Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem
United Airlines heeft vandaag aangepast tot 30/4 omboeken naar een andere airport zonder fee.
Ik denk dat hun de bui ook zien hangen, ik ben benieuwd waar ze deze passagiers allemaal gaan laten.
Op onze vlucht is economy helemaal vol en economy+ al meer dan de helft. We kunnen pas bij het inchecken de dan nog vrije stoelen gratis vastleggen. Of nu alvast en dan bij betalen. Ze zullen ons toch niet in business class gaan plaatsen;).
Dat zou te veel geluk zijn, maar geluk is met de domme.
United voert de hele week al 1 extra vlucht per dag uit vanaf Amsterdam sinds Brussel dicht is.
Die passagiers worden dus daarin geplaatst. Verder kan er makkelijk groter/meer materieel ingezet worden.
KLM bekijkt de situatie per dag en zal inderdaad nog niet zover van te voren kosteloos omboeken.
Dank voor deze info! Ik bekijk iedere dag de klm site voor nieuwe info.
Ik weet niet of je op twitter zit, hier werden wij het snelst geholpen.
En niet alleen UA, ook Interparking enz. Binnen een uur antwoord.
Ik zie dat Klm nu ook gratis omboekt tot 30 april. Aan iedereen die dus via Brussel vliegt: boek snel om want het gaat natuurlijk snel met de plaatsen en als je voorkeur hebt voor dag en tijdstip.
Welke plaatsen.
Als je met KLM vliegt BRU-AMS-JFK (ik noem maar iets) dan veranderd toch weinig aan het stuk AMS-JFK? De hoveelheid plaatsen veranderd dus niet. De vraag naar plaatsen ook niet.
Brussel-Atlanta-Miami is nu
Amsterdam-Parijs-Miami
Ik ben blij maar ik denk dat als ik nog een week had gewacht dat er dan minder keus was. Nu hebben we dezelfde tijden qua vertrek en aankomst.
Ah zo. Das niet met KLM maar met Delta dan...
Geboekt bij klm uitgevoerd door Air France (code share met Delta inderdaad).
Delta Air Lines has suspended its service between Atlanta and Brussels until March 2017 in wake of the bombings.
Zie artikel, Bron WFTV