg te kunnen vinden in Florida ?
Eventueel heb ik ook een PDA met TomTom 6 North America erop, maar eigenlijk wou ik die niet meenemen.
Samengevat: heeft er iemand (recente) ervaring met TomTom 5.2 ?
Alvast bedankt.
Greetings,
Frank
Meeste hotel hebben wel een internetpagina waar je de adressen vanaf kutn halen, dan gewoon thuis al erin zetten, zo heb ik het ook gedaan met de meest bestemmingen
En is het nodig is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het op dit moment onmisbaar en erg makelijk vooral in de avond als het donker is is het echt een uitkomst.
Groetjes
Calypso
"Nodig"? Nee!
"Handig"? Ja!
Wij hebben - net als duizenden andere Florida-gangers - jaren zonder TomTom gewoon alles kunnen vinden in Florida. En zijn soms vreselijk verkeerd gereden waardoor we vreselijk leuke en mooie dingen zijn tegengekomen ..... :-D
Op de toeristische kaarten staan alle attracties en zo duidelijk aangegeven. Net als op de borden langs de weg trouwens. Florida/VS is een heel ontwikkeld land, net als Nederland, en soms zelfs een beetje meer ..... ;)
Het zal best werken maar echt up-to-date is het niet.
Op mijn TT Onev2 heb ik Tomtom software v7.120 staan en de USA_and_Canada kaart v675.1409
Hij werkt gewoon.
Ik heb dezelfde versie op mijn telefoon (MDA).
Echter, nieuwe wegen kent hij natuurlijk niet.
Mijn versie had overigens altijd een probleem in de buurt van marriotvillage richting primiumoutlets.
Dus gewoon meenemen dat ding.
Pascal
Op de papieren versies van de kaarten van Florida staan inderdaad de attracties al vermeld.:oops:
Ik bedoelde eigenlijk: zijn de attractie (adressen) al opgenomen op de tomtom kaart? Zodat je deze met een eenvoudige klik kunt activeren als je bestemmingsadres.:roll:
Groetjes,
Nancie
Oké bedankt. Voor de zekerheid zal ik naast Tom ook maar een wegenkaart gebruiken. Geeft toch altijd iets meer "gevoel" dan blind vertrouwen op Tom.