Re: zwemmen met dolfijnen met 2 kinderen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
sijbe
hallo mijn naam is simon en ik ga in mei met mijn gezin naar florida daar zou ik graag met dolfijnen gaan zwemmen .
iemand ideeen waar ik dat het beste kan doen alvast bedankt .
Hallo Simon, ik heb je bericht verplaatst naar een al bestaand onderwerp op je vraag.
Hier staat al heel veel informatie in over het zwemmen met dolfijnen.
Onder deze link staat een heleboel over het door Cloggie genoemde Discovery Cove.
Eén en andere allemaal gevonden met de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan de pagina.
Je bent nu nog nieuw op dit forum, maar zult al die handige functies vanzelf ontdekken.
Re: Zwemmen met dolfijnen
Het heeft zijdelings iets met dit onderwerp te maken, maar klopt het dat het vanaf de pier in Naples mogelijk is om dolfijnen te zien en zo ja, is dit altijd het geval of puur afhankelijk wanneer de dolfijnen zin hebben om richting de kustlijn te zwemmen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Chicco68
puur afhankelijk wanneer de dolfijnen zin hebben om richting de kustlijn te zwemmen?
Je geeft het goed aan. Het is altijd afhankelijk van wat de dolfijnen (of andere dieren) willen. Hebben ze geen zin dan zie je niets. Maar denk dat het altijd wel de moeite waard is om te gaan kijken.
Grz
Ton
Had op de site van Seaworld zitten kijken, voor de ultimate package betaal je +/- $250,- (ex tax). Dan kan je naar Discovery cove (dolphin package) + Seaworld + Busch Gardens gedurende 14 dagen.
Hoi
Wij gaan eind augustus naat Miami en Orlando.
Waar kan ik het beste met de dolfijnen zwemmen.
Mijn twee dochters willen dat dan ook. 9 en 6 jaar.
Maar spreken natuurlijk geen engels.
Mijn man maakt liever foto's
Groetjes Petra
@ Chicco68
Ze waren er elke keer toen we in Naples waren.Komt waarschijnlijk omdat het hier stikt van de vissers die hun vangst terug gooien in het water.
De dolfijnen zijn gewoon gewend aan een makkelijk hapje zonder er veel moeite voor te hoeven doen. Het zijn net mensen. :lol:
@ Petra07
We hebben er ook voor gekeken. In Miami moet je wel aangeven of je kind Engels verstaat. Of je anders een tolk mee krijgt?
Moet er wel eerlijk erbij zeggen dat we,nadat we het agressieve gedrag van de dolfijnen in Naples gezien hadden, we besloten hebben er van af te zien.
We kunnen vanuit miami makkelijk naar de key's rijden dat is geen probleem.
Dus een van die plekken waar ik over heb gelezen zal dan toch wel goed zijn.
Hoor veel over theater of the sea?
Dag allemaal,
Ik ga over drie weken naar Florida (ik zou eerst in de kerstvakantie gaan maar die reis kon door omstandigheden niet doorgaan). Graag zou ik met dolfijnen willen zwemmen. Kan iemand mij bij benadering zeggen hoe lang het rijden is vanuit Miami naar het Dolphins Research Center? Hoop het van iemand te vernemen.
Met Google maps kun je dat zoort zaken heel gemakkelijk vinden. Routebeschrijving kiezen, begin en eindpunt intypen en klaar.
Voor de route die je vraagt: http://tinyurl.com/y4ozg3l
Voor het gemak maar even vanuit gegaan dat je ergens in Miami Beach in een hotel zit. Van daaruit is het zo'n 2 uur rijden, als je geen verkeersopstoppingen of wat dan ook tegen hebt.