Re: Aankomst Orlando kerstavond
houd rekening met grote drukte die dag aangezien in Amerika maar 1 kerstdag gevierd wordt en kerstavond bij veel families de cadeautjes avond is, dus kies je hotel in de buurt van Orlando als je daar land en ga de volgende dag fris op pad ipv na de drukte en het wachten op de huurauto nog op pad te gaan.
boek een hotel in de buurt van de luchthaven en ga direct slapen. Je bent al moe van de reis en dan ook nog eens rijden in een nieuw land is geen goed idee. Zeker op kerstavond waar al de Amerikanen proberen om zo snel mogelijk (i'll be home for xmas) thuis te zijn.
Gewoon zoeken op internet met de CC lukt best
Ik ben het met de voorgangers eens. Neem een goed hotel met restaurant in de buurt van de luchthaven. Er zit een Hyatt en een Marriott vlak bij de luchthaven. Goede hotels met normaal gesproken een goed restaurant en roomservice. Normaal zijn dit soort hotels aantrekkelijk geprijsd met kerst omdat ze geen zakelijke klandizie hebben.
Kijk op internet wat de dichtstbijzijnde Walmart, Target, USAcomp, etc zit en bepaal gelijk de route van je hotel daar naar toe zodat je de volgende ochtend gelijk naar de winkel kan rijden. Kijk of je de navigatie van te voren kan bestellen.
Succes
Leen van iemand een Tom Tom.
Ook kun je op de luchthaven navigatie huren maar dat is echt te duur.
Kopen kan ook maar of dat nou echt goedkoper is ??
Hampton Inn is i.h.a. wel goed, maar echt dicht bij de luchthaven zit de Florida Mall ook weer niet, en ook een beetje uit de richting van Cape C.
Misschien moet je, bijv. bij Expedia eens gewoon zoeken op airport hotels voor MCO.
Je krijgt dan een kaartje waar je ongeveer kunt zien welk hotel in jullie beoogde richting zit, en van daar uit verder werken.
De goedkoopste TomTom in de US vindt je meestal bij Wal*Mart.
En bij de autoverhuurders liggen altijd kaarten van Orlando en wijde omgeving.
Erg makkelijk om je een beetje op weg te helpen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Luckyone
Kent er iemand Hampton Inn Orlando .
Wist je dat er een mooi overzicht met hotelervaringen op dit forum beschikbaar is? Kijk hier maar eens. Verder vind je op tripadvisor ook veel informatie over de hotels, al moet je de reviews soms ook met een korreltje zout nemen.
Lees hier de reviews over dit hotel. Je vindt er in ieder geval restaurants op loopafstand, maar of ze open zijn en of je er zonder reservering terecht kunt, is de vraag.
Hou op jullie reisdag overigens rekening met zeer grote drukte op de vliegvelden. Deze dag staat bekend om z'n enorme vertragingen, zeker als het winterweer een beetje tegen zit. Ook bij de veiligheidschecks loopt de wachtijd enorm op, doordat onervaren reizigers de boel in de war kunnen schoppen. Ook bij de autoverhuurbedrijven worden lange rijene verwacht. Ik zou nog maar eens over het Hyatt nadenken, kost een paar centjes, maar o, wat ben je blij als je een plekje in de herberg gevonden hebt....
USA Today travel schrijft hierover: Christmas Eve, for example, is a bad time to travel.....#-o#-o
Bedankt allemaal, erg verschillende reacties vind ik terug. Ik heb het hotel toch maar geboekt 39$ promotie bij priceline ipv. 119 via hun site. Voornaamste reden de restaurantjes, we zien wel of ze open zijn.
Inderdaad niet de beste dag om te reizen, maar wel goedkope vlucht dan.
Re: Hotel gezocht orlando
Ik zou eens rondkijken voor een suitehotel. Kamer met sofabed en aparte slaapkamer.
En een keuken. Kijk maar eens bijv. bij Candlewood, Staybridge of Extended Stay Suites.
Wij hebben goede ervaringen met Candlewood. Daar zitten we nog wel eens een nachtje.