-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Wij hebben discovery cove zwemmen met dolfijnen pakket voor 520 euro ( 2 personen) daarbij zit Seaworld, Bush Gardens en Aquatica incl gratis parkeren 14 dagen onbeperkt toegang. Vonden we een mooie combinatie voor 520 euro totaal.
Ik heb het nog niet goedkoper gevonden helaas.
-
1-dags tickets zijn enkel te koop bij Disney zelf. De meeste aanbieders verkopen vanaf 3-dagen. Sommige aanbieders hebben 2-dagen tickets.
2-dagen basis ticket kost 219 euro bij ATD.de. Da's niet veel goedkoper dan 2x dagtickets. Pas vanaf 3 dagen wordt het goedkoper.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Zaliyah
Wij hebben discovery cove zwemmen met dolfijnen pakket voor 520 euro ( 2 personen) daarbij zit Seaworld, Bush Gardens en Aquatica incl gratis parkeren 14 dagen onbeperkt toegang. Vonden we een mooie combinatie voor 520 euro totaal.
Ik heb het nog niet goedkoper gevonden helaas.
Had denk ik wel goedkoper gekund.
Bij deze aanbieder, incl. Zwemmen met dolfijnen, voor 209,00 p.p. (418 samen dus).
https://www.attractionticketsdirect....rlando-tickets
Maar misschien heb jij een iets ander pakket met de dolfijnen ? Wel heel gaaf hoor!
-
De prijs voor Discovery Cove kan ook nog per dag verschillen.
-
Een ticket voor 1 dag is niet goedkoper te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat er bij de locale verkopers (dus in Kissimmee eo) misschien nog tickets worden verkocht voor de oude prijs. Of wat ook een optie is om naar zo'n timeshare praatje te gaan en een ticket met korting te krijgen. Maar daar zal je waarschijnlijk geen zin en tijd voor hebben (ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben). Als je bij locale verkopers Disney tickets koopt, wees er dan zeker van dat ze betrouwbaar zijn. Mijn advies is om er niet te veel tijd en moeite in te steken voor misschien een paar dollar minder en gewoon via de officiële site of aan de gate tickets te kopen. Dan weet je zeker dat ze in orde zijn. De prijs van $115,- is trouwens zonder tax er komt nog iets van $7-8 bij. En volgende keer gewoon een week gaan! 1 dag Disney World, dat kan toch niet :D
-
Denk dat het gewoon aan de kassa wordt inderdaad!
En langer.......tja.......keuzes hè! We zijn er maar 9-10 dagen in Orlando en willen absoluut niet elke dag een pretpark doen. Veel te vermoeiend, moet er echt niet aan denken.
Goede reden om ooit terug te gaan dus, hihi. En anders kunnen we in elk geval Parijs nog eens doen, als we MG langer willen bekijken. (Al is dat toch anders natuurlijk).
-
Themapark hè! Het zijn geen pretparken. Ik heb er geen probleem mee om een week (of langer) naar Disney te gaan. Mijn dagelijks leven is misschien wel veel vermoeiender. Maar ik tour niet op commando stijl door de parken, doe lekker waar ik zin in heb en I'll make time to smell the roses (oog en rust voor omgeving). Bij pretparken denk ik aan Drievliet en Movieworld Germany, daar wil ik nog niet dood gevonden worden (een kermis vind ik ook afschuwelijk). Maar dat is dan ook het voordeel van meerdere dagen gaan (en meerdere keren per jaar), alles kan op je gemak en niets hoeft.
-
Citaat:
Lizz
Hier gisteren onze 14 dagen tickets voor Disneyworld geboekt; krijgen we gratis kaartjes voor Gatorland bij.
-
Ook een aantrekkelijke site volgens mij, maar die Gatorland kaarten zijn niet bij de onbeperkte 3-park Seaworld (etc) pas.
-
Citaat:
Kletskous
Dit is een vanaf prijs, in laag seizoen enz, onze prijs is in hoog seizoen.
