Re: welke kamer in cruiseschip
Hallo,
Wij hebben al aardig wat cruises gemaakt met Royal Caribbean en vinden her prettig om een inside stateroom te hebben vanaf de 8e verdieping, graag een beetje in het midden. Dit is dan dicht bij de lift, zodat je niet iedere dag die lange gangen door moet lopen.
We kiezen altijd voor een inside room, goedkoop, want we zitten bijna niet in deze hut. Kies wel voor een nieuwer schip, zoals b.v. de Freedom of the Seas, deze schepen hebben een leuke indeling, zoals een Promenade deck, waar de winkeltjes zich bevinden, dit is een heus straatje.
Veel succes met de voorbereidingen !
bedankt voor je snelle antwoord. Ik had inderdaad ook al de gedachte dat een hogere verdieping prettiger zou zijn.
In het midden had ik inderdaad ook al gevonden, niet om de reden die jij gaf (wat trouwens ook een goed idee is:lol:, was nog niet in me opgekomen) maar vanwege eventuele schommelingen van het schip. Daar schijn je in het midden wat minder last van te hebben.
Ik weet wat te doen!!!
Ik lees dat je bang bent voor de "schommelingen".
Als dit in verband is met zeeziekte kan je best een kajuit nemen in het midden van het schip, op de hoogte van de waterlijn.
Daar stampt en rolt een schip het minste...:-&...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
disney-golf
Ik lees dat je bang bent voor de "schommelingen".
Nou ja bang:roll: Niet heel erg maar ik had wel gelezen dat je daar het minste last hebt van de deining. En dat is toch altijd mooi meegenomen. Ik heb niet echt zeebenen.
Maar ook bedankt voor je antwoord. Ik heb aardig wat sites doorgeworsteld met commentaar maar hierover kon ik nog niet zoveel terugvinden. Dus ik ben al heel wat wijzer.
Ik heb inmiddels geboekt bij Royal Caribbean. Voor 4 nachten vanaf Port Canaveral naar de Bahama's met de Monarch of the Seas. We zitten op de 8e etage, in het midden van de boot.
Dus niet op sealevel, maar ja. We hebben er nu al zin in...... het duurt nog wel even voordat juli 2010 is.
Re: Welke kamer in cruiseschip
Veel plezier op de cruise.
En vergeet je Dramamine niet!
(flauw grapje...:mrgreen:)
Re: Reisverslag Paula: Cruise informatie
Wij hadden de cruise geboekt via D-reizen, het was een combi-reis met hotel erbij en ook de shuttle van en naar de terminal. We zaten in het Dorchester hotel in Miami, niet echt een super hotel maar we waren er wel tevreden mee.
We hebben gevaren met de Carnival Triumph en daarna nog een week Orlando er aan vastgeplakt.