he Cindy
welke..
Afdrukvoorbeeld
Ben je van plan om één persoon te laten rijden of meerdere? Bij gold zit meerdere bestuurders bij het pakket in, zonder gold mag maar één persoon rijden, als je dat dan ook nog bij moet boeken wordt het wel duurder.
Kijk eens via de site van vocationsatsea.de
Klik dan op "mietwagen" en kies Alamo. Je word dan doorgelinkt naar de site van Alamo.de met zeer gunstige prijzen...
Bij ons scheelde het een full-size SUV met Gold toch meer dan 300 euro.
Netjes bevestiging -en pre paid formulier- via Alamo Duitsland ontvangen!
Succes met je keus
...even het hele verhaal er bij vertellen! Deze prijzen gelden alleen voor bepaalde beroepsgroepen en het kan zijn dat je ter plekke gevraagd wordt te bewijzen dat je tot die groep behoort. Kan je dat niet, dan loop je het risico dat je de auto niet voor het tarief meekrijgt.
Ieder doet er lekker mee wat 'ie wil maar het is wel handig om van te voren de voorwaarden goed te weten.
Citaat:
A travel industry proof is required at time of pick up..
Citaat:
In order to receive your program rates and benefits, please provide your Association/Corporate I.D. for all reservations.
vocationsatsea.de
Page not found
Is dit de goede?
Anders kan je de pagina in een link zetten.
Grz
Ton
De link: http://www.vacationatsea.de Lees vooral de voorwaarden goed, zodat je ter plekke geen vervelende verassingen hebt.
Dat weet ik niet, mij is er vorig jaar niet naar gevraagd en stel je werkt voor een of ander klein reisbureautje, hoe bewijs je dat en kennen ze dat?
Het is hier al eerder aangegeven, doe er je voordeel mee maar besef goed wat er zou kunnen gebeuren als ze om een bewijs vragen. Kun je dat leveren en denk je dat het geaccepteerd wordt dan is het geen probleem om hier te reservereven. Zelfde heb je met hotels, daar kun je bijvb. korting krijgen wanneer je lid bent van de ANWB. Vorig jaar alle hotels zo geboekt maar nergens is om het bewijs van lidmaatschap gevraagd.
tja het scheelt inderdaad wel wat, maar ja ik voldoe niet aan de eisen qua beroepen. en tja met mijn geluk gaan ze bewijs vragen en ja dan zit je daar.
bedankt voorde tip maar zoveel lef heb ik niet.
Is er hier op het forum iemand die al eens een huurauto geboekt heeft bij www.vacationatsea.de en zo,ja hoe is dat gegaan bij het ophalen?
Ik heb reeds 6 keer geboek bij deze site. Er is mij nog nooit om een bewijs gevraagd. Ik ben er zeer tevreden over maar ik betaal nooit op voorhand.
Als het dan niet lukt zou ik altijd een nieuwe boeking kunnen maken.
voor de meivakantie van volgend jaar moet ik nog een auto huren , maar hoe werkt dat qua prijzen ?
- vroeg boeken is meer korting ?
- paar keer per week kijken naar evt aanbiedingen ?
- last minute het voordeligst ?
wat zijn jullie ervaringen ? en vanaf wanneer is het voor 2013 bekend ?
Je kunt nu op de website van de verhuurbedrijven zelf al kijken voor prijzen . En ja de prijzen kunnen van dag tot dag veranderen ook kan je soms met een korting boeken .
Lees even het bericht over fluid pricing. Een marketingstrategie die in de reiswereld veel wordt toegepast. Kijk en vergelijk op de sites van autoverhuurders in de UK, de VS, in Nederland en in Duitsland. Sla op het juiste moment toe......#-o.
Ok thanks. Dat wordt dus mijn nieuwe bezigheid :razz:
Oke bedankt voor jullie antwoorden. Chippie ik had er gisteren overheen gelezen dat jij vorig jaar daar gehuurd had :oops:
Ik weet alleen niet of ik het zal durven al scheelt het wel behoorlijk!
Tja, niemand gaat jouw hier vertellen wat je moet doen, want als het dan toch allemaal anders is krijg je hier weer hele discussies.
Wat ik mijzelf wel afvraag is wat voor hun „travel industry” is. Stel je werkt bij transavia, daar hebben ze in Amerika echt nog nooit van gehoord. Je komt je auto halen en ze vragen om een bewijs. Je laat je id van transavia zien en dan?
Of je werkt bij centerparcs, en je laat daar een bewijs van zien, ook daar hebben ze nooit van gehoord maar je werkt dan wel in de travel industry.
ok bedankt voor jullie advies. Heb dan toch maar gekozen om via de oosterburen een super inklusiv plus gekozen. Weet iemand trouwens of het bedrag gelijk van de cc wordt afgeschreven of doen ze dat pas in Amerika.En is de eerste mail gelijk je contract of krijg ik later nog een ander mailtje.
