Oke, thanks Mushu! En door..............................nog 3 weken!!!!
Afdrukvoorbeeld
Oke, thanks Mushu! En door..............................nog 3 weken!!!!
Ben bezig met het uitzoeken van tickets op undercouvertourist.com. Daar hebben ze het over twee vormen van het versturen van de tickets: Mailed of E-ticket. Maar eerlijk gezegd snap ik het verschil niet zo heel erg goed. Wie weet het verschil en wat is te adviseren? We hebben van de vorige keer nog een Magic Band thuis liggen, waar je de tickets op kunt zetten
Je e-ticket kun je aan je Magic Band koppelen. Je hebt dan geen fysiek kaartje meer nodig. Je kunt dan ook gewoon Fastpass+ boekingen doen.
Als je geen Magic Band hebt zijn fysieke tickets aan te raden.
De Magic Bands lagen onder in de kast. Laatst gebruikt in 2014. Neem aan dat die nog gewoon werken toch?
Ja de chip werkt gewoon nog die heeft geen batterij nodig. Maar er zit wel een batterij in de magic band die wordt gebruikt bij het aflezen op afstand. Dit wordt gebruikt bij bijvoorbeeld de foto's in de attracties. Dus als je de magic band wil gebruiken om de parken binnen te komen en voor fastpasses dan zijn die uit 2014 nog prima. Voor de on ride photos niet meer want de levensduur van de batterij is iets van 2 jaar.
Onride foto's scan je in het algemeen bij de uitgang. Slechts in enkele gevallen gaan die automatisch/op afstand.
Nee hoor, kunnen allemaal op afstand. Ik heb ze nooit bij de uitgang gescand maar wel allemaal binnen gekregen. Maar als je afstandschip niet meer werkt is dit natuurlijk wel de manier om toch je foto's te krijgen. Dus een magic band met lege batterij is op die manier ook voor de on ride photos te gebruiken.
Aha, wist ik niet. Ik heb elke keer braaf gescanned :)
En krijg je de foto's dan binnen via de mail die aan je account gekoppeld is? We hebben die magic bands op 1 account. Maakt het dan uit wie er scant?
Heb je ook MemoryMaker? Normaal gesproken zie je ze in de Disney App: https://disneyworld.disney.go.com/pl...e/mobile-apps/
Je ziet ze ook in de Website: https://disneyworld.disney.go.com/plan/
Je kan foto's alleen laten maken als je een MemoryMaker hebt toch? Ik vind $200 voor een paar foto's zo duur!
Je kan ze wel inzien maar alleen met watermerk. Bij onze tickets zat Memory Maker er al bij. Dan is het wel leuk.
Ja idd dan is het zeker leuk! Maar als je ze kan inzien dan kan je er 1 laten uitprinten ofzo?....en hoeveel kost dat weet je dat ook?
Geen idee eigenlijk. Maar wellicht dat iemand anders het weet..
Memory Maker kosten haal je er al snel uit als je veel on ride photos zou kopen. Die zijn best duur. Ik heb zo snel niet kunnen vinden wat een foto kost maar kwam wel iets tegen van $16,95 - $20 voor 2 kleine of 1 grotere print. Als je Memory Maker vooraf koopt is het $169. Bij de ultimate tickets van 7, 14 of 21 dagen zit Memory Maker inbegrepen. Zo los vind ik het ook een hoop geld maar je krijgt er wel een ongelimiteerd aantal foto's voor. En ook de on ride filmpjes! Verder de magic shots en de foto's die je laat nemen overal waar maar een photopass fotograaf te vinden is. De photopass fotografen nemen ook foto's met je eigen camera. Bedenk wel dat het geen professionele fotografen zijn dus als je erg kritisch bent dan beter niet doen voor dat geld.
Wij halen die kosten er nooit uit idd... Ik had ergens gezien dat ze iets toevoegen op zo'n foto dat vond ik wel grappig. Bijv. een Banshee bij de floating mountains, zo'n foto is leuk om erbij te hebben maar voor $200 voor 1 dag sla ik hem even over!
