Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
Inmiddels geboekt via AirBerlin, rechtstreeks vanaf Düsseldorf naar Miami voor de periode 14-7-2014 ™ 09-08-2014.
€762 voor 3 volwassenen en €668 voor kind (9jaar), inclusief voorkeurstoel en extra been ruimte.
Vonden we een acceptabele prijs en nu kunnen we eindelijk de aandacht gaan leggen op de planning :rolleyes:
@ Moolenschotjes, Mag ik vragen hoe en waar je dit geboekt hebt, is inderdaad een acceptabele prijs! Doe je dit via Chaser en dan hoe boek je dan de voorkeurstoel en extra beenruimte, krijg je die keuze ergens of heb je telefonisch geboekt? Alvast bedankt! grts Jimmy
Deze hebben we rechtstreeks bij AirBerlin.com geboekt.
Prijzen variëren per week, dus even in de gaten houden.
Het verschuiven met de vertrekdatum en terugvlucht datum heeft ons ook geholpen om deze eindprijs te vinden….
We hebben geboekt!
Geboekt bij: Budgetair.nl
dd : 11-11-2013
periode: 4 juli - 27 juli 2014
route: Dusseldorf - Miami / Miami Dusseldorf
maatschappij: Air Berlin
aantal personen: 4
totaalprijs: 2768 euro
Euro 692 pp
En voor mijn oudste zoon (die langer blijft!)
Geboekt bij: Budgetair.nl
dd : 11-11-2013
periode: 4 juli t/m 12 augustus 2014
route: Dusseldorf - Miami / Fort Myers - Dusseldorf
maatschappij: Air Berlin
aantal personen: 1
totaalprijs: 834,-
Het valt me op dat vliegen naar Miami stukken goedkoper is dan naar Orlando... Maar om daarvoor dat stuk van Miami naar Orlando weer te moeten rijden, kost weer veel tijd en benzine
Die overweging hadden wij ook gemaakt.
Wij kunnen vanuit Brussel volgend jaar in augustus met jetair naar Miami en komen daar al om 11h30 aan.
Met alles rekeninghoudende zouden we normaal zelfs nog iets vroeger in Orlando aankomen.
De vraag is of je 2x een rit van 3h30 wil maken om goedkoper af te zijn.
We wachten nog af en zouden rond de jaarwissel willen boeken.
US airways biedt vanaf volgend jaar 2 vluchten per dag aan vanuit Brussel,een via Philadelphia en een via Charlotte.
Prijzen gaan volgens ons zeker nog lager.
Nog even afwachten dus.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Essie72
Het valt me op dat vliegen naar Miami stukken goedkoper is dan naar Orlando... Maar om daarvoor dat stuk van Miami naar Orlando weer te moeten rijden, kost weer veel tijd en benzine
Ook deze winter is vliegen op Miami goedkoper, eind december vliegen wij weer op Miami halen de auto op bij Alamo en rijden direct naar Orlando.
Het scheelde bij ons E 948,- , ondanks dat ik geen slechte baan heb, verdien ik geen E 948,- netto per dag !
Voor die prijs zouden wij zeker ook de rit maken.
Wij wachten nog even af en nemen dan de beslissing.
Het blijft altijd spannend... wanneer neem je de juiste keuze om te boeken.
Afgelopen zomer hadden we pas in Februari geboekt bij Arkefly.
Wij hebben gewoon een budget vast gesteld (+/- €3300) wat we aan vliegtickets willen uitgeven en proberen ons daar aan te houden tijdens het zoeken.
Deze keer was het eindbedrag bij AirBerlin een stukje minder dan vorig jaar bij ArkeFly in Febr.
Zelfde tickets zijn nu bij ArkeFly zijn toch €700 duurder.... kunnen we weer een auto voor huren :cool:
Zo doen wij dat ook ieder jaar, budget vaststellen en dan ook vooral zoeken naar fijne vluchttijden. Aangezien we dit jaar wilden beginnen in Miami kwam de route van Air Berlin voor ons goed uit. Maar blijft natuurlijk aan het einde de rit van Orlando naar Miami staan.......met een overnachting in de buurt is dat ook goed te doen.