In Magic Kingdom is het altijd extreem druk is mijn ervaring de laatste 2 jaar.
Afdrukvoorbeeld
Klopt het dat het de 2e week van juni pas zomervakantie is in Florida? Heb trouwens net de crowdcalander van dibb bekeken en zag dat MK zowel de eerste week als de laatste week wel een paar keer in het 'groene' vak stond. Denk dat ik dan toch voor de laatste week Orlando kies mits het dus geen schoolvakantie is.
In het laatste weekend van mei valt altijd Memorial Day, overal extreem druk!
Hey anita,
Ik was vorig jaar met 33 t/m 37 weken zwangerschap oa in disney en ik vond het echt super! Ik houd van alle snelle attracties maar ik heb mij zo fijn vermaakt!
Hallo iedereen
ik ga dit jaar eind oktober weer naar florida en uiteraard bezoek ik dan weer disneyworld.
Nu heb ik goedkope magic your way base tickets gevonden op deze site
http://tickets.visitorlando.com/Walt...-Base-Tickets/
Via visit orlando komt neer op ongeveer 289,50€ voor 4+1 dag gratis maar zou dit te vertrouwen zijn?
Alvast bedankt voor uw reactie
Hoi
In het verleden daar ook wel eens tickets gekocht op de International Drive, werden netjes geholpen.
Ook ervaring met www.knowbeforeugo.com deze zitten ook op de I-Drive en betrouwbaar.
Gr
Anthonie
Heb daar afgelopen mei nog tickets gekocht, nooit online maar in hun winkel. Deze staat ook vol met brochures en veel info over restaurants, parken, shoppingmalls, kortingsbonnen etc. Leuk om ff rond te kijken daar.
Bedankt voor de reacties
Hoi allemaal,
Wij willen graag kaartjes voor de Halloweenavond en Kerstavond in Disney Magic Kingdom kopen inclusief een dagkaart.
Hoe kunnen we deze het beste kopen/bestellen?
En dan ook bij wie?
Ik had namelijk al gekeken op de site van Disney World zelf. En dan ben ik voor 3 x 3 kaartjes 960 USD kwijt.
Je kan ze op diverse manieren laten bezorgen en afhalen.
Is het verstandig om ze beter op te halen?
En ruim 900 USD vind ik best veel. Kan het ook goedkoper?
Alle tips zijn welkom. En ook de tips wat we zeker niet moeten doen.
Vast bedankt
wij bestellen altijd via undercovertourist en laten die altijd opsturen met de post,
je hebt nog verschillende handelaars die tickets aanbieden (is hier ook ergens een heel topic over)
kaartjes voor Mickey's not so scary Halloween party en kerst bestellen wij wel altijd via Disney zelf (zijn nog eens aparte kaartjes die je bovenop je dagticket moet kopen, maar absoluut de moeite!) Veel succes!
Dank je wel voor de informative. Wij hadden toen in 2011 ook kaartjes voor Halloween alleen weet ik niet meer hoe wij die besteld/gekocht hadden.
Vandaar ook mijn vraag. Want de normale kaartjes hadden wij toen bij het reisburo besteld en die van Halloween apart.
Als je tickets hebt voor MNSSHP of MVMCP dan hoef je niet ook nog een dagticket te hebben. Je kan met je event-ticket vanaf 16u naar binnen en het feest begint om 19u (dan moeten de gasten die geen event-tickets hebben het park verlaten). Als je voor 16u naar binnen wil dan heb je wel een dagticket nodig. Mijn ervaring is dat je met een beetje goede planning van 16u tot 00u een heleboel kan doen inclusief alle speciale dingen voor het event. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van fastpasses en drukte.
Ik heb de kaartjes voor MNSSHP en MVMCP altijd via Disney zelf besteld. Een dagticket zal je niet snel goedkoper vinden dus die kan je ip ook gewoon bij Disney zelf bestellen. Voor meerdere dagen tickets loont het de moeite om de bekende ticketwebsites te vergelijken. Maar het blijft duur :( al krijg je er wel veel leuks voor! Het wordt per dag goedkoper als je meerdere dagen gaat maar in z'n totaal natuurlijk wel duurder. Leuk hoor om zowel met Halloween en Kerst te gaan!
Hoi Mushu,
Dank je wel voor deze informatie. We zitten nog te denken over de dagticket. Het lijkt ons ook leuk om de parade's weer eens te zien. Ook twijfelen we over wanneer we de dagticket zullen kopen. Of aansluitend met 1 van de party's of gewoon alle 3 los. Het is denk wel onze bedoeling dat we dan toch te kaartjes kopen via Disney zelf. Alleen weten we nog niet hoe we het zullen doen. Het belangrijkste zijn de kaartjes voor de Halloween. We wilde eigenlijk gewoon de kaartjes bij Disney Springs kopen of is het misschien beter alles via de site van Disney te bestellen en daar op te halen? Dus alle advies is welkom.
