Toch wel handig een forum...
Dingen roepen maar verder niets... maar info niet delen, een ander mocht er nog wat aan hebben...
Of toch verzonnen??
Ach... laat eigenlijk maar...
Afdrukvoorbeeld
Toch wel handig een forum...
Dingen roepen maar verder niets... maar info niet delen, een ander mocht er nog wat aan hebben...
Of toch verzonnen??
Ach... laat eigenlijk maar...
Ik snap deze reactie niet zo goed.
Ik deel de info toch?? Dit tarief is te boeken via het reisbureau indien je er een accommodatie of auto bij boekt.
Ik neem toch aan dat een ieder die dit tarief wil boeken wel weet hoe ze in contact kunnen komen met hun plaatselijke reisbureau.
Het is ook nooit goed. Had ik mijn eigen link erbij gezet had ik daar weer commentaar op gekregen....
Ybodur:
Bedankt voor je supertip!!
Uiteraard zijn we hier heel blij mee! Een link is natuurlijk makkelijk (en zijn we gewens) maar ik snap heel goed dat dat nu niet kan / mag.
Top dat je de info wel met ons deelt.
Air Europa is flink aan het stunten. Ook voor de voorjaarstarieven waren ze kortgeleden heeeeel goedkoop met prijzen rond €325.
alleen als ik kijk begint het met 1028 euro bij aireuropa
Ja, dat klopt Arno. De losse lijndienstvluchten zijn op dit moment veel duurder.
Het tarief wat ik bedoel is een tarief wat alleen in combinatie met een landarrangement geboekt kan worden. Dit gaat dan via de touroperator waar je boekt of je reisbureau.
Google met Assendelft en Bodur werkt ook ;) om contact te zoeken met Yvette.
Klopt helemaal Anthon!
ik heb haar gevonden en een berichtje gestuurd ben benieuw.....
Wij vliegen deze zomer voor het eerst naar Amerika en we komen 's avonds om 21:00 uur aan in London (vanaf LUX) en gaan de volgende morgen pas rond 08:30 uur weer weg naar Philly. Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat we van het vliegveld afgaan, voor een hotel? En wat voor gevolgen heeft dit (alleen opnieuw door de douane?).