Hoi Kyra77, als je een "groentje " bent zit je goed op dit forum :D. Je kunt hier alles vinden of vragen! Geniet van de voorbereidingen!!
Afdrukvoorbeeld
Hoi Kyra77, als je een "groentje " bent zit je goed op dit forum :D. Je kunt hier alles vinden of vragen! Geniet van de voorbereidingen!!
ok, maar is dat niet iets van een tussenstop zonder te hoeven overstappen? (had ik ooit begrepen)??
Ik lees er tegenstrijdige verhalen over. Soms moet iedereen het vliegtuig uit, soms niet.
Ja klopt hoor idd wisselende verhalen.
als je eruit moet hoelang moet je dan wachten?
In augustus dit jaar moesten we in Orlando eruit, koffer ophalen, door de paspoortcontrole, koffer weer inleveren en instappen. Alles bij elkaar heeft het een uurtje geduurd. Voordeel was wel dat we bij aankomst in Miami zo door konden lopen en niet meer door de douane hoefden:). En Orlando is een kleiner vliegveld, de paspoortcontrole was zo gepiept.
Wij vonden het niet erg...Ook was het fijn om heel even de benen te kunnen strekken en zelfs even buiten konden lopen.
Klopt Arke landt op Orlando Sandford dat iets kleiner is dan het 'hoofd' vliegveld, Orlando International.
Mijn hoop op goedkope vliegtickets is weer wat gestegen, ik heb een aantal 'prijs alarmen' ingesteld en die mailde mij vannacht dat er tickets AMS-Tampa voor 550 euro waren, 10 t/m 24 augustus. Helaas waren deze vanmorgen al niet meer te boeken, maar voor mij een goed teken!
Uitgevoerd door BA, via Gatwick.
had jij hem gevonden via de site van BA zelf? dat klinkt al goed!
Deze deal was via supersaver.nl, gevonden via skyscanner!