Re: Vliegen met United Airlines (2)
Wijzigingen komen nu eenmaal geregeld voor; meer dat ze dan een binnenlandse vlucht eruit halen of zo. Je zou eens kunnen kijken wanneer er eerder een vlucht naar Orlando gaat, misschien haal je die wel ? Ik denk dat 8uur overstap niet zo waarschijnlijk is hoor, maar wijzigingen kan zeker wel.
Dank je voor je reactie Mattrob, wijzigingen komen dus regelmatig voor. Als het bij deze blijft kan ik er mee leven, mocht er weer een wijziging komen waarbij mijn overstaptijd nog langer wordt ga ik even kijken of er eerdere vluchten naar Orlando zijn en contact opnemen met United.
Zie het echt niet zitten om na een lange dag midden in de nacht in Orlando aan te komen en dan nog in mijn uppie met de auto naar het hotel te moeten rijden.
21 uur aankomst kan nog net dan.
Wij hebben al minstens een stuk of 4 wijzigingen gehad. Bij de laatste werd de overstap korter(die was vrij lang) en zitten we opeens in de economy plus!
Oh dus het kan ook positief uitpakken haha!
Nou ja, wacht rustig af wat er allemaal gaat gebeuren de komende 3 maanden.
Heb nu 4 uur overstap op de heenweg, en 2 uur op de terugweg.
Heenweg mag wel korter, maar graag niet langer ;)
Mijn vlucht is vorig jaar wel tien keer veranderd ze belden me zelfs op voor een paar min verschil en uiteindelijk hebben we de oorspronkelijke uren behouden :)
En hou je zitplaatsen in de gaten want die veranderen meestal ook .
We zijn vandaag terug gekeerd uit Florida, wat me opviel bij United is dat ze heel precies het gewicht van de koffer in de gaten houden.
ik had bijna 1 kg te veel, en het moest eruit.
Haha Cindy dat meen je niet?
@theovg: dat viel me ook al op. Had stoelen toegewezen gekregen toen ik via USAFun had geboekt, en heb dat gelijk gewijzigd op de site van United (had plaats aan het raam, maar zit liever aan het gangpad) maar die stoelen waren bij mijn wijziging ook weer teruggezet naar de oorspronkelijke plaatsen. Nu dus meteen weer gewijzigd :D
Da's minder Sylvia... Goed wegen dus voor de terugreis.
Wij gingen vorig jaar van een uur of 2á3 naar 7.5. Door gebrek aan ervaring niet achteraan gezeten, dus 7.5 uur doorgebracht op Newark. Had liever of 2 uur of als het dan echt moet een uur of 12 gehad. Dan kun je nog "even" manhattan of iets dergelijks in. Nu was het echt vervellen tot in den treuren. Meer mensen zaten in dit schuitje, maarja. Nu zou ik direct aan de telefoon hangen, maarja ;-)
Pffff 7,5 uur is wel heel lang ja, en idd net te kort om even niets anders te gaan doen.