Je koopt de kaarten op de site van Disney en je print ze thuis uit. Je hoeft ze niet om te wisselen voor hard copies bij Disney zelf.
Als je de kaartjes via de site koopt, kan je ze koppelen aan je Disney account en va 30 dagen vooraf fastpasses vastleggen. Wanneer je ze "pas" in Disney zelf koopt, heb je waarschijnlijk minder tijd vooraf om je fastpasses vast te leggen en zijn er dus minder opties. De special event kaarten kunnen uitverkocht zijn dus die koop je beter ook vooraf. Op de dag zelf aan de gate zijn ze waarschijnlijk duurder (als er beschikbaarheid is). Voor de special events heb ik meestal uitgeprinte kaartjes gehad. Als je een magicband hebt, kan je ze ook daar aan koppelen en is uitprinten helemaal niet meer nodig.
Ik zou, als je toch voor een los dagticket gaat, deze niet gebruiken voor op de dag van de party's. Die twee party's in Magic Kingdom geven genoeg mogelijkheid om alles te zien als je om 16u naar binnen gaat. En zo heb je nog een (hele) dag extra in het park. Of misschien is het dan ook wel leuk om de dagtickets voor een ander park te gebruiken? Dan mis je natuurlijk wel de reguliere parade vh Magic Kingdom park.
Wellicht een hele stomme vraag, maar ik snap niet zo goed wanneer je bij een "Waterpark Fun & More" ticket nu het Waterpark in kunt. Stel ik koop een 4 dagen ticket + waterpark fun & more optie, is het dan zo dat ik binnen die 4 dagen ook naar het waterpark moet gaan? Of .. is het 4 dagen toegang tot één van de Disney World themeparks en los (bijv; op dag 5) naar een waterpark? Dat is me niet geheel duidelijk?
Je kan 4x een waterpark (of fun-ding zoals minigolf) bezoeken buiten de 4 dagen in de parken. Die 4 waterparken moet je dan wel binnen 14 dagen na 1e gebruik bezoeken. Je mag ook op een dag dat je naar een park gaat, ook nog naar een waterpark gaan. Veel mogelijkheden dus!
Als je een 1 dag ticket koopt op de site van Disney , kan je die dan uitprinten, en kan je daar dan direct mee het park in of moet je die omwisselen aan de kassa daar.
Wat je zelf wil, ik koos altijd voor wil call, ik haalde dan mijn kaarten af bij disney springs ,of guestrelations bij het park
simpel omdat je dan een creditcard formaat kaartje krijgt
wat gewoon makkelijker is dan een a4, zeker bij het 'inchecken' voor de fastpasslane
als je de kaart actief laat kun je vervolgens in de toekomst he ticket direct aan je kaart koppelen
als je via de disney site je toegangsbewijzen koopt
wij hebben inmiddels een magicband
Kan ik dan eventueel ook als ik hem toch uitprint hem nog omruilen bij Disney springs.
Want wat je zegt een creditkaartformaat is makkelijker dan een a4.
als je voor de optie will call kiest , print je je conformation uit en daar mee ga je naar de guest relations in Disney spring (zit bij Disney quest ,tegen over house of blues)
of je kunt er mee naar de guest relations die meestal vlak aan de kaartenverkoop in de parken zit
zij maken dan je card in orde , je kunt vanaf het moment dat je het ticket via wil call hebt gekocht je fastpasses vast zetten in je account (mocht je lang van te voren al kopen is dat een maand voor bezoek)
de card word automatisch in je account op geslagen dus bij een later bezoek kun je zelf je gekochte ticket koppelen aan je card
als je wel direct een ticket neemt en uitprint weet ik niet of ze hem bij de GR nog omzetten op een card
Ok bedankt voor de info.
Ik vraag me af hoe dat dan werkt met een barcode? Om binnen te komen heb je tegenwoordig een RFID kaart (of MagicBand) nodig. Kunnen de medewerkers de barcode wel scannen en dat je dan geen gebruik maakt van de paaltjes bij de ingang? En hoe gaat dat dan met de fastpass? Op zich lijkt het mij geen probleem om 1 x binnen te komen met een A4 en die dan op te bergen (als je toch maar 1 dag gaat) maar als je daarna geen gebruik kan maken van de fastpass dan zou ik zeker een RFID kaart halen. Dat kan trouwens altijd bij Disney, je (oude) kaartjes of papieren toegangsbewijs gratis omruilen voor een RFID kaart (of MagicBand maar die moet je dan wel betalen). Of je zou die barcode (mail) natuurlijk ook op je telefoon kunnen laten zien, dan hoef je niets uit te printen.
ik heb geen idee ,je kunt je fastpass wel vastzetten in je account, maar hoe het dan nu in zijn werk gaat bij de attractie geen idee ..
inmiddels staat er toch overal zo`n paal waar je je band of card tegen houd om te lezen, deze lezen idd geen barcode
misschien moet je dan als nog aan zo`n apparaat in het park de fastpass kaartjes trekken net als jaren geleden.. ??
wij hebben inmiddels magic bands , daarvoor altijd een pasje , ik zet daar al mijn tickets op incl de Halloween party , koop ook altijd mijn toegangskaarten via de officiele website
Wij zijn van plan om één dag naar Magic Kingdom te gaan. Het hele idee van de Fastpass spreekt me erg aan. Ook het van te voren kopen van kaartjes online. Maar.....je moet dan een datum vastleggen of niet?
