Ik denk niet dat er een komma vergeten is. Ze schrijft dat ze voor alles wat ze tot nog toe geboekt heeft al 7500 euro betaald heeft.
Afdrukvoorbeeld
Ik denk niet dat er een komma vergeten is. Ze schrijft dat ze voor alles wat ze tot nog toe geboekt heeft al 7500 euro betaald heeft.
Ja sorry een , vergeten. De dinnershow is de arabian diner show en Discovery cove is dan met dolfijnen zwemmen
Oh, ik snap 'm nu!
wij gaan dit jaar van 12 juni tot 14 juli
hebben een vakantie villa gehuurd voor € 2100
Tickets via KLM € 1125
Auto omdat onze kinderen komen zal dit een Ford Escape voor 745 euro 4 weken! kunnen altijd nog een upgrade vragen daar
Parken jaarkaart via Sesame place super grover pass 2x € 135
Disney ??? wet nog niet hoeveel dagen
Ik denk dat wij zo'n 7.000 kwijt zijn. Probeer wel regelmatig thuis te eten en een dagje naar het strand kost ook geen enorm aantallen dollars.
Maar wij willen maar 1 keer in de twee jaar gaan.
Even een kleine globale opsomming 3 weken Orlando plus cruise:
2 volwassen en 1 kind van 2. (We gaan in totaal met 7 man.)
Vliegtickets € 1800,-
Villa € 600,-
Auto € 300,-
Cruise € 1100,-
Park tickets € 900,- (Universal 14dgn, Disney 5 dgn, SeaWorld/Aquatica/Busch Gardens/Discovery cove NDS)
Universal VIP tour € 290,-
Blue Man/ Mannatees € 150,-
Totaal € 5140,-
september/oktober , 2 volwassen , 2 kinderen ( waaronder 1 baby)
Totaal 17 dagen.
Vliegtickets 1800,-
Villa Gulf van mexico 12 dagen 775,-
3 kamer appartement Miami 5 dagen 550,-
Auto ( minivan) 17 dagen 351,-
Totaal: 3476
Wij gaan in juli betaalden voor de tickets en wagenhuur (11 dagen) 2500 euro! (voor 2 personen). Wel veel als ik jullie bedragen lees :/
Mja, dat wel, maar hangt natuurlijk af van hoe luxe je reist....
Ik betaalde voor 2 tickets economy class (met BA via Londen naar Tampa) en 18 dagen midsize SUV huur 1560 euro...
Wij vertrekken 1/7
Maar misschien hebben jullie, een hogere vliegklasse en een mooiere auto?!
Wij betalen ook veel meer omdat wij 28 juli vertrekken en rechtstreeks vliegen. Het ligt aan vertrekdatum (flexibel), overstap (ja/nee), welke luchthaven, Economyclass/comfort.
Wij kunnen alleen maar in het super hoogseizoen, tja, dan betaal je heel vaak de hoofdprijs. Niet meer over nadenken :)
Wij vliegen ook economy (brussel/ny/ miami) terug Miami- Frankfurt- Brussel. Wij hebben een standard SUV. Tja, ...let's do better next time! ;)