Combinatieticket Walt Disney World en Universal Studios
Ik lees veel info over tickets van de attractieparken.
Wie kan mij vertellen of ik een combinatieticket World Disney en Universal Island of Adventure kan kopen. Ik wil alleen deze twee parken bezoeken. Hoe werkt dit? Ik kan dit nergens vinden. Of moet ik voor beide parken een los ticket kopen?
Is het bijvoorbeeld ook mogelijk een combiticket te kopen voor de 3 parken Walt Disney, Universal Studios en Universal Islands of Adventure?
Groetjes Simone
Re: Combinatieticket World Disney en Universal Studios
Simone,
Kijk hier eens:
http://www.attraction-tickets-direct...dom-ticket.htm
Dit is niet voor 3 dagen, deze tickets (die voor 3 dagen) ken ik niet.
Hoop dat je dit wat verder helpt.
De site attraction tickets, is prima. Hier hebben al veel mensen besteld. Ook wij kopen hier onze tickets.
Re: Combinatieticket World Disney en Universal Studios
Volgens mij bestaan die combinaties niet.
Het is een combi van ,,Seaworld - IOA - Universal - Seaworld - Aquatica - Bush G - Wet&Wild
en/of
Magic Kingdom - Hollywood - Animal Kingdom - Epcot met eventueel funopties (Disney Waterparken, DisneyQuest enz.
Voor jullie lijkt het dus een combi te worden van 1 of 2 dagen IOA/Universal en single ticket MagicKingdom.
Op het forum vind je veel goede sites met allerlei combinaties en zelfs ,,prijsvergelijking''.
Re: Combinatieticket Walt Disney World en Universal Studios
Disney en Universal zijn concurrerende filmstudio's. Die gaan niet met elkaar een verbond zitten met betrekking tot het aanbieden van gezamenlijke toegangsbewijzen. Universal werkt wel samen met Bush Gardens en Seaworld omdat dat elkaar niet bijt. Disney heeft zijn eigen dierenpark en werkt daarom niet samen met Bush Gardens of Seaworld.
Ik denk dat iedereen hoopt op een combi pas voor alle parken in de Orlando regio
Ja, koppelverkoop...
Maar je kunt ze écht niet als combipas kopen...
Klopt Corrus. Ik heb deze link alleen gezet omdat het soms net goedkoper uitkomt als wanneer je ze beide los besteld.
Misschien wel 50 cent??
Als je er 4 nodig hebt is dat toch weer 1 flesje water in de Disneyparken...
Hahahaha...toen ik aan het zoeken was was het verschil €35,- dan wordt het toch een duur flesje water....
Maar ach op het hele bedrag van een vakantie naar Orlando is het belangrijker dat je de juiste tickets koopt voor de juiste combinatie te maken en ik vind dat prijs dan niet altijd leidend is.