[Nieuws] Schip van Carnival cruise in de problemen
Barre omstandigheden voor de bijna 4500 mensen aan boord van een Amerikaans cruiseschip. Door een brandje in de machinekamer, raakte het schip op drift, voor de kust van Mexico. De elektriciteit is uitgevallen, en het voedsel aan boord raakt op.
zie hier de beelden:
www.rtl.nl/xl/u/fa8eaf8e-e96a-4e15-b51d-2cf6ff0aff14
Cruise boeken via Expedia.com
Hallo mede Florida verslaafde \\:D/
Wie o wie kan mij wat meer informatie geven over het volgende.
Ik en mijn vriend zijn van plan om in mei wederom naar Florida te vertrekken. Voor 3 weken en 2 dagen. Wij hebben 2 jaar geleden een 5 daagse Disney cruise gedaan naar de Bahama's. Dat is zo goed bevallen dat we dit jaar weer een cruise willen gaan maken. Dit keer is ons oog gevallen op een cruise met de Carnaval Destiny, naar Grand Cayman en Jamaica!
Onze vorige cruise met de Disney cruise line heb ik toen gewoon geboekt via het reisbureau voor de spotprijs van 306 euro pp. Nu verschilt het een hoop als ik het via Nederland boek of via Amerika. Ik heb een goede prijs gevonden via expedia.com namelijk 700 euro voor ons 2en. (binnenhut). Nu heb ik nog nooit een cruise via Expedia geboekt. Weet iemand hoe dat werkt met de vouchers en of de fooi bonnen eral bij zitten. Op de Nederlandse site staat namelijk dat je de bonnen voor de fooi voor de bemaning van hun geleverd krijgt. Moet je dan wel apart betalen. Maar ik vraag me af hoe dat bij expedia te werk gaat? Heeft iemand hier ervaring mee?
Greetz Carmen
Re: Cruise boeken via Expedia.com