Maar dus niet met je credit card?
Afdrukvoorbeeld
Maar dus niet met je credit card?
Als je bedoelt of ze onze cc wilde zien, is het antwoord neen.
sorry even een late reactie
nee helemaal geen gezeur bij het inchecken.
eerlijk gezegd heb ik de opmerking ook niet gezien dat dit alleen voor amerikanen geld, dus misschien later toegevoegd? of hebben mensen in het verleden ook deze opmerking gezien?
inderdaad wij moesten ons identificeren per paspoort dus er was geen probleem...
ga je het wagen of niet? ik kan je niet adviseren. maar bij ons ging het in ieder geval goed... (niet bewust de gok gewaagd, want wij hebben die opmerking dus niet gezien)
succes met zoeken
mvg rebecca
Bij ons werden de namen natuurlijk ook gecontroleerd, maar de betaling mag met een andere cc gedaan zijn dan je eigen. Heb er speciaal nog over gemaild met DC en antwoord terug gehad dat dit geen enkel probleem is. Vandaar dat dit volgens mij gewoon legaal is.... Kan me ook niet herinneren dat er toen iets bijstond dat je een US resident moest zijn, maar kan er natuurlijk overheen gelezen hebben. Dus bij twijfel, mail DC even en je krijgt zo antwoord van ze.
wij gaan ook weer naar discovery cove
deze keer incombi met bush gardens
nu is het zo dat we op 2 mei in discovery c zijn
maar we zijn al op 30 april in tampa
kan ik dan al op dat ticket naar BG want beide bezoeken vallen wel binnen 14 dagen , of kan je pas na dat je bij DC bent geweest het andere park gaan bezoeken?
Je gaat dan eerst even naar Discovery Cove, zij maken het dan meteen in orde voor je... dat is helemaal geen probleem...
Dan kun je direct naar BG
ben ik ook benieuwd naar ......Citaat:
Waar kan je dit Ultimate Parking Ticket kopen ?#-o
groetjes