Re: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!
Hey, dat zou inderdaad een meevaller zijn. Zou je mij de link kunnen sturen waar je deze info vandaan hebt? Ik kan deze namelijk niet vinden op de website van het hotel. Moet je deze reserveren of komen ze om de 10 minuten langs bij het vliegveld?
Alvast bedankt!
Zie hier: http://www.southbeachgroup.com/free.html (op de link van Wim zag ik direct al een plaatje met Free Shuttle)
Ja, ik zie alleen het Mercury Hotel niet vernoemd worden onder 'OUR HOTELS':
RIVIERA
METROPOLE
CHELSEA
SHELLEY
CHESTERFIELD
WHITELAW
CATALINA
HOLLYWOOD
Als ik vervolgens op Mercury.html zoek in hetzelfde domein is er wel een verwijzing naar het Mercury Hotel, maar er staat een oude link op hun website nl. http://www.mercuryresort.com. Deze website geeft aan dat ze momenteel geen nieuwe reserveringen aannemen voor dit hotel.
Schijnbaar is het Mercury hotel over genomen en de nieuwe website is http://www.themercurysouthbeach.com. Ik weet dus niet of ze nog steeds behoren tot dezelfde keten en dus nog steeds een shuttle service aanbieden. Het lijkt er op dat dit niet langer het geval is.
Life's so simple :-) Even gegoogled (is wel geen persoonlijke ervaring, maar beter als geen antwoord) en de taxirit zal rond de $40,- gaan kosten.
Althans volgens deze site.
En de free shuttle is niet voor jouw, dat klopt, maar er zullen vast wel andere shuttles (Supershuttle) staan met SoBe hotels als bestemming. Die zijn misschien wel voordeliger als een taxi. Gewoon even checken met Ground Transportation op het vliegveld.
Hmm, da's toch fors.
Wellicht dat die SuperShuttle een optie is maar die kan ik helaas niet online reserveren op dit ogenblik.
Verder iemand nog tips over wat je het beste kunt doen op een geheel vrije zondag in Oktober? Gewoon een dagje strand (mits het weer het toe laat) of heeft iemand ervaring met Ocean Force Adventures? De reviews zijn heel goed, maar ik vind het nogal duur, $150 per persoon voor 2 uur op het water.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
MichelH
Hmm, da's toch fors....
Een forse tegenvaller in plaats van een meevaller, sorry dat ik je blij maakte met een overleden musch....'k Had even niet gezien dat het hotel in de verkoop was gedaan. Maar waarom mail je het hotel niet even over het vervoer? Mailadres: reservations@TheMercurySouthBeach.com . 'k Weet natuurlijk niet wanneer je hebt geboekt, maar in dit persbericht van 30 juli wordt de new ownership gemeld.
Ach ja, de fout is ook makkelijk gemaakt doordat het nergens echt duidelijk is wie het hotel momenteel runt en er nog wat oude info op internet staat. Gelukkig zijn de reviews een stuk positiever nu ze zijn over genomen dus dat is weer een voordeel. Nu nog hopen dat we een goedkoper alternatief kunnen vinden voor die $ 40 cab drive. Zo niet dan hebben we pech. Dan doen we het op de zondag wat rustiger aan. ;)
3 nachten Miami en wat gaan we doen ??
Hallo allemaal,
We willen volgend jaar na onze reis door Costa Rica 3 nachten verblijven in Miami.
We doen dit samen met onze dochters van 15 en 13 jaar.
We willen in ieder geval shoppen en lekker rondkijken in Miami.
Hotel zal wel in het Art deco district worden ( via WRC reisen) Wie heeft leuke suggesties en moeten we een auto huren of kunnen we zonder een auto?
We hebben in de 2 1/2 week Costa Rica al erg veel gezien dus we hoeven niet perse overal naar toe te rijden.
alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen
gr Isa
Re: 3 nachten Miami en wat gaan we doen ??
ja...als je wilt shoppen is er wel wat, wij zijn in april 4 nachten in Ft LAuderdale geweest, en hebben wel een auto gehuurd want zijn geland in Miami....via Sixt voor weing toch maar een auto gehuurd, we zijn in de Everglades geweest, en we zijn wezen shoppen in de grootste outlet Mall van Florida, "Sawgrass Mils" is echt een aanrader kan je een hele dag rond lopen en zeker met kinderen met die leeftijd, zijn met de auto naar Palm Beach gereden, gewoon ff rondkijken, uiteraard ook in Miami Beach geweest...auto neergezet en lekker door Art Deco gewandeld, wij haddebn hotel geboekt via Expedia...liep super.....auto stond gewoon klaar, GPS erbij en gaan....1 ding is zeker wij komen terug, waren nog nooit in Florida geweest, mijn vrouw nog nooit in USA maar O O ...tis echt fantastisch daar..........een echte aanrader...Veel plezier