vandaag hier in Kissimmee geen regen gehad (afgelopen nacht wel onweer en regen), het was vanmoregen behoorlijk bewolkt maar is opgeklaard. Het is nu 25 graden, voelt voor mij kouder dan het echt is.
Afdrukvoorbeeld
vandaag hier in Kissimmee geen regen gehad (afgelopen nacht wel onweer en regen), het was vanmoregen behoorlijk bewolkt maar is opgeklaard. Het is nu 25 graden, voelt voor mij kouder dan het echt is.
Je zou ook af en toe een blik kunnen werpen op weather.com of wunderground.com.
Daar zie je de verwachtingen, daar heb je meer aan dan het weer van gisteren of vandaag.
Ze zijn minstens zo betrouwbaar als het KNMI ;-), dus winterjas en zomerjurk kunnen mee :-).
Die sites ben ik al in de gaten aan het houden. Alleen zie je dan voor deze week veel regen. Ben dus benieuwd of het dan de hele dag regent of af en toe een bui. De temperatuur klinkt tot nu toe nog goed, maar volgens mij voelt het kouder aan dan het lijkt......
Neem gewoon spullen mee die je over elkaar kunt dragen "Dress in layers"
Misschien is de site ook nog wel een beetje handig voor je...
Deze is 100% lokaal en ik gebruik 'm zelf voor voorspellingen...
Ik gebruik 'm ook in Orlando, alleen dán via de TV... (Channel 13)
http://www.cfnews13.com/
En hier de weersvoorspelling voor de komende 7 dagen ...
http://www.cfnews13.com/Images/Weather/WEB_7DAY.jpg
Dit plaatje wordt iedere dag automatisch ververst.
Het weer, steeds weer verrassend. En resultaten uit het verleden...., zoals Gerrit ook al zegt. Als we de voorspelling hadden moeten geloven, hadden we gisteren de hele dag in de regen gelopen. Bij ons is er gen drup gevallen. Anderhalve kilometer verderop meldde men regen in de ochtend. Vandaag lijkt de voorspelling te kloppen, het is grijs, nat donker en frisjes. Hollandsch weertje dus laten we de korte box maar uit. Geen misverstand, we dragen wel gewoon onze lange spijkerbroeken. Corrus heeft gelijk, een trui en een vest zijn gemakkelijk aan- of uitgeschoten en de laagjes hoeven niet zo dik te zijn. Voor de avonden is een jackje wel lekker en veel mensen schieten ook wat warms aan als ze uit eten gaan. In veel restaurants kent de airco alleen de arctic-mode.
Voor de regen zijn er uitstekende voorbehoedmiddelen verkrijgbaar, onze slogan: neem altijd je P&P mee...;). Plu en poncho zijn onmisbaar. Een ding is zeker, als je ze vergeet, ben je zeker 'nat'. Als het gaat regenen...
vandaag is hopeloos, grijs, regen, koud we hebben een whopping 14 graden celcius!!!!
Voor het eerst in maanden de auto naar kantoor i.p.v. de motor.
de komende 3 dagen zien er niet gunstig uit, 70 to 80% kans op neerslag, maar zoals teleton al schreef, hier kan het regenen en 1.5 mijl verdrop is er weinig aan de hand.
Hoi allemaal,
Net op het moment dat ik deze reactie geef houdt het op met regenen hier in Kissimmee.
Maar zoals onze buurman Teleton al zegt : neem altijd je plu & ponco mee.
Zelf hebben wij onze fleece jackets in de auto liggen want die zijn savonds best wel nodig,
althans dat vindt Petra, ikzelf heb een goede isolatielaag dus loop gewoon in mn tee.
Gisteravond waren wij in Mount Dora maar daar was het heerlijk wat temperatuur betreft.
Vanmorgen was het een en al regen dus na de all-u-can-eat-breakfast-party @ Ponderosa
maar naar de enige droge attractie hier in Orlando, de Florida Mall.
Onze tee's waren aan de achterkant wel nat geregend maar dankzij de stoelverwarming in
onze huurauto waren wij weer opgedroogd toen we bij de mall arriveerden \\:D/
Je kunt ons ook meenemen als het regent, je wordt dan wel nat maar met ons is het altijd gezellig ;)
Groetjes,
P&P
De foto is niet best, maar wat wil je met bevroren vingers......;).
http://img339.imageshack.us/img339/1668/pict0037sl.jpg
Vandaag weer veel regen gehad in Kissimmee, het is koud 12 graden en het oogt allemaal somber, het schijnt morgen beter te worden, voor ons is het allemaal niet zo erg wij lassen een poetsdag in en kijken een d.v.d., voor de vakantiegangers is dit niet leuk en wij kijken dan ook uit naar beter weer.
Henke.
Wij hebben zojuist hier in onze condo de verwarming ingeschakeld en een warme chocolademelk ingeschonken want het begint hier binnen ook al fris te worden...
Maar morgen wordt het weer een mooie dag !
Groetjes,
Petra & Pieter