Hebbes!
www.BiddingForTravel.com
wel nog een ander vraagje: vaak staat er in de berichten...used A-B link....iemand enig idee wat dat betekent
gr. miki
Afdrukvoorbeeld
Hebbes!
www.BiddingForTravel.com
wel nog een ander vraagje: vaak staat er in de berichten...used A-B link....iemand enig idee wat dat betekent
gr. miki
The website BFT.com wordt door individuen in de lucht gehouden. Ze proberen wat geld te 'verdienen' door reclame e.d. Ze krijgen ook wat inkomsten als je priceline boekt via amazing-bargains.com/priceline. Als je daar invult waar je een hotel wilt en voor welke data, word je automatisch naar de gewone priceline site doorgelinkt. Het voordeel voor BFT.com is dat zij dan kleine provisie krijgen.
Zij krijgen die provisie alleen als zij het aanmelden bij amazing-bargains.com en zij weten alleen dit iemand het via BFT.com gedaan heeft, als je aan BFT.com laat weten dat je via amazing-bargains, ofwel A-B link, geboekt heb. Ik doe dat ook altijd, en zet het dan op BFT.com, zodat zij hun provisie kunnen ophalen. Kost mij toch geen extra moeite of zo, dus snel verdiend voor hen \\:D/ ! En ik verdien zoveel door hen, dat ik ze het zeker gun :razz: !
er is trouwens nog een forum
Dank je mattrob en pyca!:grin:
Wij boeken meestal met cheapest rates AAA dat is het zelfde als je ANWB nummer.
Vergeleken met priceline is het zelfs goedkoper!!
Voorbeeld voor 24 -2-07 Howard Johnson maingate Kissimee voor $39 ipv $42 beide incl. taxes.
Volgens mij is dat hotel zelden of nooit op priceline gelukt. Het is volgens BFT een 2* en ter vergelijking was de Quality Inn Maingate recent voor $ 29 gelukt. Daar komt dan nog wel tax bij.
Maar je moet Priceline met name gebruiken om goede hotels te krijgen tegen goedkope prijzen. De goedkoopste hotels zijn al zo goedkoop, daar kan je weinig korting mee behalen, dat is logisch. Met name bv. Hilton's, Sheraton's, en dat soort hotels, daar kan je mooie kortingen mee behalen. Daar betaal je dan met Priceline bv $ 50 of zo voor, terwijl ze normaal tussen de $ 100 en $ 150 kosten. Dan betaal je dus een heel klein beetje meer dan een 2*, maar zit je wel in luxe.
Maar als dat je toch niet uitmaakt, en je dat geld liever voor andere dingen gebruikt, dan moet je niet Priceline gebruiken :-k !
Hij staat onder 2* in WDW Vicinity