dank je wel!
Heb je daar van te voren gereserveerd of kan je er gewoon zo naar toe?
Ik denk ook zeker dat we naar Gator park gaan!
Afdrukvoorbeeld
dank je wel!
Heb je daar van te voren gereserveerd of kan je er gewoon zo naar toe?
Ik denk ook zeker dat we naar Gator park gaan!
We zijn er gewoon zo naar toe gegaan. Ieder uur hebben ze 1 of 2 nieuwe ritten tot sluitingstijd. Shows ook. Wij waren bij Gator Park pas laat in de middag zo rond 14.30 uur en konden gelijk mee. Op hun website kun je trouwens nog een kortingsbon printen voor een paar dollar korting.
@pumi1000 Zou je mij kunnen vertellen hoelang de airbout tour duurde van het Everglades Safari Park??
Niet genoemd: de verzilting (zouter worden van het gebied). De Everglades zijn de 'river of grass': het water van grote delen van Florida stroomde er in uit dat liep dan zo door het moeras de zee in. Als er minder water het gebied in stroomt rukt de zee op. Grote stukken die ooit gras waren, zijn nu mangroven.
De waterhuishouding van zuidelijk Florida is sterk gereguleerd. Neerslagtekorten in de droge tijd worden opgevangen door water uit grote natuurlijke reservoirs als Lake Okeechobee te gebruiken voor menselijke activiteiten, waaronder landbouw. Een paar jaar geleden heeft de overheid daarom in een miljardendeal de complete suikerrietteelt en -industrie ten zuiden van Lake Okeechobee uitgekocht. In een langjarig project wordt hier ruimte gemaakt voor verbetering van Florida's waterhuishouding. Behalve een onduidelijke grootschalige graafactie ergens langs US 27 halverwege South Bay en Miami zie ik nog niet veel gebeuren: de suikerrietplantages staan er gewoon nog en de Okeelanta suikerfabriek rookt er nog als vanouds.
Wij zijn in 2008 naar de Alligator Farm geweest in de Everglades. Daar zat ook een trip met Airboat bij, wij zaten voorin, die man deed allemaal 360ties. Wij kleddernat en zonnebril foetsie, maar wel lachen, gieren & brullen haha.
Heyz,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de jungle trail van het Everglades Safari park? Naar een paar keer de Everglades te hebben bezocht lijkt het me ook leuk om een wandeling te doen. Is de jungle trail leuke route?? Weet niet precies wat ik me er van moet voorstellen?
Greetz
Ok Thanks
Ik ben in Oktober naar het Aligator park geweest. Maar ik vond dit park echt niks en de airboat tour vond ik ook niet goed tegen over andere parken waar gewees ben. Dat ronddraaien was inerdaad wel leuk maar was een veel te korte tour naar mijn mening. Maar goed ben blij dat jullie wel een goede ervaring hadden.
Heb je ook de jungle trail gelopen in Everglades safari park??
Greetz
@carmen
Wij hebben ook een stikje gelopen in Everglades Safari Park, dat is over zo'n houten brug. Beide parken vond ik leuk en het klopt de tour bij Aligator Park had iets langer mogen duren, maar ik vond de gids het leuker brengen.