of je kiest ervoor om gewoon meteen met een shuttle naar je hotel te gaan en de volgende ochtend in alle rust je auto op te halen. Zo gaan wij dat op 26-12 doen.
Afdrukvoorbeeld
@Lion, Volgens mij kan het echt niet als je niet rechtstreeks bij Alamo boekt.
Verschillende personen hebben dit uitgeprobeerd, en het lukte niet.
Wat ik mij kan herinneren van onze vakantie in Augustus is dat we de barcode van het boekingsformulier(zelf geprint na de boeking op de Alamo site)moesten scannen bij de kiosk. Hierna nog wat vragen over upgrades en het contract werd geprint. Hierna gelijk door naar de garage.
En zover ik weet zit er op een voucher nooit een barcode.
Misschien gaat er binnenkort nog iemand op reis die een voucher heeft en het nogmaals kan proberen.
Tot voor kort kon je de kiosk ook niet gebruiken als je geen Amerikaans rijbewijs had.
@Sjoerd
............en hoe lang dacht je dan op de shuttle te moeten wachten????
Knaapje
het gaat mij niet om het wachten, maar om het tijdstip waarop je moet wachten. Als ik 's avonds laat aankom wil ik gewoon zsm naar mijn bed.
Overigens zie ik op een ander forum dat ook als je niet rechtstreeks bij Alamo boekt dat het geen probleem is om gebruik te maken van de kiosk:
http://www.orlando-guide.info/forums...mo-Fast-track/
@Sjoerd
Ik bedoelde, dat je niet moet verwachten, dat die hotelshuttle voor de deur staat.
Grote kans dat je daar ook een half uur op moet wachten en dat hij ook niet rechtstreeks naar je hotel rijdt maar via andere hotels.
Het voordeel t.o.v. een huurauto ophalen kan in tijd dus weleens tegenvallen .
Knaapje
Heb even gekeken op de site van Alamo, maar ze zitten bij Orlando Sheration Studio's, da's ook op International Drive.
Ik vind het ook niet zo erg om bv een stukje met de bus te moeten om de auto op te halen.
Wellicht wat handiger om dan Alamo te doen
Ah, duidelijk, dank je wel :-D
Zo, eindelijk de knoop doorgehakt:
geboekt bij Alamo via uscarhire.co.uk
Standard-Size SUV - Gold inklusive - verzekering
1 extra bestuurder + volle tank benzine
GBP: 375,-- (Euro 430,--)
26/12/2011 Miami - 5/1/2012 Orlando = 10 dagen
gratis annuleren/wijzigen tot kort voor vertrek.
GBP 25,-- vooruitbetaling, de rest 8 weken voor vertrek.
Nu maar hopen dat het Pond minstens zo blijft staan.
En nu maar verder aftellen........