Ik heb t gezien!
Maarre voorlopig wacht ik nog wel even af, en anders met een tussenstop:
13 dec - 3 jan
4 pers €1289 pp?!?!
Arke.nl, dacht t wel, ehh niet!
Afdrukvoorbeeld
Ik heb t gezien!
Maarre voorlopig wacht ik nog wel even af, en anders met een tussenstop:
13 dec - 3 jan
4 pers €1289 pp?!?!
Arke.nl, dacht t wel, ehh niet!
Daar is nu nog niets zinnigs over te zeggen. De kans dat de vlucht 's avonds vertrekt is klein. Het zal eerder tussen 9 uur 's ochtends en 2 uur 's middags liggen. Dit in verband met de retourvlucht uit Amerika.
Arke vertrekt zowiezo niet in de avond.
Vanaf half juni heb ik de eerste richtlijnen, nog even geduld dus.
Afgelopen winter was het rond 10 uur in de ochtend, afgelopen zomer en komende zomer rond 1300 in de middag.
Zal dus ergens in die buurt liggen.
bedankt, zulke richtlijnen bedoel ik.
Tja.. Arkefly...
KLM/Delta en United pas vanaf 21 december duurder...
Delta is ook gewoon even 300 euro duurder hoor als je 13 december heengaat en 3 janauri terug ipv 13 december heen en 20 december terug. (780 om 1093)
United inderdaad niet. (of beter: nog niet)
Kerstvakantie zijn goudmijntjes voor Airlines. Toestellen komen evengoed wel vol ;)
BTW, Arkefly maakt nu ook online de mogelijkheid om langere vakanties dan 4 weken mogelijk. Dat werd tijd ;)
Berichten die niet specifiek over Arkefly gaan heb ik verplaatst naar http://www.floridaforum.nl/showthrea...excl-juli-aug)
Voor degene die niet aan vakantieperiode gebonden zijn, ik ontvang vanavond een mail van ArkeFly met aanbiedingen om Amerika te ontdekken voor vluchten naar Miami en Orlando vanaf 399 retour! Misschien even de moeite waard om te checken, succes!!
Kreeg de mail ook, er stond zelfs een datum tussen met een prijs van EUR 379,=, wow!
Sturen ze deze mails op aanvraag? Heb me ooit aangemeld voor hun nieuwsbrief maar deze heb ik nog nooit ontvangen.
Ik denk dat ik de mail heb gekregen omdat wij met Arke vliegen, het is volgens mij geen nieuwsbrief (want ik kan mij niet herinneren dat ik mij daarvoor heb aangemeld) maar echt een aktie mail, waarbij je als je op de link klikt direct in het boekingsmenu komt.
Wij hebben afgelopen september ook met Arke gevlogen en dit jaar ook weer. Zal ze eens vragen wat je moet doen om deze mails te ontvangen.
Het is de ArkeFLy nieuwsbrief en daar kan je je gewoon op inschrijven.
Moet ik hem even doorsturen naar je?
in je mailbox reeds ;-)
Super, thanks!!
Waarom zet je de link hier niet even, zo dat iedereen er van kan profiteren op het forum.
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief ben je altijd als eerste.....
Linkje naar nieuwsbrief
Dit is het linkje naar de nieuwsbrief om die aan te vragen.
http://www.arkefly.nl/newsletter.aspx
Vandaag iemand weggebracht naar Schiphol die naar Orlando vliegt met Arke (mede door mijn positieve ervaringen, heb al 2x met Arke gevlogen naar Orlando) is de vlucht van 13.15 uur vertraagd tot 16.30 uur... die vertrouwt mij dus ook nooit meer ;)
En uiteindelijk om 1755 vetrokken, 1816lt airborne vanaf de 36L.
Kist was AOG (Aircraft On Ground, oftewel defect)
Jeetje, tegenvaller dat de vertraging dus nog meer is opgelopen... Hopelijk gaat nu alles wel voorspoedig :)
Dit is dus de tweede week op rij dat het toestel op maandag met meer dan 2 uur vertraging vertrekt. Afgelopen vrijdag was hij op tijd. Nu maar hopen dat hij dat as vrijdag ook is.
Uhm. Dat is niet helemaal correct. Vorige week maandag (15-04) vetrok de machine slechts 53 minuten te laat vanaf Amsterdam maar was evengoed op schematijd in Sanford.
Betreffende toestel was ook weer ruim voor schematijd terug in Amsterdam.
Misschien bedoelde hij vrijdag 12 april, toen is de vlucht naar Orlando ook pas rond 17.00 vertrokken ivm technische problemen voor zover ik weet
Ach mijn geheugen laat mij dan een beetje in de steek. Maar omdat we vrijdag weggaan hou ik het de laatste weken in de gaten. Het valt mij op dat de laatste weken wel wat vertraging is. Maar bijna 5 uur is niet leuk. Wel leuk om te lezen dat een vertraging van 53 min in de lucht goed gemaakt wordt. Melissa jullie ook fijne vakantie. 'Tot vrijdag' :cool:
De vertragingen van de laatste paar weken worden met name veroorzaakt doordat 1 van de 767 vliegtuigen van Arkefly in onderhoud staat wat behoorlijk uitloopt. Daardoor is er minder back-up capaciteit dan gebruikelijk.
De kist die gisteren 4,5 uur te laat is vertrokken, was vandaag maar 1 uur te laat terug op Amsterdam.
Naar ik gelezen heb komt er een "star class" bij arkefly op de 767 toestellen.
Prijs in nog niet bekend.
Reken maar op minimaal 300 euro toeslag.
Gaat de premium comfort class eruit dan?
mij maakt het niet zoveel uit... Ben een echte krent dus vlieg alleen Economy ;-)
yupz die gaat eruit per 24/4/14
Star Class met bredere stoelen?? of "Big Seat"??
bredere en langere stoelen. 20cm meer beenruimte als nu in Premium.
19 inch. Ruim 48cm. Voor de B767 in ieder geval. Voor de 787 weet ik het nog niet.
19 inch is niet breed voor zo'n klasse. De norm is nu minimaal 20 inch.