-
Citaat:
Mushu
Een ticket voor 1 dag is niet goedkoper te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat er bij de locale verkopers (dus in Kissimmee eo) misschien nog tickets worden verkocht voor de oude prijs. Of wat ook een optie is om naar zo'n timeshare praatje te gaan en een ticket met korting te krijgen. Maar daar zal je waarschijnlijk geen zin en tijd voor hebben (ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben). Als je bij locale verkopers Disney tickets koopt, wees er dan zeker van dat ze betrouwbaar zijn. Mijn advies is om er niet te veel tijd en moeite in te steken voor misschien een paar dollar minder en gewoon via de officiële site of aan de gate tickets te kopen. Dan weet je zeker dat ze in orde zijn. De prijs van $115,- is trouwens zonder tax er komt nog iets van $7-8 bij. En volgende keer gewoon een week gaan! 1 dag Disney World, dat kan toch niet :D
Ik heb ze net bij Disney besteld, en dan bij de gate ophalen, lijkt me helemaal prima zo. Gaan niet op vakantie om op paar dollars te kijken.
-
Kan iemand mij helpen :confused:
Zojuist de kaartjes van Disney ontvangen dus wou ik deze gelijk aan mijn Disney Experience koppelen. QR code gescand van alle 4 de kaartjes en nu zie ik de kaartjes van mijn kinderen wel in de app maar die van mijn man en mij niet.
iemand hier ervaring mee?
-
Ik heb ze handmatig gekoppeld. Maar dat zou geen verschil moeten uitmaken denk ik..
-
Zojuist 30minuten met Disney aan de telefoon gezeten en het was een technisch probleem. Het is inmiddels opgelost door de technische afdeling van Disney. :o Kaarten zijn nu goed gekoppeld nu nog een maandje wachten totdat we de eerste fastpasses kunnen regelen.
-
Kunnen wij pas vanaf 16 mei :)
-
Ik ga in ieder geval online de kaartjes bestellen via Disney. Arghhhhh ik kan niet wachten!! Ik heb zo'n zin in de vakantie.
Tja ik zou best 5 dagen naar Disney willen gaan hoor. Ik zei het net tegen mijn man. Dat het toch wel voordeliger is om 5 dagen te gaan :p Helaas....hij trapt er vooralsnog niet in :( Maar ik heb nog even de tijd om op hem in te praten ;)
-
Wij hebben besloten een jaarkaart te kopen, aangezien we 4 weken gaan en volgend jaar weer 4 weken willen gaan. We hebben een 13e maand gekregen en de tickets gaan pas in bij eerste gebruik. Alleen hebben we dan gaan magic band, omdat ze die alleen opsturen naar een huisadres, maar voor een klein bedrag kan je er daar gewoon eentje kopen.
-
Wij hebben april 2016 Disney-tickets gekocht, door omstandigheden konden wij helaas niet gaan. We zijn van plan om in december 2017 gebruik te maken van deze tickets. Ik wil toch nog heel graag weten of er een verloopdatum hierop zit. Dit kon ik overigens niet op de kaarten vinden (wel een printdatum), ze zijn wel al gekoppeld via Disney Experience. Zijn deze kaartjes onbeperkt geldig en hebben jullie vaker ver van te voren kaartjes gekocht? De kaartjes zijn gekocht via Undercovertourist.com
Ik heb hier wel al het een en al over opgezocht, maar ik zou graag hier meer over willen weten en misschien een stukje meer zekerheid ;)
-
Oei, onbeperkt geldige kaartjes waren er vroeger wel, nu zijn ze volgens mij alleen geldig in het kalender jaar dat je ze kocht, maar ik meen me toch echt te herinneren dat er een expiration date op de kaartjes staat.
Voor de zekerheid Disney guest services mailen? Want het zou wel een hele nare verrassing zijn als je er ter plekke achter zou komen dat ze niet meer geldig zijn. Ik duim voor jullie!
-
Ik heb nog even gegoogled en dit gevonden
Q. I purchased theme park tickets years ago and never used them. Are they still valid?
A. Walt Disney World Resort continues to honor all unexpired theme park tickets with remaining admission days.
However, be aware that unless you purchased the No Expiration Option, theme park tickets purchased after 2004 expire 14 days after their first use. While the No Expiration Option is no longer available, if you have previously purchased theme park tickets with the No Expiration Option, your tickets will still be honored.
If you have additional questions about your specific theme park tickets, please check with Guest Relations at the theme parks or call (407) 939-1289. Guests under 18 years of age must have parent or guardian permission to call.
