Graag gedaan,
Ik hoor het wel als ik je ergens mee kan helpen.
Afdrukvoorbeeld
Graag gedaan,
Ik hoor het wel als ik je ergens mee kan helpen.
@ Nickx, ehh even gekeken op de link en toch wat geschrokken van de prijs. Ik dacht aan een leuk klein laptopje speciaal voor de vakanties, dan is dit toch wel wat duurder. En eerlijk gezegd ziet een laptopje er voor mij een stuk bekender uit dan deze IPad.....
Ik las laatst dat Lufthansa van mei 2004 t/m eind 2006 internetverbinding heeft gehad in 69 vliegtuigen. Aangezien het echter te duur werd zijn ze hiermee gestopt (kosten per vliegtuig--> $ 500.000)
Na wat zoeken lees ik op de site van Lufthansa dat men er vanaf midden 2010 weer mee wilt beginnen op lange afstanden.
Prijs zou rond de $30 per hele vlucht komen te liggen, dus van mij mogen ze er in mei 2010 al mee beginnen \\:D/
Bij AirTran hadden ze ook internet in het vliegtuig maar ik begreep dat het bij hun alleen binnen een straal van 100 mijl van het vaste land van Amerika was. Tja dan heb je er ook niet zoveel aan :p http://www.gogoinflight.com/gogo/cms/airlines.do
Dit onderwerp is al vaker langs geweest, maar ik kan het niet vinden. Zijn er internet cafe's langs de 192? Pietje
Ik heb het wel gevonden. En jouw vraag aan dat/dit onderwerp toegevoegd.
Internetcafe's .... niet dat ik weet. Die tijd is alweer een beetje voorbij. Wel kun je terecht in de openbare bibliotheek. Kun je zelf wel even googlelen waar die is in Kissimmee, toch?
ja, we kunnen helaas geen laptop meenemen, vandaar mijn vraag naar internet mogelijkheden, bedankt
hallo Pietje
Wij hebben vorig jaar aan de 192 een internet cafe gevonden. Lag net na de afslag van de us 27. Gewoon in het telefoonboek gevonden. Wij moesten printen, internet en printen waren niet duur.
gr
kyra
Volgens mij komen en gaan die zaakjes. Gewoon rondrijden en uitkijken naar een bordje met 'Internet Cafe'.
De 192 is nogal lang......Kijk ook eens voor alternatieven. In de foodcourt van het Outletcentre Lake Buena Vista staan twee pc'd die op dollars werken. Ook in het outletcenter aan de 535 is een interrnetcafe. Bij het kantoor van Hotelbeds aan de 192 kan je gratis terecht, als je klant bent....