Paar vraagjes, halloween ect.
hoi,
Wij gaan over 45 dagen voor de eerste keer naar florida ( miami & orlando ) :-D
en wij hadden een paar vraagjes die we hier niet op het forum kunnen vinden.
- 1e, mijn zoon is helemaal weg van halloween maar wij gaan dus over 45 dagen ( 22 april t/m 4 mei ) en aangezien het dan nog wel even duurt voordat het halloween is kun je dan ergens rondom miami of orlando een speciale winkel of dergelijke zit waar je deze spullen kunt kopen.
- 2e, wij vertrekken van amsterdam naar atlanta en dan naar miami maar.
maar we hebben maar 2 uur en 10 minuten in atlanta voordat onze andere vlucht alweer vertrek, hoe zit dit nu met de koffers enzo om over te stappen, is dit genoeg tijd of is dit aan de krappe kant?
- 3e, ( kort maar krachtig ) verkopen ze in florida veel simpson spullen?
bvd fam. croonen
Re: paar vraagjes, halloween ect.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
gathuv
- 2e, wij vertrekken van amsterdam naar atlanta en dan naar miami maar.
maar we hebben maar 2 uur en 10 minuten in atlanta voordat onze andere vlucht alweer vertrek, hoe zit dit nu met de koffers enzo om over te stappen, is dit genoeg tijd of is dit aan de krappe kant?
Dat is meer dan genoeg. Uit het vliegtuig naar de Immigration, groene formulier inleveren, vragen beantwoorden, vingerafdrukken en foto laten maken - dan naar de band om de koffers te pakken, naar de Douane, witte formulier afgeven en daarna de koffers (net om de hoek) weer op de band gooien.
Daarna moet je door een securitygate, en dan naar de terminal (met een treintje) van je volgende vlucht. Tijd zat, of het moet echt wel heel erg tegen zitten.
Re: Paar vraagjes, halloween ect.
Haloween-spulletjes zijn altijd wel te vinden. Ik heb net nog wat gezien bij de hobby-winkels JoAnn's en Michael's. Ook in de diverse Dollar-winkels hebben ze meestal nog wel wat liggen. Geen garantie dat ze wat hebben, gewoon een kwestie van een aantal winkels inlopen en geluk hebben.
Simpson-spullen ben ik nauwelijks tegengekomen, maar dat kan ook zijn omdat ik daar niet erg op gelet heb. Zal de komende dagen eens rondkijken. Maar over het algemeen is men in Florida vooral op Disney gefocusd.
Re: Is dit een goede prijs voor een pakketreis???
Volgens mij wel een goede prijs.
Los boeken kan wel iets goedkoper. Even voor je gezocht:
€ 900 vlucht 2 personen met US Airways (€1060 met Delta)
€ 385 2 weken Midsize of Midsize SUV
€ 715 2 weken Fairfield Inn
€ 2000 totaal
En de vlucht met US Airways is dan op de terugweg mogelijk met 2 tussenstops.
ben ook eens aan het rondzien op de site van exit-reizen en daar is het precies het goedkoopste
michael, prijs voor midsize, is dat met toeslag voor underage?
voor die kleine besparing is het voor mij toch handigere om het via een reisbureau (of exit-reizen) te doen, heb je zelf het minste last...
Heb net nog even gekeken bij een hier veelbesproken aanbieder en wat blijkt ... ik heb eerder een verkeerde berekening laten maken! Was niet € 540, maar € 340 (op gewoon tarief, wel Gold). Het underage-gold tarief komt uit op ca. € 385. Ik heb het in mijn eerdere post maar even aangepast.
Het verschil is nu € 200, wel iets om over na te denken.
Hét perfecte reisschema voor Florida?
Hallo allemaal,
ik vertrek (zeer waarschijnlijk) eind april 2009 (ja duurt nog ffies ;)) naar Florida voor 16 dagen!
Wij willen graag van Orlando naar Miami, via de 'linkerkant'.
Ik ben onwijs hard op zoek naar tips etc. over wat te doen, waar te doen etc!
De volgende dingen gaan we zoiezo doen: Orlando, aantal parken. Tampa -> dierenpark. Miami, cruise maken naar bahama's.
Hebben jullie tips voor plaatjes langs de kust, hotels in de steden etc?
Ook leuke activiteiten, en waar je die kunt doen! Heb al het een en ander gevonden, maar écht alles is welkom!
Dank jullie!
Re: Hét perfecte reisschema voor Florida?
Het perfecte reisschema is voor iedereen verschillend denk ik. Kijk eens wat Reisschema's door en haal eruit wat je leuk lijkt. Reisverslagen kunnen hier ook bij helpen.
Je hebt nog tot volgend jaar dus tijd genoeg om jezelf goed in te lezen.
Een goede reisgids kan ook nuttig zijn, bijvoorbeeld de Capitoolgids van Florida.
Re: Hét perfecte reisschema voor Florida?
Ik attendeer je even op ons reisverslag van vorig jaar, toen hebben wij in omgekeerde volgorde gereden. Misschien kun je nog wat ideetjes opdoen. Wij hebben geen pretpark gezien, dat komt dit jaar met de kids aan bod.
Groetjes,
Ann
www.amerikatrip2007.blogspot.com