Iemand hotwire.com geprobeerd met autohuren? Super goedkoop!
Afdrukvoorbeeld
Iemand hotwire.com geprobeerd met autohuren? Super goedkoop!
Alleen zonder verzekeringen gok ik..
Zijn verzekeringen dan verplicht? Welke precies?
De verzekeringen kosten meer dan de kale huurprijs, hou daar rekening mee.
Het goedkoopste is hier gewoon in Nederland boeken, ondanks het feit dat het duurder lijkt, maar aan het eind blijkt dat huren in de USA altijd duurder uitkomt !!
Eric
Ok, ik ben over en ga denk ik wel auto huren in NL maar dan alleen de laatste week van onze vakantie aangezien wij in de eerste weken alleen disneyparken gaan bezoeken denk ik. Heeft iemand ervaring met het ophalen van een auto bij Disney? Ik heb verschillende verhuurbedrijven nu bekeken alleen Disney Dolphin is het dischtsbij volgens mij of iemand anders die een goede pick up weet voor de auto. Terug gaat de auto natuurlijk naar het Orlando international.
In een aantal hotels bij Downtown Disney zit ook een huurlokatie. Verder kun je Alamo/National auto's niet alleen ophalen in Dolphin, maar ook bij het Disney Car Care Center (bij MK). Als je daar een auto huurt dan komen ze je bij je hotel ophalen met een busje.
Ik heb de voucher binnen en reservering is ook bij Hertz al bekend (gechecked op Hertz.com). Wat mij betreft dus een positief advies...by the way, ik heb geen enkel belang bij dit bedrijf. Normaal huurde ik via Hotelplan, die zijn gestopt met autohuur via internet. Dus op zoek naar iets anders kwam ik deze site tegen....
http://maps.citysearch.com/map/view/2396690
Is toch niet vlakbij MK????