Ik bel altijd even van te voren en krijg dan altijd een betere koers dan op de site staat. Moet er wel bijzeggen dat ik altijd grote bedragen wissel.
Afdrukvoorbeeld
Ik bel altijd even van te voren en krijg dan altijd een betere koers dan op de site staat. Moet er wel bijzeggen dat ik altijd grote bedragen wissel.
Wij willen dit jaar, weer dollars gaan kopen in Amsterdam, en wel bij: http://www.pottchange.com/
Maar nu las ik onlangs op een ander (florida)orlando-forum dat er daar meer adressen op het damrak zijn, die misschien nog voordeliger zijn.
Heeft iemand met andere misschien goede ervaringen ?
Koersen liggen daar heel dicht bij elkaar. Gewoon eerst even het damrak aflopen en kijken waar de laagste koers is. Vorig jaar bij Western Union en nu bij Pott gewisseld. Je betaald nergens commissie. Wij zijn momenteel heel blij met onze dollars met een koers van 1,33. Gewisseld in oktober 2011.
Dat is een goede tip, we zullen het damrak even langslopen om te kijken welke de goedkoopste is, gewoon een leuke "sport" van maken, en tevens een dagje uit.
Jee zeg, ik zie dat je vandaag nog maar $ 1,25 voor je euro krijgt. Wij hebben gekocht tegen een koers van $1,42 en dat leverde ons vergeleken met nu $ 1000 meer op. Daar kun je toch héél veel leuke dingen voor doen. :p=D>\\:D/
Ik zou dus in december, vlak voor de EURO top, alvast wat euro's gaan wisselen, koers was toen 1,33, niet gedaan, omdat de EURO top best wel positief uitpakte.
Nu spijt van....
Bij pottchange staat de koers vandaag op 1,25.
Wij kopen bij www.yes-change.com in Parijs (we wonen in Frankrijk) en daar is de koers momenteel 1,25.
Gold4ex.be
In Brussel, vandaag 1 € = 1,2612 $