-
Die No Expiration Option kon je er vroeger bij kopen maar dat kan al een tijdje niet meer. Jouw tickets zijn van 2016 dus zeker weten zonder de no expiration option. Het hangt er wel van af wat voor tickets je hebt. Volgens mij zijn er meerdagen-tickets die zolang je ze helemaal niet gebruikt hebt altijd geldig blijven. Anders is er nog deze optie (alleen voor tickets die nooit gebruikt zijn):
The amount paid for an unused, expired ticket may be applied towards the purchase of a new ticket at the current price so long as the new ticket purchase price is equal to or greater than the amount paid for the original ticket.
Ik zou zoals Monique al had gezegd even Disney guest services mailen.
-
Ja, ik had dit ook gelezen hieruit blijkt dat ze toch nog geldig zijn? Omdat wij ze nog niet gebruikt hebben. Ik ga voor de zekerheid ook nog even de Disney Guest Service mailen. Bedankt voor de hulp! Ik hoop inderdaad dat het gewoon gaat lukken.
-
We hebben toch naar Disney World gebeld, want het is vervelend als de kaartjes niet werken. De kaartjes blijven altijd geldig, zolang we ze niet gebruikt hebben in de parken.
-
Dat is wel heel fijn om te weten!
Wat in het vat zit verzuurt niet!!
-
Ik wil eind april via Disney twee dagkaarten bestellen voor Magic Kingdom op 22/5. Zou ik dan nog voldoende mogelijkheden hebben om fastpasses te reserveren?
Stel dat we er toch voor kiezen om ter plaatse de kaarten aan te schaffen, dan zijn onze kansen op Fastpass natuurlijk verkeken.
Aanvulling; ik zie op de website dat je Fastpass+ vanaf 30 dagen voor de gereserveerde datum kan vastleggen.
Toch twijfel ik of het wel of niet verstandiger is om van te voren kaarten te kopen. Je kunt maar 3 attracties vastleggen. Is dat dus de moeite waard?
in 2011 was er nog een andere mogelijkheid. Toen kon je ook reserveren voor een plaats in een attractie. Ik kan me de naam niet meer herinneren. Je kon dan een tijdstip kiezen ter plaatse.
-
Ja het is echt de moeite waard. Stel dat er voor die 3 attracties 45-60 minuten wachttijd is dan is dat is met fastpass 3-20 minuten. Dus max i uur (maar hoogst waarschijnlijk een stuk korter) tov 3 uur. Er zijn ook altijd een paar attracties die op bepaalde momenten (of bijna altijd) een korte wachttijd hebben. Als je dus goede keuzes maakt, kan je op zo'n dag veel meer doen. Na het gebruik van de 3 fastpasses kan je een 4e reserveren op de dag zelf. Resort gasten kunnen 60 dagen voor verblijf fastpasses voor hun hele verblijfsperiode vast leggen. Voor de echt gewilde attracties zijn er va 30 dagen daarom al heel wat fastpasses vergeven. Maar zelfs op de dag zelf kan je nog wel wat krijgen. En de tip is om te zoeken voor 1 persoon (dus je groep te verkleinen en meerdere keren te zoeken) en de app regelmatig te verversen. Op http://www.easywdw.com/easy/ vind je tips en blogs over hoe je een park aan kunt pakken.
In 2011 waren het bijna dezelfde fastpasses (met dezelfde naam). Je reserveerde toen niet voor een plaats maar je kreeg een tijd waarop je terug kon komen en in de fastpass rij kon gaan staan (die dus een stuk korter is dan de gewone rij). Dat is nu precies hetzelfde alleen is alles digitaal en kan je het vooraf regelen.
-
Oh OK, bedankt voor de informatie. In 2011 hebben we het op de dag zelf voor Space Mountain gedaan. Toen we op de afgesproken tijd aankwamen, toen bleek Space Mountain defect te zijn :(
Ik ga me er nog maar eens in verdiepen en dan kies ik er waarschijnlijk voor om toch eind april de kaartjes aan te schaffen. Heb ik de pijn van 244 dollar dan al en ben ik het op 22 mei vergeten :p
-
Doro goed gebruik van de fastpasses kun je veel meer zien op één dag, zoals Mushu ook al aangeeft. Mijn vrouw vindt het ook altijd raar dat ik dit van tevoren al inplan, maar uiteindelijk is ze altijd wel blij dat we zo door kunnen lopen terwijl je normaal 45 minuten moet wachten :)
En als je er een mist of de plannen wijzigen toch, dan is er niks aan de hand, je hoeft niet perse gebruik te maken van je FP's.