Vaak wil men nog weleens vragen om een IATA nummer of een PCC...
Ik moet binnenkort telefonisch reserveren in Amerika., ivm handicap
Zo te zien kennen ze daar geen pakketten.
Dit vind ik op de or via Online Check-In or Save Time.
Greenhouse Gas Emissions Offset ($1.25/Rental)
Infant Seat ($9.99/Day; $60.00/Max Amt)
Child/toddler Seat ($9.99/Day; $60.00/Max Amt)
Gps Navigation Device ($11.99/Day; $69.65/Week; $179.99/Max
Collision Damage Waiver Full ($16.99/Day)
Extended Protection ($12.44/Day)
Personal Accident Insurance/persone ($8.00/Day)
Roadside Plus ($4.99/Day)
Return Fuel at any level ($3.04/gal) No refund will be given for unused fuel.
Wat is het beste om af te sluiten qua verzekeringen?
Dat roadside is een soort WW? Ik reis nl alleen met de kids en geen technische autokennis
Fuell at Amy level is dat de tank gevuld is tot bepaald punt en dat de tank bij inleveren weer even vol moet zijn?
Alvast bedankt!
Waarom zou je telefonisch moeten reserveren onder de "Amerikaanse" = onvoordelige voorwaarden? Lukt dat echt niet via de hier bekende brokers? Tenzij de auto met een rolstoellift uitgerust moet zijn kan je toch via Alamo.com en een offerte vragen als Nederlandse klant?
Het zou me verbazen als je niet gewoon het Goldpakket kunt boeken. In dit tarief is de eerste tank benzine inbegrepen. Je brengt de auto zo leeg mogelijk terug.
Roadside plus is een persoonlijke keuze, je vind de voorwaarden op de site van Alamo.
Van de Alamo site:Citaat:
Mobility Device Equipped Vehicles - Alamo
What types of mobility devices does Alamo offer? How much notice should I provide if I want to rent a car equipped with a mobility device?
Alamo is committed to providing a range of mobility devices for our customers with disabilities. Hand controls, spinner knobs, and pedal extenders are available at no additional charge. At this present time, we do not offer vehicles equipped with wheelchair lifts. In many metropolitan areas, you can find specialty companies that provide vehicles with wheelchair lifts and other devices for both long term and short term rentals.
Reserving a mobility device equipped vehicle:
Alamo typically requires two business days notice. However, at certain major airport locations, mobility device equipped vehicles may be available with as little as 24 hour notice. Please note that our ability to provide mobility device equipped vehicles may vary based on the availability of mechanics that are qualified to install the devices.
To make a reservation, please call our Contact Center at 1-800-651-1223.
TTY: 1-800-522-9292
Voor ons is het de eerste keer dat we een auto gaan huren en ik heb inmiddels veel informatie op dit forum gelezen en al op veel autoverhuur sites gekeken [oa usareisen.de, driveusa.de, eautohuur.nl, car3000, holidayautos.de].
Ik ben inmiddels het overzicht helemaal kwijt maar volgens mij zijn hier een aantal lezers die het een leuke "sport" vinden om zo goedkoop mogelijk een auto te huren [met de juiste verzekeringspakket ed erbij]. Dus nu is mijn vraag zouden jullie mij willen helpen met het vinden van een goede huurauto deal!
Op 22 okt'12 vliegen wij met ArkeFly naar Sanford en op 5 nov'12 vandaar uit ook weer terug. 2 volwassenen, we zullen allebei rijden + 2 dochters [13 & 12 jr] de nodige koffers [de terugweg meer aangezien we Comfort Class vliegen en dan 35 kg, in 2 koffers verpakt, mogen meenemen].
Ik zit aan een midsize-SUV te denken; we zullen niet al die tijd alle koffers in de auto hoeven mee te nemen. [maar ben wel benieuwd of jullie vinden dat het een maatje groter zou moeten zijn]
Via driveusa is een midsize-SUV [Hyundai Santa Fe or sim.] met een Super Inclusive-Plus Package € 413,57
Op zich vind ik dat een mooie prijs maar ben benieuwd of jullie iets anders kunnen vinden :wink:
Wij hadden met ons tweetjes een midsize suv, dodge journey.
Wij moesten de bank achter omklappen om onze koffers er in te krijgen( hebben wel 2 grote , harde koffers). Dus maar net voldoende plaats.
Ik zou voor 4 personen een slagje groter nemen, standard SUV, of voor een paar tientjes p/w meer zelfs een fullsize, nog stoerder, lust wel iets meer :-)
Maar ook een minivan zou een optie kunnen zijn, ook groot genoeg. Mid-size SUV wordt krap.
