Dank je wel Gerrit. Ben weer een stapje verder om mij te orienteren.
Marijke8
Afdrukvoorbeeld
Dank je wel Gerrit. Ben weer een stapje verder om mij te orienteren.
Marijke8
Wij vinden Embassy suites erg fijne hotels, deze hotels hebben ook een keukentje en een afgesloten slaapkamer. De kamerprijs is inclusief een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.
Wij hebben in 2009 overnacht in Embassys suites hotel Lake Buena Vista en hadden deze "gewonnen" met price line voor 49 dollar. :grin:
Nu zal deze prijs in december niet lukken denk ik, maar je zou het kunnen proberen via priceline.
Succes met je zoektocht,
Anita
Helemaal vergeten, Embassy Suites. Wij zijn ook daar al een paar keer geweest, maar dan aan de andere kant van het land. Ook prima bevallen.
En met name het ontbijtbuffet, met een kok achter de bali voor o.a. eggs to your order :razz:
Dank jullie voor je hulp. Ga pricelinezeker keer uit proberen. Embassy suites ziet er mooi uit.
Hallo beste Floridareizigers,
Binnenkort eerste maal Florida voor ons.
Wij doen een rondrit vanuit Orlando maar gaan geen pretparken bezoeken.
Na de landing pikken we onze huurwagen op en willen dan naar een hotel rijden, niet te ver van Orlando richting westen (Cedar Key).
De bedoeling is om rustig, buiten de stad te overnachten in een hotel met gratis parking en kort bij de hoofdweg omdat we het (op dat ogenblik toch nog) zonder navigatie zullen moeten vinden.
Iemand tips ?
Beste dank.
Robert.
Waarom neem je niet gewoon een "Airport Hotel".
Bijvoorbeeld:
Country Inn & Suites Orlando Airport ***
5440 Forbers Place, 32812 Orlando
Zit nog een warm Amerikaans ontbijt bij ook...
De bedoeling was om direct na de landing de huurwagen op te halen en dan weg te rijden uit de drukte van de stad, in westelijke richting.
M.v.g.
Als je binnenkort gaat zit je buiten het drukke seizoen.
Ik zou gewoon via de snelweg richting het westen rijden en je komt pal langs de weg tig overnachtingshotels tegen klasse Holiday inn (Express), Rodeway inn, Red roof enz.
Bij iedere stopplaats of kruising zitten er een paar.
Gewoon stoppen en en 90% kans op een kamer.
Je betaalt meestal wel iets meer dan wanneer je van te voren reserveert, maar ach voor 1 nachtje.
Je kunt ook via de sites van de hotelsketens even kijken wat, waar zit langs je route.
Knaapje
Vergeet ook niet dat je na de reis toch wel flink vermoeid bent, ook mede door het tijdsverschil en de uren die je dus extra maakt op de reisdag.
Een groot stuk rijden is dan ook onverantwoord na de reis. Als je toch de volgende dag een groot stuk gaat rijden zou ik idd een airport hotel nemen en de huurauto een dag later ophalen, mits je met een shuttle naar het hotel kan of het hotel op de luchthaven zelf neemt.
Zou idd gewoon lekker een airport hotel pakken.
Een Marriott of Best Western iod. (hebben wij ook gedaan)
even naar booking.com en je hebt er zo een te pakken (meestal is annuleren tot de laatste dag mogelijk. mocht je vertraagd zijn, kosten <$100)
groet,:grin:
Elstars
www.goto-florida.com