Re: Het weer in Mei in Florida
Ben ook al vaak in mei geweest, en net als Teleton een hoop variaties in het weer gehad. Ik ben nog nooit zo verregend geweest als afgelopen mei en het jaar daarvoor heb ik lopen puffen van de hitte! Blijft een gok, maar welk weer je ook hebt...... het is altijd leuk in Florida!
Sluit me aan bij Teleton en Nijntje, over het algemeen goed, maar dit jaar gewoon weg geregend. Je weet het nooit.
We zijn nu in Florida en het is al twee weken koud, nu zelfs 6 gr, dat komt zelden voor.
Let wel op dat Sonja het over de temperatuur nu heeft. In mei heeft het wel geregend, maar de temperatuur is tot nu toe altijd zo goed geweest dat je in je korte broek en tshirt rond kan lopen. Dus je warme wintertruien kan je best thuis laten. En mocht je het koud hebben, dan heb je weer een goede reden om te gaan shoppen!
Wij waren er begin juni en het was naar Nederlandse maatstaven ontzettend heet (voornamelijk in de brandende zon). We hebben 1 keer regen meegemaakt, maar als die komt is dat voornamelijk in de namiddag.
wij waren er van 21 april tot 5 mei en gewoon geen drup regen gehad . Het was er elke dag 30 graden geweldig .
Re: aan de mensen die nu in Orlando zitten: hoe is het weer?
Het is hier koud, gevoelstemperatuur rond het vriespunt, maar wat zegt dat voor over zes weken. Helemaal niks :lol:
Want eergisteren was het nog 24 graden en volop zon.
Niets is zo onvoorspelbaar als het weer, en we blijven hopen op goed nieuws.
Wij komen hier al jaren in dezelfde periode en hebben al net zo veel verschillende weertypes meegemaakt, waarvan de meeste gelukkig positief.
Zolang er in het noordoosten sneeuwstormen en andere depressie's zijn zal er een koude luchtstroom blijven in Florida.
Wij hebben het in Februari zelf meegemaakt dat je een paar warme dagen had en dan ineens weer een winderige koude ( +/- 16 C) dag.
Nacht temperaturen van 0 tot 15 graden.
Je weet het dus momenteel echt niet.
Voorspellen is dus ook onmogelijk.
Wij zaten in Stuart en kennissen van ons in Orlando ,verschil in temperatuur zomaar 5 graden.
Zij waren blij dat ze ook nog een week in Stuart zaten.
http://www.tcpalm.com/news/2010/feb/...srupts-travel/
De volgende depressie komt alweer......
:-s
Same here, staat ook in mijn verslag, smorgens krabben, smiddags in de zwembroek.
vandaag was het wat minder, behoorlijk regen en zo rond de 46F.
Maar goed, je kunt er toch niks aan veranderen.
Ik volg het weer in orlando op de voet! ziet er niet zo geweldig uit maar vorst had ik nog niet waargenomen,, Wellicht een idee om yskrabbers te gaan laten overvliegen?