Je bedoelt huurder... toch??
Afdrukvoorbeeld
Je bedoelt huurder... toch??
Je kan toch in je huurprijs alle kosten calculeren? Je weet wat de bankkosten zijn, je weet wat de kosten van paypal zijn en daar moet je in je calculatie rekening meehouden.
Doe je dat niet dan kan je inderdaad leeglopen aan de kosten.
Gasfles?? Je hebt toch een Villa gekocht? Als je wat meer wilt weten over een betrouwbaar management bureau moet je maar eens een PB'tje sturen...Citaat:
Wat rekent een MB als ze moeten opdraven omdat huurders een lege gasfles hebben ? En gaat zo'n mb mensen inchecken en bijv. de electriciteitsstand opschrijven ? Kan iemand me een indicatie geven van de prijzen van een MB waar je ervaring mee hebt ? Je moet er toch niet aan denken dat je huis misschien verhuurd is terwijl je daar niet van op de hoogte bent ????! Ik heb dit soort verhalen al vaker gehoord en dat weerhoudt me ervan. Verder vind ik het een must om iedere maand zelf de nota te ontvangen van het verbruikte water en electriciteit !
Krijg het gevoel dat je in het diepe bent gesprongen zonder zwemdiploma.
@ Remco: Gasfles voor de BBQ, denk ik... :D
@ Silly: Een mobile home heeft in de regel gewoon stadsgas hoor...
Bericht van begin deze maand:
Uit zijn vragen zou je vermoeden, zoals Remco ook al aangeeft, dat er wel erg weinig kennis is vergaard voor er besluiten zijn genomen. Regel één bij dit soort projecten is immers: Eerst kijken, dan denken, dan doen.Citaat:
Wij hebben zelf sinds kort een huis in Cape Coral en verhuren onze villa. Er komt ontzettend veel kijken bij de aankoop van een villa over de grote plas. Maar het is zeer zeker een geweldige en aparte ervaring. Uiteraard moet je knettergek van Amerika zijn om zoiets te doen. Omdat er zoveel bij komt kijken zou ik graag ik contact komen met mensen die dezelfde onderneming zijn aangegaan. Ik zou graag ervaringen willen uitwisselen. Vragen willen stellen zoals ; hoe draag je de 11% tax af die de huurders betalen ? Aan wie en wanneer ? Waar kun je betrouwbare schoonmakers inhuren ? Hoe loopt de verhuur van jullie huis ? Waar loop je tegen aan met verhuren ? Waar adverteer je en ga zo nog maar even door want over deze grote hobby kan ik uren praten ! Wie wil er ervaringen uitwisselen ??????!!!
Doe je dat niet, dan zit je met de gebakken peren. Natuurlijk kunnen 'we' op dit forum met verkrachte eenden ondersteuning geven en het is te hopen dat de vraagsteller hier baat bij heeft. Als hij op al deze vragen vooraf geen antwoorden heeft bedacht, staat 'ie eigenlijk al met 20 - 0 achter. Maar wie weet, lacht hij ons over 20 jaar vierkant uit.
sorry ; ik bedoel propane voor de bbq inderdaad. Ik noem maar wat voorbeelden waar je tegenaan kunt lopen met huurders. Allemaal uit eigen ervaring.
Tuurlijk calculeer ik alle kosten in bij de huurprijs. Maar lijkt me dat dit forum bedoeld is om informatie uit te wisselen. Zou fijn zijn als iemand uit eigen ervaring kan vertellen hoe je de bankkosten kunt minimaliseren. Dit is toch vooral informatief bedoeld, had beter bij mij eerste verhaal kunnen vertellen wat ik er allemaal geregeld is en hoe dan werd e.e.a. misschien niet in twijfel getrokken. Wij hebben m.i. alles goed geregeld maar nogmaals het kan volgens mij altijd beter en van elkaar kun je leren.
Mij dunkt...
Ik heb toch best wel adviezen gegeven...
Of dacht je dat ik onderstaande uit m'n duim zoog???
Of dat ik zomaar wat roep???
Veel van onze vrienden verhuren huizen en zijn allemaal Engelsen...
Ik gaf hier toch écht aan wat je op zeker kunt doen om bankkosten te besparen...Bovendien bankkosten kunnen ook per bank verschillen...
Bank Of America is het duurste...
De bovenstaande verhalen en vragen doen me een beetje denken aan het tv programma "Ik vertrek". We gaan en zien wel waar het uitkomt en dan zeggen dat ze het zo moeilijk hebben. Goh, je moet voor een camping in Verweggistan ook een vergunning hebben, Goh, je krijgt zomaar geen lening van 2 ton van een bank. Goh, ze verstaan hier geen Nederlands.
Goede voorbereiding bepaalt voor een groot deel het wel of niet slagen van een actie.
Knaapje
In mijn geval werden vorig jaar deze kosten met de borg verrekend :-k
http://www.florida-retirement.net/im...ok/homeLrg.jpg