Kon je die niet gewoon printen dan? e-ticket? Want daar kun je gewoon direct mee naar binnen.
Afdrukvoorbeeld
Kon je die niet gewoon printen dan? e-ticket? Want daar kun je gewoon direct mee naar binnen.
Er stond bij dat je dan eerst nog je ID en creditcard moet laten zien voordat je met zo'n E-ticket naar binnen kon, dus vandaar dat ik deze kaartjes maar heb genomen :)
Bij de poort ja. Maar die heb je meestal toch wel bij je. En vaak kijken ze er niet eens naar. Ze scannen de barcode en klaar.
Naja, het is maar 19 dollar voor het opsturen. En het staat leuk in het fotoboek, die kaartjes :P
En de tickets zijn binnen :D
Inmiddels onze grote reis door Canada en de VS achter de rug: Great Lakes. En ik kwam gewoon drie kilo lichter thuis! En ik kon mijn broeken al twee maten kleiner kopen :-\"
Inmiddels al over de 20 kilo heen met afvallen... en ik ben al onder mijn niveau van zeker 3 jaar geleden. Ik ga door hoor. Er moet nog veel meer af... maar het is right on track! :razz:
Enne... die karretjes van Universal, waar het allemaal mee begon... daar maak ik me geen zorgen meer over voor eind december! \\:D/
Super Harper!!!!
En dan nog afgevallen op vakantie!!!
Hier ook over de 20: 24,7kg om precies te zijn!!!
Ik zit weer op m'n gewicht van toen ik 19 was.
Nog 7,3 te gaan!!!
Ik bezoek deze 2 parken ook op 1 dag. Helaas is mijn bezoek net als in 2007 tijdens de spring break. Een erg drukke periode. Daarom wil ik graag een express pass aanschaffen. Is deze pas los aan te schaffen zonder de entreekaart? de entreekaart krijg ik namelijk gratis en wil de express passen los aanschaffen (via internet). De toegangskaarten krijg ik pas in de US overhandigd.
Ja, die is los te koop. Gewoon via de website van Universal.
Volgens mij kan je alleen de Express Plus Pass wel kopen. Je kan er alleen niet mee het park in komen. Daar heb je de andere tickets voor nodig. Eenmaal binnen heb je voldoende aan de Express Plus Pass om voorrang te krijgen. Dus geen koppeling aan je ticket of persoon (was in 2008 bij ons het geval.
Grz
Ton