Re: Vragen over United Airlines
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Carlo
en medestanders zoeken en een hoop lawaai maken...
Klinkt allemaal heel flink, maar het is een slecht advies dat zeker niet tot het gewenste resultaat zal leiden. Dan heb je echt niet goed begrepen hoe "we" daar met elkaar omgaan. Gewoon rustig aandacht voor je probleem vragen (Excuse me, sir in plaats van Hey you, mister...:oops:) lijkt mij een beter advies...:p.
De laatste keer dat wij op Dulles (Mei) aankwamen was het ook zo'n zelfde chaos.
Maar de oorzaak was ook duidelijk. Wij waren een uur te vroeg :-), een vlucht uit Parijs was erg vertraagd en er was nog een Duitse vlucht op tijd.
Dan wordt het wel erg druk in de toch al niet al te grote transferterminal. Maar met een beetje geduld rol je vanzelf wel door customs, waar we ook nog even (2 minuten) uit de rij mochten voor een steekproef check.
Maar normaal is het daar zeker niet zo druk en kun je redelijk doorwandelen. Deze keer duurde het een kleine 3 kwartier, maar ook dat is te overleven.
Behalve als je een erg korte aansluiting hebt, natuurlijk. Maar dat kun je zelf regelen.
En ook ik ben er van overtuigd dat "opstandig worden" niet echt helpt en zelfs averechts werkt.
3 kwartier op Dulles? Dan mag je van geluk spreken. Ik stond er anderhalf uur voor ik naar mn aansluitende vlucht mocht rennen die al een kwartier langer aan de grond werd gehouden. Volgende keer zal ik ook aangeven dat we een aansluitende vlucht hadden. Probleem was dat de hele rij dat namelijk ook had ;)
Teleton heeft helemaal gelijk, hou het wel netjes maar ik bedoelde dat je iemand in een uniform moet aanspreken en zeggen dat je een transfer hebt en als dan meer mensen dit doen (dit bedoelde ik met lawaai....) gaat het misschien wat sneller. Zeker geen grote mond opzetten [-X! Dus als dat de boodschap leek heb ik dat bij deze hoop ik rechtgezet......;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Carlo
Dus als dat de boodschap leek heb ik dat bij deze hoop ik rechtgezet......;)
...door het lawaai had ik je niet goed verstaan......:? Boodschap is nu luid en duidelijk overgekomen. Over en sluiten?
Citaat:
Guus: Persoonlijk heb ik dit nog nooit meegemaakt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit niet kan voorkomen.
Dan ben ik een pechvogel. De vluchten en vliegtuigen zijn niet gewijzigd. Alleen op 3 van de 4 vluchten onze plaatsen in het vliegtuig, waarbij de vlucht Mia-Washington geheel raar was. Tijdje geen enkele plaats en toen 5 van de 6. Had ik alles tijdig lekker met z'n 6'n bij elkaar wordt er gehusseld.
:-kIk denk dat ze mij niet mogen bij United.:cry:
Eerst steeds dat geschuif met stoelen en nu nog erger. Ipv Asd- Washington is het nu Asd-Chicago met een overstap van 5 uur. Tevens weer de stoelen door elkaar op de terug vlucht. We zitten nu "gezellig" allemaal (6p) achter elkaar dus over zes rijen.:twisted:
Maar weer gevraagd of Exit weer wat voor mij wil en kan betekenen[-o<
Hoi allemaal,
Naar aanleiding vd berichten in dit 'draadje'van het forum regelmatig mn seating gechekt op onze vluchten. Vanaf het begin ( Februari )zijn ze nooit gewijzigd maar nu opeens ( had vorige week nog gecheckt en niks veranderd ) zijn op 3 van onze 4 vluchten toch de seatings gewijzigd.
Op de IAD-MCO vlucht zijn we verplaatst van 1A+1B naar 2A+2B
Op de MCO-IAD vlucht zijn we verplaatst van 1A+1B naar 3A+3B
( Op zich niet erg want rij 1 is toch altijd krapper ivm de cabinewand. )
Op de terugvlucht IAD-AMS zijn we verplaatst van 17F+17G naar 17A+17B
:? raar maar waar...
Groetjes,
Pieter & Petra
Ik ga nu de komende 6 weken dagelijks checken ...
Hier hetzelfde op onze vlucht van IAD naar MCO zijn we van rij 1 naar rij 2 verhuisd. Ik kon het gelukkig wel weer terug zetten, maar ik vind het wel vreemd.
Wij hebben al een paar jaar Economy Plus access en dit is de eerste keer dat ze zomaar de stoelen hebben gewijzigd.
Op seatguru kun je zien dat het vliegtuig evt de plaatsen op rij 1,2 en 3 kan opeisen doordat het type vliegtuig ineens veranderd (uit mijn hoofd: van een 320s naar een 322).
Dit geldt dus voor de vluchten mco-iad en andersom.