Wij weten vrijwel zeker de datum dat we willen gaan, maar stel je voor dat door omstandigheden deze datum toch niet uitkomt, wat dan? Ben je gebonden aan data?
1-dags tickets verschillen in prijs per dag (Value, Regular, Peak). Wil je flexibiliteit dan kun je de kaartjes beter ter plaatse kopen. Je kunt dan nog steeds gebruik maken van de FastPass, je hebt dan alleen niet het voordeel dat je een aantal attracties al van te voren kunt vastleggen.
Het is overigens wel zo dat je ticket geldig is voor een bepaalde klasse: 'The 1-Day Ticket: Magic Kingdom Park is valid for one admission to Magic Kingdom park on a date that is valid for the ticket type (Peak, Regular or Value).' Daar binnen kun je dus nog schuiven. Je kunt op de Kalender zien wat Value, Regular of Peak dagen zijn: https://disneyworld.disney.go.com/ti...ate=all-guests
Ja ik heb het gezien, dank je wel. Wij willen sowieso tussen 19 mei en 24 mei gaan. Dus dan zou ik wel van te voren kunnen boeken.
Nog even over nadenken. Ik heb nog de tijd.
Here we go again. Nog even en een dagje WDW is alleen nog voor de happy few? Lees hier
Men wil gewoon geen dagjesmensen...
'Disney will continue to increase single-day ticket prices because, analysts say, the park aims to get the multi-day guest who stays longer and spends more'
I kwam net een 14 day ultimate ticket voor alle Disney parken en zwemparken tegen voor £289,- weet niet of dat duur is.
Zal link ff opzoeken
Heeft iemand advies:
Wij willen 1 dag Walt Disney world, 1 dag animal kingdom en 1 dag universal, gewoon aan de gate kopen? Ik kan sowieso bijna geen 1 daagse tickets vinden op internet of duurder dan in Orlando kopen. Of moet ik hierop een mooie combinatie kopen, meerdaagse tickets is voor ons helaas de moeite niet waard gezien we niet zo lang gaan en een volle agenda hebben. Ik hoor graag jullie input
Bedoel je dat je met 1 dag WDW dat je die dag in Animal Kingdom wil doorbrengen? Zoals ik het nu lees wil je 1 dag WDW en 1 dag Animal Kingdom en 1 dag Universal. Animal Kingdom is onderdeel van WDW namelijk. Als je alleen naar Animal Kingdom gaat dan maakt het wat prijs betreft niet uit waar je het kaartje koopt. Als je toch 2 dagen gaat (dus AK en nog een ander park van WDW) dan is er waarschijnlijk wel een goedkopere optie te vinden dan aan de gate.
Oeps, nee ik bedoel dat we 1 dag magical kingdom willen doen, en 1 dag animal kingdom. Dat zijn de 2 parken van Disney die we graag willen zien deze vakantie.
Ik heb net ook het nieuwsbericht gezien op Foxnews, dat Disney zijn ticketprijzen wederom zal verhogen. Ik vind het toch wel jammer dat ze juist de bezoekers treffen, die maar één dag naar Disney willen. Het scheelt veel geld als je meerdere dagen gaat. Maar dat zit er niet in voor ons. Ik krijg met veel moeite mijn man mee naar Magic Kingdom....voor één dag......
Goede keuze, al zou ik altijd alle parken bezoeken :D. Maar Animal Kingdom vind ik het leukste park. Voor 2 dagen zijn er misschien wel kortingen te krijgen maar je moet wel goed zoeken. Op dit moment kon ik zo snel geen goedkopere kaartjes vinden dan aan de gate zelf maar misschien komt er nog iets. Of nog kaartjes voor de oude prijs (de prijzen zijn afgelopen zondag weer gestegen).
We bewaren een echte Disney world vakantie tot onze kleine geboren is, en een jaartje of 2 is. Maar staat zeker op de planning!
Ik ga even goed zoeken, ik heb net wel een nachtje gereserveerd in de Kingdom lodge met Savannah view! Kan niet wachten, dankjewel voor je moeite in ieder geval
Zoals ik het zie op de officiële website kost een 1-daags ticket voor Magic Kingdom eind juli-medi aug nu $ 115,= p.p.
Of kunnen jullie elders een goedkoper ticket vinden voor 1 dag?
Wij gaan ook maar 1 dag naar de Disney parken en kiezen dan waarschijnlijk voor Magic Kingdom (of heel misschien nog Universal).
Daarnaast kiezen wij voor een onbeperkte 3-parken pas van Seaworld/Bush Gardens/Aquatica. Dat is prijstechnisch nog wel interessant.