Re: Wie heeft er nog meer tips
Beste Bart en Ylona,
Ik heb nog wel "iets" leuks voor jullie vakantie, niet touristisch, maar wat mij betreft wel een aanrader. Als jullie in St Augustine zijn en jullie willen een gezellige avond uit, ga dan eens hier naartoe:
http://www.tradewindslounge.com/home.html :-({|=:-({|=
Probeer er wel te zijn als de "huisband" Matanzas optreed. Ik kwam daar een paar jaar geleden "toevallig" met mijn zoon terecht en we hebben een fantastische avond gehad, veel lokale mensen, zien er soms uit of ze zo van een piratenschip afgestapt zijn ;), maar geloof me, het was heel gezellig en de mensen zijn heel open en gezellig.
Kortom, ik vind het een aanrader, misschien is het niet geheel wat je met je vraag bedoelde, maar ik wilde het toch even aan je doorgeven.
Als je wel mocht gaan, heel veel plezier :-P
Groet,
Bert
Re: Wie heeft er nog meer tips
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bart en ylona
...en de rest willen we lekker zelf ontdekken....wie heeft er nog tips of leuke niet bekende trips of bezienswaardigheden
Ik begrijp niet goed wat je nu zelf wil ontdekken en waarvoor je tips wilt. In de bestaande reisverslagen en diverse topics vind je vast wel "eye-openers" maar dan moet je er zelf wat voor doen..\\:D/. Maar ook dan moet je weten wat je wilt; zoeken op "iets leuks en onbekends" lukt vast niet.
Je kunt toch niet verwachten dat forumleden voor ieder nieuw lid weer een opsomming van hun favoriete, niet bekende, leuke trips geven? Het Forum is juist opgedeel in verschillende onderwerpen zodat nieuwe Forumleden het ook als naslagwerk kunnen gebruiken.
Je geeft aan dat je al veel tips kon gebruiken. Mooi, want dan kan je toch ook wat peciezer aangeven wat je nog mist? Help ook mee het Forum leesbaar te houden. "Even voorstellen" in het daarvoor bestemde topic, vragen over een bepaald onderwerp idem.Bert Vlug heeft een hele leuke tip, maar je vindt hem nooit meer terug als je iets over St Augustine zoekt....zonde!
Mijn tip: maak eerst gebruik van de bestaande informatie en stel dan je gerichte vragen.