Re: Vliegen met Aer Lingus
Wij waren ook op een latere vlucht gezet en daarvan keurig vooraf op de hoogte gesteld. Er waren echter ook mensen waarbij dat niet vooraf was gemeld en dan dus die twee gezinnen waarvan het ene deel naar de latere vlucht was gezet en het andere naar een eerdere vlucht.
Bedankt voor jullie reacties. We gaan dus gewoon op tijd naar Schiphol en zien daar wel wat lukt. Ben trouwens benieuwd naar de drukte aldaar. Hoogseizoen en vertrek van hal 2!
Vertrek 2 loopt altijd aardig door bij de KLM
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Holandesa
Dan mijn vraag, is er een manier om achter te komen of een airliner van plan is om meer bestemmingen toe te voegen in hun schema?
san Fransisco en Toronto worden toegevoegd aan het routenetwerk
Wij vliegen op 8 juli 2014 via Dublin naar Orlando en op 26 juli weer terug. Nu zag ik vandaag dat de vluchttijden veranderd zijn.
Op de heenweg hebben we nu een langere overstap (1 uur meer). Op zich niet zo erg, alleen jammer dat we dan een uur later aan komen in Orlando.
De terugweg vertrekken we ook een uur later uit Orlando. Ook niet erg, maar de vlucht van Dublin naar Amsterdam is niet gewijzigd.
Waardoor we nu een overstap hebben van maar 25 minuten. Dat lijkt me een beetje erg kort.
Nu weten we uit ervaring dat de terugvlucht altijd wat sneller gaat i.v.m. wind mee, maar is dat voldoende voor de overstap?
Wie heeft dit al eerder meegemaakt? Nu is de vraag: het op z'n beloop laten en maar zien of we het halen? Er gaat 2 uur later ook weer een vlucht naar Amsterdam.
Of toch maar voor de zekerheid vragen of ze ons een vlucht later zetten.
@hrjhaan,
Wacht even een paar dagen af. Waarschijnlijk krijg je dan een berichtje dat je op een latere terugvlucht bent geplaatst. Hebben wij dit voorjaar ook meegemaakt. Je kan natuurlijk altijd na een paar dagen zelf even contact opnemen. In 25 min. ga je die overstap echt niet redden en dat zien zij ook wel.
Ditzelfde is bij ons gebeurd voor onze vakantie in april/mei volgend jaar.
1 dag later een nieuwe bevestigingsmail gehad en daar zijn we op de latere vlucht van 11.30 uur naar Amsterdam gezet.
Alleen de stoelnummers van die vlucht zijn verdwenen, dus daar moet ik nog even achteraan.
Wij hebben afgelopen zomer gevlogen met Aer Lingus naar Orlando. Prima geregeld allemaal. Alleen de langste wachtijd hebben we gehad op de terugweg bij de Ierse douane tijdens de transfer op Dublin. Overtrof elke traagheid en onvriendelijkheid van al ons treffen met de Amerikaanse collega's van haar. Waarschijnlijk had die mevrouw haar dag niet, maar we haalden nog maar net onze vlucht naar Amsterdam, waarvoor we een overstap van anderhalf uur hadden.
Toch maar even gebeld met Gate1 over de terugvlucht. In Dublin een overstap van 25 minuten is wel erg kort. De dame aan de telefoon was het hiermee wel eens. De minimale overstaptijd moet 1 uur zijn. Ze heeft ons nu op de volgende vlucht gezet, waardoor we 2 uur en een kwartier overstaptijd hebben. Geeft toch een rustiger gevoel.
Aer lingus heeft nu op een aantal data in juli 2014 goedkope tickets naar Orlando (€650) in de aanbieding. ik heb net geboekt, zie mij post bij hoogseizoen vliegtickets. Vertrek 3, 8, 12 juli, retour 29 juli is nog steeds voor die prijs te boeken!
groet, Guido