-
En als de attracties tijdens jouw fastpasstijd gesloten is om wat voor reden dan ook, dan krijg je een nieuwe fastpasse die zodra de attracties het doet weer kan gebruiken (op elk gewenst tijdstip) of je kan keuze maken uit een aantal andere attracties.
-
Het is dus zeker de moeite waard om er even tijd in te steken van te voren. Ohhhhh en nu moet ik nog even geduld hebben....
Maar ik kan wel zeggen: volgende maand gaan we weer naar Floridaaaaaa :cool:
-
De tickets heb ik net online gekocht via Disney. We zijn nu 244,96 dollar armer, maar wat ben ik blij!
Ik kan niet wachten!:D
-
Wij gaan een weekje naar Florida in oktober en vliegen via Miami. Omdat het al weer even geleden is dat we de parken hebben gedaan zijn we 4 dagen in Orlando en willen het liefst een soort "best of" gaan doen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie betaalbare combi en tot nu toe is dit de beste die ik kan vinden: https://www.floridatix.com/orlando-t...ark-mini-combo
We vinden Disney leuker dan Universal en hebben goede herinneringen aan de Disney waterparken dus helemaal ideaal is dit ticket niet. Natuurlijk zit hier Volcano Bay in dus er is in ieder geval wel een waterpark afgedekt. ATD biedt een beter passend ticket aan https://www.attractionticketsdirect....o-bay%E2%84%A2 echter dit is een 14 dagen ticket met een prijsverschil van 200 Euro pp. Daarnaast zijn deze tickets 687 Euro... om voor ons 3en ruim 2000 Euro af te tikken voor 4 dagen parken is natuurlijk wel heel erg zout...
Wie heeft er een goede suggestie? Alvast bedankt!
-
yes. de tickets voor not so scarry halloween zijn te boeken.
dus gelijk gedaan.
-
-
@cvr Heb je nog besteld bij floridatix?
-
Nee, ik ben er nog niet uit...
-
Wat zijn jullie ervaringen met de prijsstijgingen bij attractiontickets.uk?
De pond gaat richting de euro met de "problemen" in engeland op dit moment.
Als dit zo blijft zou het natuurlijk voordelig wezen om de tickets bij ATD.uk te kopen i.p.v. ATD.ie.
Zouden ze op de engelse site de prijzen gaan aanpassen voor volgend jaar? De orlando freedom ultimate ticket staat er nu op voor £775,-- pond in 2018 tegenover €943,-- in Ierland.
-
Ik zie dat de ATD.uk, al een melding heeft dat de tickets nog beperkt beschikbaar zijn. Ook voor 2018. Zien ze de bui toch wel hangen denk ik.
Antwoordt op mijn eigen vraag. lol.
LIMITED STOCK: We only have a limited stock of these tickets available at our current prices
-
Hoi, even een vraag. Ik ben al een paar dagen bezig om via mydisneyexperience fastpassen te regelen voor onze vakantie 14-7 tm 11-8. Nu kreeg ik zojuist een mail dat de fastpass van Testtrack niet te gebruiken was vandaag ivm storing en toen kreeg ik een algemene fastpass voor vandaag. (1x vrije keus)
Ik had echt zoiets van hoe kan dit nu? Wat blijkt....ik heb vandaag voor 22 juni geboekt ipv 22 juli. Ik wilde dus meteen alle fp verwijderen van vandaag maar die ene welke is omgezet naar een algemene fp kan ik niet verwijderen. Ik gebruik deze fp dus niet en ga pas 14-7. Heeft dit nog consequenties? Ik bedoel, we komen 14 juli toch wel gewoon het park binnen? (We hebben een 14 dagen ticket). Zou zonde zijn dat door deze typfout de tickets nu al in zouden gaan..... dan hebben we er niets aan.
Logischerwijs zou ik gewoon denken dat de passen ingaan bij het eerste bezoek, dus eerste keer dat je het poortje doorgaat... maar omdat de tickets gelinkt zijn in mydisneyexperience begon ik toch te twijfelen...
Is het nog te begrijpen zo? Kan iemand mij geruststellen?
Verder zijn we lekker aan het aftellen hoor😉
-
Als het goed is gaan je tickets pas in (dus de 14 dagen geldigheid) vanaf het moment van eerste gebruik. Dus als je de poortjes doorgaat. Ook al heb je een fastpass geboekt, je ticket is dan niet geactiveerd. Je kan gewoon weer rustig ademhalen :D.