Re: Chinese restaurants in omgeving Orlando
Wij hebben dat bij ons eerste Floridabezoek (1988) ook een keer geprobeerd, eten van de chinees uit een melkpak :-) en het was werkelijk niet te kanen. Het leek nog het meest op een zure bruinebonensoep, en is dus ook collectief weggemikt.
De chinees zat op de US192 t.h.v. Dyer Blvd, in het toen nog levendige, maar nu wat gedateerde, gedeelte van de 192, waar we ook een huis gehuurd hadden.
Maar als ik nu zo de foto's van Njit zie ziet het er een stuk smakelijker uit, dus als iemand een goeie tip heeft, ga ik het maar weer eens proberen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Maar als ik nu zo de foto's van Njit zie ziet het er een stuk smakelijker uit, dus als iemand een goeie tip heeft, ga ik het maar weer eens proberen.
Mijn foto's zijn van een nederlandse Chinees :)
Geen hardcore Chinees maar wel erg goed is P.F. Chang's China Bistro. Als je het eten afhaalt dan krijg je het in die typische bakjes. In Orlando zit P.F. Chang's aan de buitenzijde van de Mall at Millenia.
Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants
Wij zouden graag willen weten welke restaurants in Davenport/Kissimmee buffetten hebben en dan liefst ook of dit een buffet voor ontbijt, lunch en/of diner betreft. Natuurlijk hebben we er zelf al een aantal gevonden maar er zullen er vast wel meer zijn.
Jullie hulp wordt op prijs gesteld.
gr. Renée
Citaat:
eiluap
Wij zijn maar liefst 3 keer wezen chinezen was uitmuntend recht tegenover hotel Royal Caribbean restaurant ziet er redelijk uit is buffet maar echt top zelfs de Teppan Yaki (Japans) was heerlijk echt een aanrader.Weet even niet meer hoe de highway heet als je er niet uit komt zoek ik het op
Eet ze
Sorry hotel heet Royal Caribe
Was dit het Asian Harbor restaurant?
Citaat:
Ta2 Gerrit
Wij eten hier redelijk vaak chinees, het is niet vies anders eet ik het niet, maar nu komt mijn mening, vergeleken met de chinees in Nederland is het hier gewoon 10x niks maar wel goedkoop.