tickets bestellen attraction ticket direct
Hallo,
As woensdag vertrekken wij naar Orlando.
Nu zag ik op attractionticketsdirect.de dat de tickets een heel stuk goedkoper zijn.
Enig probleem.. We zijn al donderdag.
Wie heeft ervaring met het bestellen van tickets en heeft de "Fedex" optie gebruikt (levering binnen 1-2 dagen)
En waren jullie tickets er ook daadwerkelijk binnen de 1-2 werkdagen?
thanks
Re: tickets bestellen attraction ticket direct
Een paar jaar geleden heb ik Disney tickets bij attractionticketsdirect.de besteld. Volgens mijn blog heb ik er iets meer dan een week op moeten wachten maar dat was wel met de gewone post (de FedEx enveloppe uit Amerika was er eerder!). Anders bel je attractiontickets voor de zekerheid, ze zijn bij mij altijd erg hulpvaardig geweest.
Re: tickets bestellen attraction ticket direct
Ik zie dat FedEx 25 euro extra kost. Je zou ook even kunnen kijken hoeveel je kwijt bent bij https://americanvacations.nl/excursies-en-attracties/ .
Die zijn iets duurder dan ATD.de maar ze versturen Vouchers die je ter plekke dient om te ruilen voor echte tickets. Werkt prima.
Gaat er uiteindelijk toch om wat je onder de streep kwijt bent..
Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)
@Lisje: je krijgt idd gewoon een Voucher om thuis uit te printen. Daarmee ga je naar een kassa en dan krijg je je kaartjes.
Voor Disneyworld kan dit een nadeel zijn omdat je dan niet van te voren al FastPasses kunt aanvragen.
http://ultraimg.com/images/10-7-201514-39-07.png
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag geboekt bij deze organisatie. Telefonisch goed (in het Engels) geholpen, via de Duitse website. Kon met VISA en MC betalen, en ik kon kiezen voor het versturen per FedEx (kosten € 25, maar telefonisch kreeg ik korting op de prijzen van de website :rolleyes:, om het verschil te overbruggen zei ze). Ik had nog een week, dus FedEx moet lukken. Maar tweede optie was om een vouchercode te krijgen, die ik dan terplekke kon inwisselen tegen de kaartjes. Dat zou voor jou dus prima zijn ! Overigens, dit ging om Universal kaartjes, weet niet of het bij andere kaartjes anders is.
Dit staat ook zo op hun website. Even informeren dus..
Citaat:
Können die Tickets auch per E-Mail verschickt werden?
ATD bietet ausschließlich Originaltickets die wir Ihnen per Post zustellen. Für einige Parks können auf Anfrage auch Tickets per Email versendet werden. Für genauere Informationen kontaktieren Sie uns bitte telefonisch oder per Email.
Super dank je voor alle antwoorden...
Wij hebben op veilig gespeeld en bij universal zelf de tickets besteld.. De prijs viel geod mee vonden we. Voor 3 dagen 500$ (base tickets, hebben geen nood aan park to park)
De tickets printen we gewoon thuis uit!!
Nog 2 daagjes en we gaan omhoog, whiiieee, kijken er al enorm naar uit :-)
Iedereen lijkt het hier over goedkope(re) tickets te hebben.
Ik ben op zoek naar 2-Day Base tickets.
Op de site zelf zie ik ze voor 150 dollar p.p. Goedkoper kan ik ze niet vinden. Zoek ik verkeerd?
Alvast bedankt voor de hulp.
Wanneer tickets bestellen voor 2016? Zo snel mogelijk of blijft de prijs gelijk voor het jaar? We zijn aan het kijken voor het Universal 2-park bonus ticket.