Tip: voor de zuiderlingen onder ons met de laatste vakantieperiode in de zomer via skyscanner 12 augustus tot 2 september 430 euro Brussel-Miami met Delta , misschien overstaptijd krap??
Afdrukvoorbeeld
Tip: voor de zuiderlingen onder ons met de laatste vakantieperiode in de zomer via skyscanner 12 augustus tot 2 september 430 euro Brussel-Miami met Delta , misschien overstaptijd krap??
Yes!!!! Geheel onverwacht gaan we toch in 2016 naar florida ;-)
Geboekt via KLM.com
1 tm 29 juli 2016
Antwerpen treinstation-Amsterdam
Amsterdam- Miami (overstap JFK)
440 euro pp :-)
(ik hoop alleen dat 80 minuten overstaptijd op de terugreis op JFK geen problemen gaat opleveren, vliegen met Delta):confused:
Ik vraag mij af of ik de treinreis gewoon kan laten zitten zonder gevolgen... dan boek ik direct natuurlijk..
wat ik er van heb begrepen kan er gevraagd worden naar je (afgestempelde) treinticket. ik zou de trein nemen ;)
Ai.. ik woon 'om de hoek' bij Schiphol dus dan laat ik het aan mij voorbij gaan. Wil geen (onnodige) risico´s nemen.
Eerder was er ook zo'n aanbieding en heb ik gebeld met de klantenservice KLM er werd mij gezegd (omdat ik ook meer in de buurt van Schiphol zit) dat ze het zien als no show oftewel op de heenweg moet je inderdaad vertrekken met de trein vanuit Belgie, maar goed dat kreeg ik te horen helaas.
Dus dat risico heb ik niet genomen, zag het al helemaal voor me, eerst helemaal naar Belgie en dan stranden in Amsterdam waar ik dichterbij woon.:(
Vraag me echt af hoe ze dat zouden checken, een treinkaartje heb ik bij aankomst op Schiphol natuurlijk per ongeluk weggegooid.. ;-) Maar ik durf het (nog) niet aan, voor mensen die in de buurt van Antwerpen wonen zijn deze tickets echter wel top! Gefeliciteerd.
EDIT: net uit pure nieuwsgierigheid toch even gebeld met KLM. Je dient je gestempelde treinkaartje bij de KLM balie in te ruilen voor een boardingpass. Gelukkig niet geboekt haha.
mooie prijs, wendy, hoe ben je hier achter gekomen, was dit een speciale actie?
Ik zocht op brussel-miami via Kayak.de en daar kwam deze uit.
De afgelopen weken niets gevonden onder de 640 euro, dus ik was heel erg verbaasd.
Wij wonen in Limburg dus via Antwerpen is geen probleem. Al moet ik wel nog kijken hoe het daar met parkeren gaat :rolleyes:
Nu de rest van de reis gaan boeken :-)
Lekker hoor, ENJOY!!