Wie weet als we een volgende keer langer blijven :)
Wij kregen het erbij.. dat scheelt..
Probeer tickets te bestellen bij undercover maar kan alleen de 'Mailed'-optie selecteren, dus de 'bezorg-aan-huis-optie'. Maar wil de e-ticket-optie. Op de een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen?
Misschien even een mailtje sturen, ze geven vrij snel antwoord.
Bij de tickets van Universal lukte het wel. Vreemd. Nu krijg ik echter weer een mailtje dat ik een foto moet maken van bijv. mijn creditcard om de plaatsing van mijn order te verifieren. Heb ik nooit eerder gehad. Loopt niet zo soepel als ik gewend ben. Klopt het wel dat je een foto moet sturen van een kaart oid voordat je je e-tickets krijgt?
Ik heb geen idee, ik heb ze op laten sturen. Ik zou niet zomaar een foto van mijn creditcard sturen. Misschien weet iemand anders het....
Hi allemaal,
Ga over drie weken ook naar Orlando en wil één dag naar Magic Kingdom. Zou graag op voorhand tickets willen en ook al 3 fastpasses hebben vastgelegd. Heb al het een en ander opgezocht, maar het is mij niet helemaal duidelijk of dit (nog) haalbaar is. Klopt het dat wanneer ik via de site van Disney zelf bestel, ik als Europeaan alleen e-tickets kan krijgen? Komen deze tickets dan automatisch in My Disney Experience? Ik heb het liefst geen e-tickets die ik van te voren moet omruilen voor normale tickets. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en wat zijn de mogelijkheden? Het maakt mij niet uit of ik via Disney zelf bestel of via een betrouwbare externe partner (bv undercovertourist.com). Wie kan mij helpen?
Groet,
Lucas86
Wij boeken altijd via attractiontickets.de Binnen enkele dagen de pasjes thuis. Gelijk aan mijn disneyexperience gekoppeld. 30 dagen van tevoren kan je dan je fastpasses vastleggen. Toen waren bepaalde populaire attracties al niet meer mogelijk. Dus idd zo snel mogelijk regelen!
ATD heeft ook 1-dags tickets. Ze schrijven er expliciet bij dat je al van te voren van FastPass+ gebruik kunt maken. Zie https://www.attractionticketsdirect....our-way-ticket
Maar je 30 dagen window is nu al voorbij.
- Ihr Ticket enthält einen Zugang zu My Disney Experience und zum Fastpass+ System. Die Reservierungen können Sie mit Ihrer Disney Referenznummer auf dem Ticketvoucher schon 30 Tage im Voraus vornehmen.
Dank allen voor de tips! Hebben de tickets uiteindelijk via Disney zelf besteld. Mede door de gunstige dollar iets goedkoper en ook bij https://www.attractionticketsdirect.de zou je een voucher krijgen die je moet inwisselen bij een Will Call loket.
Mocht iemand nog tickets zoeken voor dit jaar: http://www.floridaforum.nl/showthrea...243#post229243
Ik heb vanmorgen via de My Experience app tickets gekocht
niet de eerste keer op deze manier
wel heb ik mijn CC ingescant om te betalen
ik kreeg direct een bevestigingsmail dat de tickets pending zijn
echter zie ik nu 5 uur later nog geen tickets in mijn mailbox
maar ook is er niks gereserveerd op mijn CC
Normaal is dat allemaal zo inorde
zijn er meer mensen die dit hebben gehad ?
**ONTVANGEN**
hoi,
wij zijn in de week van 15 november een paar dagen in de buurt van Orlando en willen Magic Kingdom bezoeken, voornamelijk voor de avondshow. We weten alleen nog niet welke dag we willen gaan en dus wordt vooraf kaartjes regelen best lastig.
