Ja, dat je voor alles moet betalen is me bekend. Dacht alleen dat je bij de maaltijd wel kon kiezen uit een klein assortiment dranken. Ach. Vliegen brengt me van A naar B.
Afdrukvoorbeeld
Ja, dat je voor alles moet betalen is me bekend. Dacht alleen dat je bij de maaltijd wel kon kiezen uit een klein assortiment dranken. Ach. Vliegen brengt me van A naar B.
Dat was niet zo, Niels op Florida. De laatste keer kregen wij idd gewoon gratis wijn bij het eten en water onbeperkt.
Dat is zo. En je kiest voor een goedkope vlucht dan moet je dat maar op de koop toe nemen.
Toen we de vlucht Orlando naar Amsterdam maakten was het eten echt afschuwelijk.
En ik ben echt geen klager wat eten aangaat.
Dus ik heb vorige week mijn eigen broodjes meegenomen.
Maar deze keer viel het eten best mee.
Frans, de laatste keer is alweer bijna 2 jaar geleden. Dus misschien dat het nu veranderd is. Voor jou is wsch toch anders omdat je zo vaak vliegt. Maar wij zijn toch op vakantie dus dan betaal ik wel. Geen probleem, vakantie kost nu eenmaal geld. Heb echt zo'n hekel aan van die kleffe broodjes die je dan uit je rugzak moet vissen.
Haha, inderdaad. Maar toen wij vorige maand terugvlogen naar Amsterdam zag ik op de menu een broodje kroket staan. Het water liep me uit de mond. Maar toen ik het wilde bestellen werd me verteld dat het alleen kan richting USA van uit Nederland i.v.m. bepalingen voor voedsel van de USA. En toen ik een ander broodje bestelde was dat een klef broodje. Vandaar dat ik mijn eigen voedsel maar meeneem. Maar die tien uur overleef ik dan wel hoor.:cool:
nu ben ik nieuwsgierig van aard. hoe was je vlucht? welke classe heb je gevlogen? was entertainment nog wat? en mocht je het toevallig hebben getest kun je inmiddels ipad opladen via de usb poort dat werkte met mijn laatste vlucht nog niet. volgends te arke helpdesk op twitter zou dit inmiddels moeten werken.
Ik vlieg donderdag pas.
dat opladen werkt zowiezo wel. Dat lukte mij afgelopen zomer al.
in november werkte het niet in ieder geval in de dreamliner waar ik in zat maar mooi dat het werkt :)
en fijne vlucht toegewenst alvast :)
als het goed is krijg je als je het entertainment systeem hebt deze films te zien :)
http://media.tuicontent.nl/faq/cctot...nmentflyer.pdf
Dat hoef je mij niet te vertellen :) Ben redelijk bekend met TUI :)
Ik zat van de zomer in de TFL en die deed het prima qua opladen van mijn iPhone