Ik heb voor de zekerheid onze tickets toch maar omgezet naar 7 daagse hoppertickets. Kost 21 euro meer per persoon, dat vind ik nog wel meevallen :)
Afdrukvoorbeeld
Ik heb voor de zekerheid onze tickets toch maar omgezet naar 7 daagse hoppertickets. Kost 21 euro meer per persoon, dat vind ik nog wel meevallen :)
Da's wel te overzien ja. Heb je dan ook Water and Fun options?
Valt inderdaad erg mee, ik dacht dat het duurder zou zijn. Nu heb je tenminste de mogelijkheid en hoef je er niet meer over na te denken als je een keer wilt hoppen.
misschien een domme vraag...
maar wat is AV???
waarschijnlijk een afkorting.. tell me waarvan??!!!
Niet zo heel dom hoor. Kijk eens op pagina 2 van dit topic :)
Aangezien ik nog steeds een het rondkijken ben voor tickets van Disney World zag ik net het volgende bij American Vacations staan ;
"De tarieven van Walt Disney World 2007 worden momenteel bijgewerkt. Ook zullen er nieuwe acties worden toegevoegd!"
Weet iemand wat dit kan betekenen?
Betekend dit dat de prijzen gaan stijgen, ik heb hierover nog niks gelezen bij Disney, dus nu vraag ik me af of ik misschien toch niet beter nu tickets kan bestellen i.p.v. wachten?
Normaal gesproken heeft AV en AE toch altijd goede prijzen.
Normaliter toch iets beter dan Disney zelf.
AV = officiele Disney dealer, dus hij zal wel een goede aanbieding krijgen.
Je kunt natuurlijk ook even belen.
Teo zal je wellicht iets meer kunnen zeggen.
Ik heb ieder geval heel goede ervaringen met AE.
Groet,
Pascal
3 dagen betekend dat je iedere dag naar en ander park kunt
Hoppen bij base ticket is niet mogelijk.
ACTIE! Bestel nu een 5 dagen PARK HOPPER Ticket en u krijgt een 7 dagen PARK HOPPER Ticket!
1 vd mogelijkheden. wij hebben een 10 daags ticket met hoppen en waterfun
Weet iemand of je als je bv. een 6=10 dagen MYW ticket met Hopper functie koopt, en wilt dan achteraf toch nog naar een water park gaan je dit gewoon kunt bijbetalen of moet je dan een apart ticket kopen?