Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!
(Eric schreef: Comfort Class stelt niet veel meer voor. De mensen zitten net zo opgepropt als economy maar voor €50 meer. )
Ik heb afgelopen zomer in de comfort class gezeten en als ik even naar achter keek naar de economy zaten deze toch echt wel vele malen krapper. Daarnaast kregen wij contineue drinken en snacks aangeboden en vonden we de service uitstekend.
Daarnaast heb ik op vele weblogs van floridagangers foto´s gezien van delta en united en vond ik de ruimte ook niet groter, tenzij je een duurdere boekingsklasse neemt.
Zo heeft iedereen weer zijn eigen mening over met welke maatschappij. Maar Martinair heeft toch 1 echt pluspunt en dat is dat je meteen in Orlando aankomt en niet hoeft over te stappen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
raygwencaith
(Eric schreef: Comfort Class stelt niet veel meer voor. De mensen zitten net zo opgepropt als economy maar voor €50 meer. )
Ik heb afgelopen zomer in de comfort class gezeten en als ik even naar achter keek naar de economy zaten deze toch echt wel vele malen krapper. Daarnaast kregen wij contineue drinken en snacks aangeboden en vonden we de service uitstekend.
Daarnaast heb ik op vele weblogs van floridagangers foto´s gezien van delta en united en vond ik de ruimte ook niet groter, tenzij je een duurdere boekingsklasse neemt.
Zo heeft iedereen weer zijn eigen mening over met welke maatschappij. Maar Martinair heeft toch 1 echt pluspunt en dat is dat je meteen in Orlando aankomt en niet hoeft over te stappen.
1, ik denk dat Eric had moeten toevoegen "bij een doorsnee Amerikaanse maatschappij" .
2. Het pluspunt van Martinair is misschien wel een minpunt voor een ander. Maar dat is mijn mening.....;)
Citaat:
Ta2 Gerrit
1, ik denk dat Eric had moeten toevoegen "bij een doorsnee Amerikaanse maatschappij" .
Wat hetzelfde lijkt hoeft niet hetzelfde te zijn. Want die één of twee inch extra beenruimte in economy bij de VS-maatschappijen (t.o.v. Martinair)zie je op het eerste oog niet, maar voelen echt als een wereld van verschil.
Citaat:
Ta2 Gerrit
2. Het pluspunt van Martinair is misschien wel een minpunt voor een ander. Maar dat is mijn mening.....;)
Mijn mening: met een VS-maatschappij begint het Florida-gevoel al in/op Schiphol. En zeker al tijdens de overstap.
Ik heb inmiddels Delta gevlogen, en United, en volgend jaar US Airways. Stukken prettiger voor mij en de mijnen dan die twee keer dat we letterlijk klem hebben gezeten in de Martinair vliegtuigen.
Maar dat is mijn mening ......:-#
Na verschillende jaren US Airways gaan we tegenwoordig al weer een tijdje met Delta. Als je eenmaal met een Amerikaanse maatschappij hebt gevlogen wil je toch niet meer terug naar Martinair...ook het personeel en de service vinden wij vele malen beter...
Jolanda
Ik snap niet dat jullie het zo geweldig vinden om een overstap te maken.
Het meeste wat ik op dit forum lees is dat er gehaast moet worden of vertragingen. Ook dat mensen een heel eind moet lopen naar de gate.
Het lijkt mij als je met kleine kinderen bent of niet goed te been, dat je daar niet blij mee bent.
Het lijkt mij om in 1 keer door te vliegen toch wat prettiger. Als is het dan met Martinair.
Groetjes,
Bowie13
Een voordeel is dat je in de tussentijd nog even de benen kan strekken.
Het grootste voordeel wat men met een overstap bereikt is dat een US vliegtuigmaatschappij standaard grotere stoelen heeft dan MartinAir.
Haasten hebben wij nog nooit meegemaakt. Ver lopen naar de Gate vond ik ook wel meevallen.
Nietemin zullen wij volgend jaar ook met MartinAir vliegen. Dit vooral vanwege de gunstige vertrektijden.
We zijn er al een keer mee naar de Dominicaanse Republiek geweest dus we weten wat we kunnen verwachten.
Als je weinig overstaptijd hebt of je eerste vlucht heeft vertraging en je moet haasten dan is het geen pretje nee. Wij hebben ook eens moeten rennen in houston maar over het algemeen hebben we wel goede ervaringen.
Wij hebben eigenlijk maar een keer haast gehad en dat was begin 2002. Maar dat was na de aanslagen in 2001 en toen was het nog een beetje chaotisch met security checks. Dat koste toen de meeste tijd. Verder nooit haast gehad.
Wel een keer een aansluitende vlucht gemist in Philadelphia. We gingen toen met vertraging weg uit Orlando en haalde het net niet. Maar dat was verder ook geen probleem want we werden netjes naar een hotel gebracht, kregen te eten en te drinken, kregen telefoonkaarten en de volgende dag werden we weer naar het vliegveld gebracht en konden we naar huis vliegen.
En het is net als hier al eerder gezegd is...lekker effe je benen strekken, stukje lopen, en met kinderen hoeft dat ook geen probleem te zijn. Tenminste in mijn ervaring. Mijn 11 jarige dochter gaat al vanaf haar eerste jaar mee en vind het allemaal wel goed....
Jolanda