Re: Tours op Kennedy Space Center
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
derrobbie
Ik probeer ook een Up-close tour te boeken, maar krijg steeds helemaal aan het einde van het boeken een foutmelding.
Vreselijk irritant, ik zit liever niet met 6 ipv 2 kaartjes maar kan nergens uit op maken of het gelukt is.](*,)
Al wel een mailtje gestuurd maar nog geen reacties van NASA.
Hoi,
Wij hebben gister inderdaad ook geprobeerd deze tour te boeken, ging inderdaad goed tot aan het laatste scherm.
Kregen foutmelding met telefoonnummer en reserveringscode, deze hebben we opgeschreven.
Vandaag gebeld, kregen te horen dat dit inderdaad een vaker voorkomende klacht is.
Kregen te horen dat er niets aan de hand is en dat we met de reserveringscode gewoon aan de kassa alsnog konden betalen
Groetjes,
Robert & Marion
Nou, ook maar even gebeld.
En ja hoor, ik had al mooi 2 extra kaartjes besteld :mrgreen:. Het was de eerste keer wel bij ze aangekomen maar ik kreeg daar dus geen bevestiging van.
Ook ik kreeg het advies om mijn boekingsnummer mee te nemen naar kassa 1,2,3 of 4 en alles komt goed.
Gelukkig maar. Soms doet een klein telefoontje grote wonderen.
Grz
Ton
Zoals een eeuwenoude slogan al zei: "Een beller is sneller".
Citaat:
Michael66
Zoals een eeuwenoude slogan als zei: "Een beller is sneller".
Ja, ik weet het.
Maar het is voor ons de eerste keer naar de VS en het is allemaal één groot leerproces.;-)
Citaat:
derrobbie
Ja, ik weet het.
Maar het is voor ons de eerste keer naar de VS en het is allemaal één groot leerproces.;-)
De drempel is inderdaad hoog als je voor de eerste keer belt. Dat was voro mij hetzelfde. Maar viel achteraf toch nog mee.
grz
Ton
Hoi, hebben afgelopen maandag KSC bezocht. Waren om 7.00 uur vertrokken uit Miami en om 11.00 uur bij KSC. Hebben daar eerst rondgelopen en vervolgens de up-closen tour gedaan van 14.00 uur. De bus was niet vol en we hadden een leuke oudere man die van alles wist te vertellen. De tour duurt twee uur met tussenstops voor foto's e.d. Je komt veel verder dan de gewone tours, waarbij je steeds moet wachten op de volgende bus. Bij het laatste stop, Apollo/saturn 5 centre, ging de bus weg en moesten we met de gewone bus terug naar het beginpunt. We hebben het park tot 18.00 uur bezocht en nog niet eens alles gezien, maar Orlanda wachtte op ons!! groetjes, Carla (derrobbie, succes met boeken, hoop dat het lukt)
Citaat:
C. Minnaard
(derrobbie, succes met boeken, hoop dat het lukt)
Het boeken is inderdaad gelukt hoor.
Ze belden later zelfs terug om mijn CC nummer te achterhalen om die tweede boeking te kunnen terugstorten.
En gisteren kreeg ik 'zelfs' een reactie om m'n eerder gestuurde Email.
Kan niet anders zeggen dan dat ze bij het Kennedy Space Center een top service hebben.
PS. een leuk verslag trouwens. Krijg met de dag meer zin in onze eerste florida vakantie.
hallo
Al verschillende keren zijn wij in in florida geweest. Nog nooit ben ik op KCS geweest, geen idee waarom niet. (ik denk dat ik niet echt op de hoogte was van de mogelijkheden) Maar nu ik de verhalen van jullie lees wordt het denk ik komende vakantie een item om te gaan doen, en dan ook vooraf wel reserveren.
Groetjes senkermens