O ja. Het vriest natuurlijk momenteel in Nederland. Alhoewel de JAP pas om 07.40 op AMS was...
Afdrukvoorbeeld
O ja. Het vriest natuurlijk momenteel in Nederland. Alhoewel de JAP pas om 07.40 op AMS was...
wij vliegen zes maart. ik zeg dat we gewoon op tijd vliegen hihi
ook terug want de volgende dag moet er weer gewerkt worden.
met corendon ook twee keer vertraging gehad van bijna 24 uur.
gelukkig wel op de terugreis en geen klacht ingedient.
Zonde, die vertragingen van bijna 24 uur hadden je tot 600 euro per persoon per vertraging op kunnen leveren!
2 personen 2x is toch maximaa 2400 euro
Wat fijn dat Cindy op tijd geland is!
Heel erg fijn inderdaad! Had me echt ingesteld op vertraging, maar niet dus. Ietsje te laat de lucht in, en idd Polderbaan haha, dacht eerst dat we rijdend naar Florida gingen ipv vliegend ;)
20 minuten ofzo gereden? Toen nog even stil gestaan, vogelcheck ofzo?
Vlucht was ook top, had een stoel aan het gangpad gereserveerd, en de stoel aan het raam bleef vrij, dus 2 stoelen voor mezelf.
Verder vond ik het een erg aangename vlucht, het eten viel goed te pruimen, en drinken kon je pakken wat je wilde. (ook frisdrank)
Wel een verschil in eten tussen Comfort en Economy, dat had Arke dan weer niet. Zag lekkere croissantjes uit de oven komen maar die waren voor de mensen in de Comfort klasse hihi, en wij moesten het doen met van die voorverpakte broodjes.
Eten was Chicken curry cocosnoot ofzo, met best lekkere sperzieboontjes, ben niet zo dol op curry maar het smaakt toch goed. Fruitsalade erbij, en slagroomsoesjes
En dan 2 uur voor de landing nog broodjes met smeerkaas en jam.
Al met al erg tevreden!
We landden overigens al om 13.45 uur :D
Goed te horen, Cindy! Heel veel plezier, ik ga je blog weer volgen.
Veel plezier daar.
Geen vogel check maar Ice check waarschijnlijk.
En de 1345 uur had ik gezien. Wat gunstigere weersomstandigheden dan verwacht waardoor 19 minuten sneller gevlogen dan de planning was voor de vlucht.
Enjoy your holiday!
Dank je wel! En nee, het was geen ice check, we waren ongeveer in 20 minuten naar de startbaan gereden en daar moesten we ongeveer nog 5 minuten wachten, ze zeiden dat ze gingen checken of er vogels op de baan zaten ofzo?
Oke. Dat kan ook idd.
Als het vliegtuig ervoor meldt dat er vogels gezien zijn gaat er eerst een geel schipholautotje even een rondje baan. Das al snel een km 0f 7 dus die 5 minuten kan dan prima!
Leuk te lezen dat je vlucht met Jetairfly goed verlopen is Cindy! Wij kijken uit naar 14 maart .... dan is het onze beurt om Jetairfly te beoordelen. Veel plezier!