Citaat:
Sorry, maar ik wist niet precies wat ik dit moest plaatsen.
Geachte Floridafans,
- De Disneyfotopas, hoe werkt dat? En wanneer ga je deze betalen?
Hoe kan je deze afdrukken? En hoe lang blijven ze op internet staan?
Je krijgt een soort van creditkaart.
Deze wordt iedere keer gescand als er een foto van jullie gemaakt wordt.
Bij deze kaart zit een unieke code, die alleen jou toegang geeft tot de internet site waar de foto's bewaard worden.
Als ik mij niet vergis is dit tot 4 weken na activeren vd kaart.
Je kunt de foto's online bestellen ( ook achteraf) of kopen op verschillende punten op het park.
1 foto shop punt is in mainstreet bijna bij het begin. Als je met je rug naar cinderella's castle staat aan de linkerkant.
Foto's zijn prijzig, maar als er leuke tussenstaat is dit zeker de moeite waard.
- Zijn er ook speciale plekken in Dinsey waar je hele mooie foto’s kan maken
van bijvoorbeeld de parade’s of het vuurwerk? Wat zijn jullie beste plekken?
Speciale foto plekken zijn zo wie zo aangegeven met een kodak photo bord.
En vergeet zeker niet alle character fotoshoot locaties, = zeker leuk met de kits
- Wat is leuker ontbijt of dinner met de Disneyfiguren? En waar kan je dat het beste
doen? Ik had ook gelezen dat er een Disney dinner show is. Is deze leuk?
Waar is deze en wat is hiervan de prijs?
Ik zou het als het effe kan allebei doen, wat natuurlijk ook nog mogelijk is dat je een lunch neemt.
Wij hebben in het cinderella's Castle Diner gehad. leuke show. "Gratis" foto erbij van Cinderella met jezelf of ander familielid.
Tevens hebben wij in Epcot en lunch gehad.
Ik vind het in ieder geval geweldig.
Kijk eens bij deze topic.
Hier staat voldoende info.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2565
- Kan je rolstoelen huren in de Disneyparken? Ook die jezelf kan besturen(met een motor)?
Ja dat kan.
Is bij alle parken meteen aan de ingang vh park.
Wij hebben daar een buggy voor de kleine willen huren, toch maar niet gedaan, i.v.m. de drukte daar.
- De oude stad Orlando is daar wat te beleven? Is dat iets van church station?
Chruchstreet is vergane glorie. Afgelopen voorjaar nog doorheen gereden, jammer maar helaas er was niets meer te beleven.
Wij hebben er meedere malen een leuke tijd gehad.
Of is dat Old Town? Ik had gelezen in boeken dat je beter niet naar het oude gedeelte
van Orlando kan gaan. Klopt dat?
Old Town zeker niet overslaan. = geweldig zeker op Vrijdag en Zaterdag. dan zijn er auto parades.
Kijk maar eens op hun site:
http://www.old-town.com/
Nou sorry voor deze waslijst. Maar in ieder geval vast bedankt voor jullie reactie.
Groetjes,
Bowie13:oops: :oops: :oops: :wink: :wink:
Wellicht heb je hier iets aan.
Groet,
Pascal