Beetje moeilijk inschatten, prijs is natuurlijk afhankelijk van het type auto en welk hotel, maar op zich lijkt met het een prima prijs. Wij betalen voor 3 tickets in juli €1560, dan moet daar nog de auto bij. Maar wij slapen gratis :)
Afdrukvoorbeeld
Beetje moeilijk inschatten, prijs is natuurlijk afhankelijk van het type auto en welk hotel, maar op zich lijkt met het een prima prijs. Wij betalen voor 3 tickets in juli €1560, dan moet daar nog de auto bij. Maar wij slapen gratis :)
Tja, je hebt altijd baas boven baas he?;)
http://www.holidaypirates.com/uk-ire...idayPirates%29
Orlando va 330 pond vanaf Belfast.......
NYC 287 pond
MVG
A3
Helaas van 8 juli tot 26 juli betaal ik gewoon 723 pond ;-(
Voor wie nog wil boeken voor de komende meivakantie. Gezien op de site van Dreizen. Amsterdam - Zurich - Tampa vertrek 26 april, retour 10 mei € 536 pp met Swiss Internation. Lijkt me een mooie prijs.
Geboekt bij: Kilroy travels
d.d.: 5-10-2012
Periode: 02-05-2013 t/m 23-05-2013
Route: AMS-LGW-MCO en MCO-LGW-AMS
Airline/Maatschappij: BA/Virgin en Virgin/BA
Aantal Personen: 2 volwassenen, 1 kind (3) en 1 baby (bijna 2)
Totaalprijs:€1578,88
Was destijds het goedkoopste, maar zoals ik begrepen heb uit de meeste berichten op dit forum wisselt de prijs regelmatig. Is dit een beetje een goede prijs?
Dat is voor iedereen verschillend, de prijs is goed, als je er zelf tevreden mee bent!! Mij lijkt het een prima deal!!
Als je eenmaal geboekt hebt niet meer naar de prijs kijken. Je gaat naar Florida ! Wat heeft het voor toegevoegde waarde om later toch nog goedkopere tickets te zien ? Wat aggie zegt : als er er zelf tevreden mee bent is de prijs goed.
Even een weekje ertussenuit:
Gisteravond onverwacht een retourvlucht geboekt bij Arke-Fly:
Amsterdam-Orlando Sanford
Heenreis 25 februari 2013
Terugreis 4 maart 2013
Kosten voor 2 personen in de comfortclass : 913 euro