We hoeven niet zo nodig in een attractie maar gaan met name voor de sfeer en de avondshow. Die in Parijs vond ik zo fantastisch dat ik 'm ook heel graag in Orlando wil zien. Ook is er de Mickey Xmas show en dat lijkt me ook erg leuk.
Hebben jullie advies over wel vooraf dag prikken en dan gaan of gewoon ter plekke kopen?
Hoor graag
Wat je kan doen is naar Mickey's Very Merry Christmas Party gaan. Deze tickets zijn iets goedkoper dan de 1 dag tickets en je mag het park vanaf 16u in. Als je dat doet, zou ik wel vooraf een dag prikken en de tickets bestellen want deze avonden kunnen soms uitverkocht zijn. Als je besluit om een gewone dag te gaan, zou ik de kaartjes ter plekke kopen. Maar dan moet je wel rekening houden met de MVMCP dagen want dan sluit het park voor de gewone gasten eerder en heb je dus geen avondshow. Dit zijn de data:
- November 9, 10, 12, 14, 16, 17, 26, 28
- December 1, 3, 5, 7, 8, 10, 12, 14, 15, 17, 19, 21, 22
Volgend jaar juli voor de tweede maal naar de VS. Ook nu weer 2 weken naar Orlando. Deze keer voor Disney. Wij gaan een 14 dagen Ultimate ticket kopen. Ik hou de prijzen al een tijd in de gaten en er veranderd niet veel.
Black Friday gaf vorig jaar 50 pond korting per ticket. Overal zijn ze nu tussen 392 en 419 pond. 50 pond is best veel maar zijn er normaal gesproken in januari of andere tijd betere aanbiedingen?
Bij floridatix 381 pond nu dit weekend
Heeft iemand hier ervaring mee met deze aanbieder ?
Ben ook wel benieuwd.
Sta op het punt om te bestellen.
Heb net ook willen boeken maar kan geen adres opgeven buiten england of ierland
Hoe ga jij dat doen ?
£345,- bij Florida escapes
www.floridaescapes.co.uk
Deze is alleen voor 2017
Als je twee weken of langer gaat of misschien zelfs twee keer naar florida in 12 maanden, zou ik echt een Annual Pass aanraden. Gratis parkeren, Photopass, 20 procent korting op merchandise en 10-20 procent korting bij veel restaurants. De kaart zelf is wel iets duurder ($800).
Wij zijn net weer terug van een maandje Orlando en hebben besloten voor jaarkaarten te gaan, omdat we volgend jaar ook weer 4-5 weken gaan. Ik vroeg of ze ook nog een leuke auto magneet hadden voor passholders, maar die hadden ze even niet op voorraad. Om dat goed te maken kregen we onze Magic Bands er gratis bij (normaal worden die per post opgestuurd binnen Amerika).
In het verleden ook een paar keer een Annual Pass gehad. Toen had je 'm er al uit als je 10 dagen of langer ging. Er zijn voor Annual Pass houders ook kortingen op overnachtingen in een wdw resort hotel en korting op tours en special events. Voor de laatste vakanties was de optie van de ultimate tickets (soms met combinatie hotel en dining via wdw ie of uk) voor ons vaak gunstiger. Maar het gevoel van een Annual Pass voor WDW hebben is ook gewoon heerlijk!
Juist. De laatste paar keren zaten wij in een Disney resort via de UK site, met dining en toegang erbij, maar dit jaar hadden we besloten 'off property' te gaan zitten, voornamelijk omdat we langer wilden gaan. Dus, Disney (4 parken), Universal (3 parken) en SeaWorld/Busch Gardens jaarkaarten aangeschaft. Best een smak geld, maar uiteindelijk hebben we ongeveer evenveel uitgegeven als vorig jaar in een Disney resort. Onze vakantie van volgend jaar is dan weer goedkoper, omdat we alle jaarkaarten (met extra maanden) al hebben.
Ook zeker voor de kortingen, extras en voornamelijk gratis parkeren, zou ik al een jaarkaart aanraden, al is het voor 1 iemand die meegaat.