Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pumi1000
Geldt dat ook voor parkeren?
Ja dat geld ook voor parkeren je koopt eenmaal een ticket zie de prijzen hierboven in de post van Njit.
En daarmee kun je in elk park parkeren diezelfde dag!
trouwens kijk goed naar dit ticket want soms zit er een bon aan voor een gratis pin of zo die je dan kunt inwisselen in het park!
Heb dit al diverse keren meegemaakt en veel mensen kijken niet naar het ticket en leggen het gewoon dus voor het raam in de auto.
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Dat is wel fijn dat je dus weg kan uit een park en ook weer terug kan komen op dezelfde dag. We willen zeker een keer het vuurwerk meemaken in een van de parken.
Fijn dat je bij de waterparken nog gratis mag parkeren. Vorig alleen Typhoon Lagoon gedaan (los entreekaartje), nu met disneypas kunnen we ze beide doen.
Beste Michael
Kon gewoon niet. Ze gaf niet echt een reden. Misschien vond ze het teveel moeite.
Gewoon nog een keer proberen dan :) Kans dat je weer dezelfde aan de lijn hebt is klein..
Wij willen onze tickets gaan boeken via undercovertourist.com.
Wij willen ze laten opsturen richting Belgie, heeft iemand hier ervaring mee?
Wat als de tickets onderweg kwijt geraken en wij hebben al betaald met de credit card?
iverson
Daar heb ik ook eerder tickets besteld, weliswaar verstuurd naar Nederland maar keurig aangekomen.
Bij ons zijn ze keurig aangekomen binnen 1,5 week. Volgens mij ben je via je creditcard maatschappij verzekerd tegen verlies (tijdens verzending) of diefstal. Dat kan je nalezen in het contract.
wij zijn afgelopen kerst en oud en nieuw geweest 3 weken was zoo gaaf!
maar de parkeren in de parken hebben ons niks gekost..
we kregen een tip van een jongen die daar werkte en zei als je kom parkeren moet je zeggen "" ï am gonna drop af the familie" en idd ik ging het proberen ahha en het lukte bij elke park scheelde toch elke keer 14 tot 15 dollar we waren Zelf met z'n vieren dus wie weet is het wel een goeie tip ,als je het durf dan hihihi
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
anneke34
en het lukte bij elke park scheelde toch elke keer 14 tot 15 dollar we waren Zelf met z'n vieren dus wie weet is het wel een goeie tip ,als je het durf dan hihihi
Hier stond een reactie van een 'bewonderaar'.
Maar ik zwijg er bij nader inzien over en schaam mij voor het gedrag van sommige landgenoten........
Moderator Michael66:
Anneke,
Goede tip als je op oneigenlijke wijze wilt parkeren. Op het Florida Forum moedigen we dit gedrag niet aan. Sterker nog, illegale praktijken promoten is zelfs niet toegestaan volgens de huisregels.
Vandaar dat we het er hier verder niet over gaan hebben.
(en dat is geen hint, maar een aanwijzing!)