Heb wat dat betreft met de Journey geen probleem gehad, zelfs de achterbank hoefde met 2 Samsonites en nog 1 grote koffer niet plat :
http://img402.imageshack.us/img402/9...22bdsc1683.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/4149/17122bdsc1684.jpg
De Journey heeft drie rijen stoelen. De achterste rij kan helemaal weggeklapt worden in de vloer (de middelste volgens mij trouwens ook). Als echter alle drie rijen opgeklapt zijn, dan is er maar een beperkte bagageruimte. Die volgens mij dan ook niet groot genoeg is voor meerdere grote koffers.
Wij reisden in de Journey met drie personen en hadden de achterste rij altijd plat liggen. De zee van ruimte achterin was meer dan genoeg voor al onze bagage. Daar hadden nog wel wat koffers bij gekund, ware het niet dat de airline daar paal en perk aan stelt .... helaas. ;-)
enige idee wanneer je kan boeken voor de Meivakantie ?
In het verleden gingen we vaak uit van 330 dagen voor terugkomst.
From date:Sunday, May 5, 2013Subtracted 330 days
Resulting date: Saturday, June 9, 2012
Je zou nu dus al moeten kunnen boeken bij sommige maatschappijen.
Dit gaat niet voor alle maatschappijen op.
ja sorry had ik erbij moeten vermelden maar ik wil bij Alamo
maar ook bij Dollar en National zag ik net dat ik geen tarieven
kreeg toen ik op driveusa.de zat
Hallo floridagangers,
We zitten momenteel toch even met een vraagje , en mogelijk kunnen jullie ons daar een antwoord op geven.
Wij hebben voor onze as September vakantie in Florida een GMC Yukon gehuurd bij Hertz vestiging vliegveld Sanford
nu zijn wij met 6 personen ( allen volwassen ) en daar horen natuurlijk de koffers bij en die bestaan uit 3x 70cm koffers en 3x 60cm koffers en we gaan er vanuit dat handbagage op de schoot kan worden meegenomen.
Nu moeten we eerst van het vliegveld sanford naar Kissimmee (Homes Welocome center) en van daaruit naar villa ( daar wordt pas het adres gegeven )
al met al ga ik uit van een goed uur rijden.
Maar ik begin mijn vraagtekens te zetten of we allemaal wel met de beschreven bagage in de GMC Yukon kunnen, het zou een auto voor 8 personen moeten zijn
en we denken we kunnen altijd een gedeeldte van de achterste bank gebruiken voor het overschot aan koffers.
We gaan met de Yukon naar de parken ed in de omgeving en de grootste dagtrip zal worden Kennedy Space Center , maw we gaan geen rondrit maken.
evt kunne we op safe spelen en een kleine auto bijhuren voor bv de reis naar en van het vliegveld maar dat kost met de ANWB code rond de 250 Euro bij Hertz,
maar dan weten we zeker dat we gezamelijk naar de villa in en rond Kissimmee kunnen.
Maar ja het is weer 250 euro extra die stil staat te staan voor de villa.
Voor de dagtrips kunnen we mijn inziens wel met z,n allen in de Yukon want dan gaat de bagage op een enkele rugtas of iets dergelijks niet mee.
Uit mijn eerdere trips naar florida met wat meer personen had ik altijd een Astro busje gehuurd en dat was goed te doen, maar met zo,n SUV ik heb zo m.n twijfels.
Graag jullie ervaringen en evt goede raad.
Gerard.
Je hebt dus een Fullsize SUV gehuurd? Waarom niet gewoon ter plaatse proberen of het past? Je weet ook niet wat je exact meekrijgt, je huurt namelijk een bepaalde klasse, niet een bepaald merk/type.
En anders nu al je boeking veranderen naar een Premium SUV. In een slagschip zoals een Suburban moet het zeker wel passen..
Het is wel mogelijk, maar passen en meten wordt het wel. Maar het is maar voor een uurtje, dus dat moet lukken.
Persoonlijk zou ik toch voor een slag groter gaan (Suburban/Yukon XL), daar stap je iets makkelijker in met 6 personen.
Gerrit / Nijt,
De Yukon XL ( die overigens wel iets meer bagageruimte heeft, de stoelruimte is exact hetzelfde als de normale Yukon ) is evenals Suburban niet verkrijgbaar bij Hertz Sanford.
Gerard.
Zit je aan hertz vast dan?
Yep, is al geboekt!
En voor de prijs van nog geen 500 Euro voor 15 dagen heb ik geen andere optie.
er is geen suburban of iets dergelijks meer te krijgen. ik heb al verschillende site,s van aanbieders bezocht maar overal niet beschikbaar in de periode van de laatste twee weken september.
Ik denk dat een kleine economy bijboeken de beste optie is, zal komende week nog even met hertz bellen om te vragen of we evt ter plaatse kunnen bezien of we naast de Yukon nog een economy nodig hebben, maar ik vrees dat ze dan aardig wat meer vragen dan dat ik van te voren een auto boek/reserveer.
mvg. Gerard.